Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Siste hjemmekamp! VIF 2 - Godset 2, lørdag 13/10 kl 13

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Siste hjemmekamp! VIF 2 - Godset 2, lørdag 13/10 kl 13

Bare to kamper igjen og en ekstremt viktig kamp for Vålerengas rekruttlag mot Strømsgodset 2 i Vallhall lørdag.

Bunnen av tabellen:
    7 Valdres 23 9 5 9 35 - 38 32
    8 Strømsgodset 2 24 9 5 10 48 - 63 32
    9 Grorud 24 7 10 7 41 - 35 31
    10 Vålerenga 2 24 8 6 10 38 - 37 30
    11 FK Tønsberg 24 9 3 12 29 - 49 30
    ---
    12 Ørn Horten 24 8 4 12 40 - 44 28

Med seier er Vålerenga så godt som sikra ny kontrakt, med uavgjort er det fortsatt 100 % opp til oss sjøl, mens med tap kan vi i verste fall ligge under streken før siste serierunde. Der møter vi Brumunddal som bare har 16 poeng (3-7-14) og som ligger på desisdert sisteplass. I Vallhall scora Brumunddal godt på overtid av overtida i en kamp som endte uavgjort (høres kjent ut?).

Regelene for rekrutta er den samme som før: Dem som startet forrige seriekamp, kan ikke spille denne kampen. Det vil si at av seniorgutta er det bare Barrett og Thomassen som kan spille. Fellah ble utvist i forrige rekruttkamp, men er vel opptatt med landslaget uansett.

Martin Andresen vil være tilbake etter karantene, men jeg har ikke oversikt over hvor mange VIF-spillere som må sone karantene, hvis noen, etter kort-bonanzaen mot Fram Larvik i går.

Dem som startet for Godset mot oss på fredag, kan heller ikke spille denne rekruttkampen. Problemet til Godset er vel at dem har haugevis av landslagsspillere som vil være opptatt i helga.

Kampstart er allerede klokka 13 i Vallhall. Og ettersom det er landslagspause, er det ingen grunn til å sitte hjemme denne dagen. Opprinnelig er det 50 kroner for voksne, gratis for sesongkortinnehavere, men det har vært gratis adgang for alle de siste kampene.

Møt opp!

Jeg tror Shola fikk sitt 5. kort i går, men har ikke helt oversikta.
    in Absinthia

Comment

Skulle gjerne dukket opp, men skal dessverre reise vekk! Håper mange dukker opp og støtter laget til seier i en avgjørende kamp. Dette er utrolig viktig!
      Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Huka av i kalendern!

Håper noen prøver å kreve inn noen inngangsspenn av meg denne gangen...
        In the beginning the Universe was created.
        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
        - Douglas Adams

Comment

Klanen: Alle mann til Valle!

Comment

Kampen vil bli sendt på Klanens Webradio.
            Kommentatorer er Hjesus og FrankO.
            Sendestart 12:50.
            in Absinthia

Comment

Forhåndssak fra vif-fotball.no om kampen.

Både Fellah og Shola er mao ute med karantene. Næss og Samuel ute for resten av sesongen pga skade. Nå er også Qaka ute med skade.

Comment

Godsets tropp:

Borger Thomas, Eirik Johannessen, Behajdin Celina, Krister Aunan, Lars Sætra, Ole Amund Sveen, Kinni Grewal, Mounir Hamoud, Tokmac Nguen, Iver Fossum, Kasim Al, Nana, Enock Kwakwa, Mads Westlie Gundersen, Dio.

Comment

Hvorfor får jeg 36 sekunder med latter og annet drit når jeg går på Webradion?

Comment

jeg får kun den døve jenter som sparker og jenter som slår låta om og om igjen.

Comment

Originally posted by Greb View Post
                      jeg får kun den døve jenter som sparker og jenter som slår låta om og om igjen.
                      Vålerenga leder 1-0 ghayas putta!

Comment

Originally posted by miguel View Post
                        Vålerenga leder 1-0 ghayas putta!
                        Jævlig bra, men hvordan får jeg dette til å funke??

Comment

Hjeeeelp!!

Comment

Funker hos meg, restarte kanskj uten at jeg er noe datanerd?!

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                              Jævlig bra, men hvordan får jeg dette til å funke??
                              Hos meg, jeg starter playeren fra forsiden av Klanen.No, virker det glimrende... Hjesus nærmest å sprenge et blodkar eller ti så langt...
                              Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
                              X