Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Siste hjemmekamp! VIF 2 - Godset 2, lørdag 13/10 kl 13

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Daniel View Post
    Kjedelig med tap, men takk til Hjesus og FrankO for at de gidder å kommentere kampen. Herlig sending på KWR og dyktige, objektive kommentatorer
    Slutter meg til her. Av en eller annen grunn hadde jeg det for meg at kampen startet kl 15. Oppdaget at dette ikke stemte omtrent da første omgang var ferdig og da var KWR god å ha. Stor takk!!

Så om rekruttlaget. Jeg har sett endel kamper i år og synes laget er bedre enn på noen år, men likevel er vi godt nedi sumpa en runde før slutt. Mange poeng rota bort mot slutten av kampene. Jævlig synd med skaden på Aron, våger å si at vi hadde vært på trygg grunn om han hadde spilt de par-tre siste kampene. I dag virker det som om forsvaret hadde glemt hva de er der for og det er ikke bra. Skjerpings mot Brummunddal. Jeg mener det er viktigere å slite litt i 2 divisjon, enn å spille mot adskillig svakere motstand i tredje divisjon.
    Vi er Vål'enga!!

Comment

Må bare nevne at Moussa Nije til tider viser at han ikke bør være så alt for langt unna innhopp for A-laget. Parkerer høyrebacken og stopperen til Godset.
      In the beginning the Universe was created.
      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
      - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
        Må bare nevne at Moussa Nije til tider viser at han ikke bør være så alt for langt unna innhopp for A-laget. Parkerer høyrebacken og stopperen til Godset.
        Helt enig. Mannen/gutten/pjokken hadde svært god fart.

Hva forsvarsrekka angår så var de virkelig ikke med. Forventer mer av særlig Nordvik og Thomassen. Solli er duellsterk om ikke annet.

Comment

Jeg var på plass og tok en haug bilder. De ligger her.
          www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
          Glemmer passordet mitt...

Comment

Working...
          X