Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

NM-FINALE! Vålerenga G16 - Vard Haugesund, søndag 21/10 kl 14 i Vallhall

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jaaaqaa! 1-0!

Comment

Er det fleip? Brassespark som assist til mål 3? Wow. Satt kaffen i halsen.
      Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
        Er det fleip? Brassespark som assist til mål 3? Wow. Satt kaffen i halsen.
        3-0 tror jeg det er..har ikke fått sett alt.
        In the beginning the Universe was created.
        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
        - Douglas Adams

Comment

Skal vi være enige om at det gror sånn ok? *Kneggidetknagg*

Comment

Enveiskjøring.
            Har måttet forlate PCen litt innimellom, men jeg har sett Vard innenfor 16-metern til Enga èn gang..
            Kan se ut til at vi har en spennende venstreving på gang.
            This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
            - Douglas Adams

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
              Skal vi være enige om at det gror sånn ok? *Kneggidetknagg*
              sånn OK? Hva er de förer disse kidsa med? Haha

Comment

3-0, etter fantastisk spill, Castro blir spilt fri på kanten men blir fulgt av midtstopper. Skudde blir blåkert på kanten av 5metern, plukker up ballen å kipper den opp til kanten som snur seg som Mos brassespark i TIL og smekkern rett i stanga. Returen går inn.

Hva skal man si etter første omgang, VIF totalt overlegne. Jeg er spesielt imponert over pasningspillet, virker som vi både har god tid og at ballen blir flyttet relativt rask. Også ballsikker og spiller oss ut av trange situasjoner.

Spillere som utmerker seg:

Stopperne, da kanskje spesielt høyre stopper, kald, pasningsikker, duelsterk, rask.

høyre kant også utrolig morsom å se på, har teknikk som går ut over det jeg har sett av andre høyre backer, kald som få pluss god teknikk. De sålfintene der har han garantert lært i bingen ellers så ser det ut som han har spilt fotsal.

Hele midtbanen og offensiv midt nr. 17 virker veldig ballsikker, jobber godt defensivt og offensivt, ballsikker gode til å spille seg gjennom. Ellers så har vi sett litt lite av høyre kant, årsaken kan rett å slett være at NRK kameramann ikke klarer å flytte kameraet ut tidsnok. Venstre kant har vært frisk...

Spissen har vært ok +, assisten til tredje målet er klasse.

Uansett utrolig morsomt å se på, ambefaller alle å gå inn i se andre omgangen..

Comment

Litt usikker hvem som skal ha credit for talentutviklingen i VIF. Men noen har gjort en god jobb.

Den røde tråden med spillestil gjennom alle årskull er veldig tydelig.

Comment

Må si at jeg liker nummer 3 mer å mer, bare klinka ned en Vard spiller får å stoppe kontring (ikke noe stygt men solekart kort og frispark).

Comment

Nå er ikke jeg der, men skuffa over de som er. "Heia Vard" er det man hører, stort sett. Ingen tvil om at vi i EC, Sirkus og Ikaros trengs.

Comment

Bra trøkk etter straffebommen!

Comment

Gratulerer gutta!

Ønsker å ta med denne fra Skeids forum, som rykka ned til 3. divisjon;

"Fikk høre av noen i sommer som hadde sett Skeid i Norway cup hva ambisjonene til guttespillerne i klubben var å det var å spille for søpla VIF!!!".

Det gjelder nok de fleste i tiggerklubben også.

Ett lag i Oslo!

Comment

3-1

2. omgang presser Vard mye høyere og jobber frem mange balltap hos gutta våre. Vard er faktisk et lite hakk bedre.
                            Likevel en fortjent seier når vi tar første omgang med i beregninga, og det må man jo, for det sier reglene.

Vi har keeper og nummer 11 var god!
                            - Douglas Adams

Comment

Gratulerer!

Comment

Originally posted by JohnF View Post
                                3-1

2. omgang presser Vard mye høyere og jobber frem mange balltap hos gutta våre. Vard er faktisk et lite hakk bedre.
                                Likevel en fortjent seier når vi tar første omgang med i beregninga, og det må man jo, for det sier reglene.

Vi har keeper og nummer 11 var god!
                                Nummer 11 det var venstre kant sant?

Jeg synes det var mye spenneden der for å være ærlig. Nummer 16, Nummer 11, Nummer 3, Høyre back, andre stopperen, Nummer 17!, nummer 9 vet jeg ikke hva jeg skal si, det spørs litt hvordan han utvikler seg.

Skulle gjerne sett litt mer av dette laget, men mest imponerende er spillerstilen i første omgang og dette er faktisk et gutte lag. Utrolig imponerende, jeg må gi honnør til trener og de som har gjort en innsatts for de yngre avdelignen!

Comment

Working...
                                X