Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

- Martin Andresen ferdig i Enga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• - Martin Andresen ferdig i Enga

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10062327

Vålerenga inkaller til ekstraordinær pressekonferanse kl 18.

Det erfares at Martin ikke skal være med videre, spennende kveld...

Vålerenga Fotball inviterer til pressekonferanse i kantina i Vallhall arena i dag, mandag 15. oktober kl. 18.00.

Kantina vil åpnes rundt kl. 17.45.

Comment

Damn, endelig skjer det ting. Spent om hvem som blir erstatteren! Høgmo??

Comment

MEN hvem overtar? Midlertidig løsning? Ny pressekonferanse i mårra?
        Vedder ti spenn på at jeg blir misfornøyd!
        kompis av Anders

Comment

Mange som jubler i kveld, bare for å oppleve at gresset ikke alltid er grønnere på andre sida av elva.

Comment

Gi oss Rekdal!

Comment

Originally posted by FrankO View Post
              Mange som jubler i kveld, bare for å oppleve at gresset ikke alltid er grønnere på andre sida av elva.
              Det kommer jo helt ann på hvem som tar over da. Martin skal ha takk for forsøket.

Comment

Synd, men ikke uventet.

Comment

Helt enig. En trist dag for min del i så fall. Men jeg avventer å bli forbannet til jeg ser hvem erstatteren er. De bør vel ha en langsiktig plan ved dette!

Men om dette stemmer så er det vel veldig mange som kommer på Ullevaal neste hjemmekamp, ref. forumet, kommentarfelt og andre uttalelser. Bør bli stinn brakke!

Comment

Originally posted by Ingar View Post
                    Gi oss Rekdal!
                    Greit, I er sjef.. er enig i det.. Men hvorfor i all verden skal vi velge Kjetil som neste trener?
                    Det mener jeg er et skritt tilbake mtp spillestil.

Selv om Martin ikke har fått det helt til resultatmessig (med unntak av 2010 som er mitt artigste år som fotballsupporter, i alle fall mtp scoringer og spill), så har han i alle fall forsøkt å spille attraktiv fotball. Ålesund er jo kanskje skrekk-eksemplet destruktiv og kjedelig fotball. Tromsø likeså forøvrig.

Vil heller vinne 5-4 enn 1-0...

Jeg håper verken Høgmo eller I blir sjef, men har et lite håp om at Deila kanskje vil prøve seg.. Selv om jeg tror at han blir der han er!

Forøvrig, jeg jubler ikke. Jeg liker Martin... Som sagt over, gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden!
                    Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

Blir pressekonferansen vist noen plass på nett?

Comment

På høy tid!
                        Ar Martin nå er ferdig er strålende. Så gjenstår det selvfølgelig å se om det blir ansatt en som kan samle troppene og løfte laget til å bli det Vålerenga byen vår fortjener. Det klarte aldri Martin Andresen.

Comment

http://www.dagbladet.no/2012/10/15/s...orge/23883814/

Når man først har tatt valget om å sparke Martin BØR det ligge en meget god og anerkjent trener klar til neste år!!
                          At Bergdølmo skal inn som hovedtrener f.o.m neste år ser jeg på som utenkelig,selv om jeg ønker Bergis en fortsatt trenerkarriere i Vålerenga.....
                          GI OSS EN TRENERKAPASITET AV EN ANNEN VERDEN SÅ GULLET ATTER IGJEN HAVNER PÅ VALLE i 2013!!
                          Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Jeg tror manglende sportslige resultater og publikumssvikt i all hovedsak er MA's ansvar, og jeg tror også at når vi gjør opp status etter neste sesong er resultatene bedre og det er mer folk på kampene.

Comment

Vet ikke helt hva jeg syns enda. Hvem er ledig og vil ta over?

Comment

Working...
                              X