Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

- Martin Andresen ferdig i Enga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hvorfor er "hvem blir ny trener"-tråden stengt?

Comment

Originally posted by FrankO View Post
      Snakket for øvrig mye med Håvard Lunde (et stikk til dere som mener klubben er hermetisk lukka og det ikke er mulig å snakke med folk i systemet) og fikk høre hvordan han ser på fremtida. Skal holde meg for god til å videreformidle det han sa i en privat samtale med meg, men han understreket at ved å annonsere Martins avgang allerede nå, kan man spille med åpne kort i jakten på en ny trener.
      Det er også mitt inntrykk, at det er et forholdsvis åpent miljø på Valle. Men jeg tror også at det er lettere for deg og meg å nå inn i det miljøet enn for en del andre, da de er vant til å se oss på Vallefeltet gjerne flere ganger i uka.

Dagens gjetord tar for seg Martin Andresens tid i Vålerenga. Året med minst innkjøp, 2010, var året med størst suksess. Det håper jeg klubben nå ser og tar med seg videre. For disse fem åra med Martin Andresen har bygd opp et meget solid akademi, tabbene var å kjøpe gamle spillere i stedet for de unge gutta vi hadde henta. Youssuf Koné og Isaac Boakye inn, Mostafa Abdelloue på utlån til Tromsø kanskje den største tabben av dem alle. En tabbe som også gjorde at klubben kjøpte Veigar Páll Gunnarsson. Trist.
      in Absinthia

Comment

Endelig, det var på tide.

Håper den neste treneren kan og har trent lag før, og har en spillestil tilpasset hvilke spillemateriale man til enhver tid har.

Comment

Working...
        X