Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvem blir ny trener?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvem blir ny trener?

En slik tråd tvinger seg jo frem nå.

Hvem bør bli ny trener?

Sitat fra Aftenposten:

"Vi ønsker at alle som har lyst til å ta en så krevende og morsom jobb tar kontakt, sa Christiansen."

Kanskje den minst betryggende uttalelsen jeg har hørt i Engasammenheng på lang tid.

Comment

Jeg håper virkelig at ledelsen klarer å se til utlandet denne gangen her, det er ikke noen ledige spennende norske trenere.

Comment

Originally posted by Alex Malager View Post
        Kanskje den minst betryggende uttalelsen jeg har hørt i Engasammenheng på lang tid.
        Det virker jo som en kontrollert avvikling det her. Men jeg har lave forventninger i forhold til klubbens evne til å finne frem til riktig trener.

Styret vil ikke tåle å finne frem til en trener som leverer dårligere resultater enn Martin. Derfor blir nok prioriteten først og fremst en som kan skaffe kortsiktige resultater og mindre på en helhetlig løsning i tråd med den spillestilen vi har brukt noen år til å få på plass.

Forventer en Nordlie, en Høgmo eller noe i samme gate.

Comment

Originally posted by Disko View Post
          Jeg håper virkelig at ledelsen klarer å se til utlandet denne gangen her, det er ikke noen spennende norske trenere.
          Fikset det for deg.

Comment

Slik jeg ser det, er den beste norske tilgjengelige treneren akkurat nå Nils Arne Eggen. I tillegg har han en fortid i Vålerenga, og har en evne til å skape litt positivt sirkus rundt klubben.

I tillegg har han ingen svin på skogen, og er ikke så svindyr som de andre kandidatene. Helt ærlig: jeg tror det hadde blitt svinaktig bra!

Comment

Originally posted by Alex Malager View Post
              Sukk, nå skal det ikke være lov å komme med en kommentar med glimt i øyet heller...

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                Sukk, nå skal det ikke være lov å komme med en kommentar med glimt i øyet heller...
                Lo godt jeg i hvertfall! Ellers: virker som en ryddig og åpen avskjed. Synd Martin ikke lyktes, men det manglet det lille ekstra. Noen år til på baken, kanskje i en mindre klubb (Follo?) og han blir en topptrener. Mener at vi bør se mot utlandet. Kommer til å ha mareritt om Nordlie i natt...:-\
                Vi er Vål'enga!!

Comment

Får passe på at øyet til journalisten ser det isåfall da... ;-)

Comment

Jeg tror Ronny Deila blir ny trener. Naturlig steg for han å ta, karrieremessig altså. En trener med ambisjoner i Norge, sier ikke nei til en av de tre store klubbene med mindre han kan dra til utlandet.
                    Håper på en utlending, men tror det blir Deila.

Comment

Samma for meg baje det ikke bjij Pej Matijas.
                      No more prosjekt bullshit. En trener med god god erfaring og merittliste (eller noe positivt å vise til) fra lag utenfor Norge og gjerne utenfor norden også.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                        Jeg tror Ronny Deila blir ny trener. Naturlig steg for han å ta, karrieremessig altså. En trener med ambisjoner i Norge, sier ikke nei til en av de tre store klubbene med mindre han kan dra til utlandet.

Dama til Deila bor i Oslo, det bør være gode nyheter
                        www.tsbudbil.no

Comment

Jeg hadde glemt at Hareide var ledig på markeded, da kan man like gjerne legge spekulasjonene død med en gang...

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                            Jatakk. Bare ikke Høgmo eller Hareide. *grøss*

Comment

Hvis vi ikke finner noe bra utenlands, håper jeg på Høgmo. Gjort det bra med små ressurser, og er en fotballklok herremann.

Comment

Working...
                              X