Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Martin Andresen - takketråd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Martin Andresen - takketråd

Jeg har lyst til å opprette en skikkelig takketråd for Martin. Martin hadde en visjon for det Vålerenga han ville skape, en klubb som skulle være noe mer enn en tilfeldig medaljekandidat hver fjerde sesong. Viljen til å tenke utradisjonelt og søke kunnskap var stor, og kanskje uvant for mange. Dessverre fikk vi ikke sett potensialet i dette realisert.

Martin har lagt igjen en arv som klubb og supportere vil kunne nyte godt av i flere år, lenge etter at Moldes seiersrus som seriemester 2012 har lagt seg. Det lille som har kommet frem etter hans avgang forteller meg om en person som fortsatt har klubbens beste i sine tanker, og det gjør i mine øyne Martin til en stor Engamann.

Martin: Takk for fem år. Jeg håper du kommer tilbake for å fullføre visjonen når tiden er inne!

Man kan si hva man vil om Martin, men han har gjort en fantastisk jobb i klubben og fått altfor mye pepper. Synd at det bare gikk helt veien på a-laget - om man ser bortifra en fantastisk sesong i 2010 og cøppen.

Comment

Takk for en av de morsomste sesongene noensinne og fem år med klubb-bygging Martin!
      In the beginning the Universe was created.
      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
      - Douglas Adams

Comment

Personlig er jeg jævlig spent på hvordan talentutviklingsarbeidet fortsetter fremover. Her har det skjedd mye spennende.
        Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

At han ønsket å hjelpe til med å finne en riktig erstatter for klubben, forteller om en bra mann.

Comment

Originally posted by Erlink View Post
            Personlig er jeg jævlig spent på hvordan talentutviklingsarbeidet fortsetter fremover. Her har det skjedd mye spennende.
            helt klart! Får håpe arvtakeren er like flink til å gi unggutta sjanser på a-laget, som det Martin har vært.
            Takk for alt Martin Andresen.

Comment

Hiver meg på her!!! Takker for beste sesongen 2010, og cupgull, fått vel mye pepper, men alt er ikke avhengig av Martin.. Lykke til Videre, håper å se deg på kamp som supporter Og vær vennlig å oppfør dere i resterende kamper, ingen vits i å slenge dritt! Martin har gjort mye bra, men resultatene teller...
              Ære Være Vål`Enga

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                Helt enig, men jeg er mer nervøs enn spent. Jeg håper de riktige personene i klubben har vett nok til å fortsette dette. Jeg er av den oppfatning av at det å trene totalfotball er mye mer utviklende enn å trene på kontringsfotball (les spark og løp) i Molde.

Comment

Har Engatifo noen plan for et banner eller lignende for å takke Martin? Og evt. hvilken kamp er dette tenkt til?

Comment

Tusen Takk for all jobb Martin! Du kom med en stor visjon, du gjorde et ærlig forsøk. Vi har fått frem mange gode unge spillere p.g.a deg.

Lykke til videre.
                    <3 Vål\'enga <3

Comment

Originally posted by olk1702 View Post
                      Har Engatifo noen plan for et banner eller lignende for å takke Martin? Og evt. hvilken kamp er dette tenkt til?
                      1. tipper man ikke har rukket å ta stilling til dette.
                      2. EngaTifo annonserer aldri tifoplaner i forkant
                      Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Takk for innsatsen, oppturer og nedturer.

Selv om det ble med en sølvmedalje i 2010 og et cupgull i 2008 så føler jeg du forlater klubben i mye bedre stand enn når du kom.

Spillertroppen er bedre. Spillerne er yngre. Spillestil er tydeligere og talentarbeidet er veldig mye bedre. Og 60 millioner i overskudd på kjøp og salg er imponerende.

Håper du får ha et ord med i laget når erstatter skal velges. Du viste i 2010 hva som er mulig og hvor vi bør legge lista.

Comment

Jeg er en av de som har vært kritiske en stund, men også gitt skryt når du har fortjent det. Så skal prøve å oppsumere det:

- Tusen takk for at du sto fjellstøtt når det storma som værst rundt klubben. Det var nok tøft, og krevde baller av stål
                          - Tusen takk for at den økonomiske situasjonen vår er trygg
                          - Tusen takk for at du viser egoistiske spillere som bare tenker på seg selv(Hei Singh!), hvor skapet skal stå.
                          - Tusen takk for at unge spillere har fått lov til å prøve seg på øverste nivå
                          - Tusen takk for cup gull, og nydelig fotball i 2010 sesongen.

Synd det ikke funka Martin. Enga var kanskje i tøffeste laget som første klubb. Kanskje kunne ting vært annerledes dersom du hadde fått prøvd og feila litt i en annen mindre klubb først?
                          Ikke vet jeg.
                          Uansett, masse lykke til videre!
                          Hater,hater,hater bergen by!!!

Comment

Litt uflaks har mannen hatt, men har forhåpentligvis lagt igjen en arv om hard ungdomssatsing og talentarbeid som alle burde være takknemmelige for.

Maratontabellen for hans tid sier han har gjort det bra, men det har vært for få oppturer og litt tamt og under det man kan forvente unntaken 2010. Dette sammen med litt dårlig dynamikk med media (og spillere?) får ta skylden for hans tidlige avgang.

Ønsker han lykke til videre og takker for innsats og engasjement.

Comment

Takk, Martin.

Takk for store oppturer og digre nedturer.
                              Det har vært vondt som helvete, og jeg har vært så glad at tårene har trillet.

Lykke til videre når den tid kommer, men først tar vi 15 poeng på de fem siste. En verdig avslutning.

Esp1
                              Ei kasse, er passe!!

Comment

Working...
                              X