Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

SISTE SERIERUNDE: Brumunddal - Vålerenga 2, lørdag 20/10 kl 13

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

36 min - 1-0! Larsen sender Brumunddal i ledelsen. Kontrollert avslutning i lengste hjørnet bak Knutsen. #2fx #VIF #oddsenligaen

38 min - 1-1! Vålerenga svarer umiddelbart. Nije blir spilt fri av Zahid og scorer enkelt alene med keeper. #2fx #VIF #oddsenligaen

53 min - 1-2! Solli får ballen og lobber til Nije som scorer sitt andre for dagen på direkten. #2fx #VIF #oddsenligaen

56 min - 1-3! Benmoussa kommer seg fri på høyre, runder backen og legger ut til Akinyemi som kliner ballen i mål. #2fx #VIF #oddsenligaen
    Last edited by skog; 20.10.2012, 14:16.

Comment

Da er det 1-2.

Comment

1-3, 56 min.

Comment

Takker så meget gutta.

Comment

Originally posted by astoman View Post
            Mens Nije har til tider imponert på 2. laget i det siste.
            Kommer mye bra fra Holmlia!! Hvor mange fra Holmlia er egentlig på a-laget og rekrutten nå da? Chuma, Fellah, Nije, Zahid?

Comment

Zahid er fra Klemetsrud, men Shola Akinyemi og Monir Benmoussa er fra Holmlia.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                Kommer mye bra fra Holmlia!! Hvor mange fra Holmlia er egentlig på a-laget og rekrutten nå da? Chuma, Fellah, Nije, Zahid?
                Ser at Moussa Nije scoret 2 i dag. Han har tidvis vært veldig god de siste gangene jeg har sett han på 2. laget.
                Synes hans spinkle bein fortjener noen minutter på Ullevål. Har også merket meg at det virker som han har veldig gode holdninger og innstilling.

Comment

Working...
                X