Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga-Tromsø søndag 28.10 kl.18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by anderan View Post
    Jeg blir mer og mer spent på om vi i det hele tatt får se Ricketts på banen i år. Jeg tror han er en spillertype vi trenger, mend et er vanskelig å gjøre seg opp en mening når han aldri blir klar...
    Klarer ikke lenger se for meg at vi får Ricketts på banen. Vi har tydeligvis ikke fått lisensen hans fra Romania enda og en spiller trenger jo gjerne et par kamper for å glitre. Dessuten er han bare på lån ut sesongen? Selv om lisensen er på plass neste uke tror jeg toget har gått. Dessverre...

Noen ganger, i mørke stunder, føler jeg Vålerenga er som NAV. Fyller på med folk som er kronisk sjuke eller av andre grunner ikke kan stå i arbeid. Eller at vi er mer som en verna bedrift eller et arbeidsmarkedtiltak? Hit kommer folk for å fastslå grad av arbeidsførhet.

Slik føler jeg det ikke i dag! I dag skal gutta på banen og kjempe, sloss, lugge og bite for å forsvare fjorårets feiende flotte sjuende plass!
    www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
    Glemmer passordet mitt...

Comment

Jeg har vært optimistisk egentlig foran hver kamp og trodd vi skulle vinne, men i dag er jeg ikke det...
      Men det er vell kansje da vi vinner typ 6-0?

Comment

Originally posted by oPsL View Post
        Jeg har vært optimistisk egentlig foran hver kamp og trodd vi skulle vinne, men i dag er jeg ikke det...
        Men det er vell kansje da vi vinner typ 6-0?
        Hvorfor er Torgeir benka?

Comment

Originally posted by Viking76 View Post
          Det kan jeg ikke gi deg noe godt svar på

Comment

Originally posted by Viking76 View Post
            Fordi Martin har behov for å markere seg, det kalles mindreverdighetskompleks på fint.
            Noe må han skylde på når han ikke får det til, derfor syndebukker.

Comment

Originally posted by ValleX View Post
              Fordi Martin har behov for å markere seg, det kalles mindreverdighetskompleks på fint.
              Noen vil mene at slike svar også tyder på mindreverdighetskomplekser.

Comment

Working...
              X