Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lars Vincent Andersen ferdig i VIF

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lars Vincent Andersen ferdig i VIF

Han offentliggjorde dette på Twitter i dag. Virker ikke som noe dramatisk, men både spiller og klubb tror et klubbytte kan være det beste for ham. Selv håper han å returnere til VIF en dag.

Originally posted by FrankO View Post
    Han offentliggjorde dette på Twitter i dag. Virker ikke som noe dramatisk, men både spiller og klubb tror et klubbytte kan være det beste for ham. Selv håper han å returnere til VIF en dag.
    Du som har sett mange juniorkamper iår, hvordan er det å miste Lars Vincent? Virker for meg som om han spilte mindre mot slutten, men det kan jo være fordi det var flere fra 1.laget som stilte.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

I det minste en som går uten å være bitter.

Lykke til videre!

Comment

Originally posted by Flem View Post
        Du som har sett mange juniorkamper iår, hvordan er det å miste Lars Vincent? Virker for meg som om han spilte mindre mot slutten, men det kan jo være fordi det var flere fra 1.laget som stilte.
        En av de jeg håpet ville ta steget, men har spilt lite i høst. Kan ha godt av å få spille fast.

Comment

Working...
        X