Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Derbyspøkelset hjemsøker Enga

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Derbyspøkelset hjemsøker Enga

Derbyspøkelset hjemsøker Enga

Vålerenga har ikke gjort annet enn å tape mot erkerivalene i år. Det gjør fansen mer enn forbannet.

http://journalen.hio.no/nytt_fra_oslo/article37201.ece

https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Re: Derbyspøkelset hjemsøker Enga

" ? Vi kan godt rykke ned og slå LSK og Lyn, og det vil være en grei sesong. "

Hilsen klanens talsmann Gjermund Nordtug.

Føler jeg blir flau når jeg leser dette. Det gjenspeiler ikke mine følelser iallefall. Håper virkelig han er feilsitert.

Comment

Jeg har mine tvil at Gjermund virkelig ville foretrekke å rykke ned fremfor å ikke vinne derbykamper.
      mvh

Ogni M

Comment

Jeg ville ønske folk ville slutte å snakke om dette spøkelsestullet. Er ganske sikker på at det har en selvforstærkende effekt. Jo mere folk snakker om dette, jo vanskeligere blir det å bryte 'forbannelsen'. Det blir en metal barriere for spillerne som de i ukene opp til Lyn-kampene konstant blir minnet på i media, i intervjuer og lign. Da er det like greit at vi supportere i det minste ignorerer sånt tull, og heller fokuserer på at støtte laget til seir.

Blir alle ved med å fortelle spillerne at vi aldri slår Lyn, ja, så slår vi aldri Lyn. Akkurat som da Rekdal brukte masse tid på å fortelle spillerne hvor slitne de var - eneste som han fikk ut av detvar at spillerne følte seg dobbelt slitne.
        DANSK VÅLERENGA SUPPORT. NÅ PÅ NETT: [url]www.valerenga.frac.dk[/url]

Vort forum er ÅPENT FOR ALLE!

Jeg vil ha Rajko Lekic til Enga!

Comment

Jeg synes du har et godt poeng her. Vi må snu det negative snakket om derby spøkelse og heller få inn en positivitet før disse kampene. Jeg tror gutta er topp motivert til kampene, men blir litt bundet av tanker som ligger i underbevisstheten om at de ikke har slått disse laga på lenge. De blir jo konstant minna på det i media.
          Men trua skal ingen ta fra meg.....

Comment

Sitat: Den tor, 21 september 2006 15:06 skrev skog:

> " ? Vi kan godt rykke ned og slå LSK og Lyn, og det vil være en grei sesong. "

>

>

> Hilsen klanens talsmann Gjermund Nordtug.

>

> Føler jeg blir flau når jeg leser dette. Det gjenspeiler ikke mine følelser iallefall. Håper virkelig han er feilsitert.

Hvor gammel er du, Skog? Jeg spør kun for å sjekke om min hypotese om at du fortsatt er i tenårene stemmer.

I etterkant av en ironisk eksamensoppgave som ble misforstått av vel mange 3. klassinger på VGS ble det for noen år siden forsket litt på menneskers ironiforståelse. Å forvente at 18/19-pringer skulle fatte ironi var visst litt i overkant. Så først litt oppe i 20-åra kunne man føle seg sikker på at alle (med normalt omløp i toppen) ville forstå ironi.

Til Gjermund: Husk at mange av Klanens medlemmer er under 20 og ikke forstår at du setter ting på spissen. Uttrykk deg derfor mer presist neste gang. OK?

Comment

> Hvor gammel er du, Skog? Jeg spør kun for å sjekke om min hypotese om at du fortsatt er i tenårene stemmer.

> I etterkant av en ironisk eksamensoppgave som ble misforstått av vel mange 3. klassinger på VGS ble det for noen år siden forsket litt på menneskers ironiforståelse. Å forvente at 18/19-pringer skulle fatte ironi var visst litt i overkant. Så først litt oppe i 20-åra kunne man føle seg sikker på at alle (med normalt omløp i toppen) ville forstå ironi.

-----------

Ja.. hva skal man si? Er DU ironisk?

Comment

Skal man være talsmann for en såpass stor gruppe som Klanen så er det viktig at man uttaler seg klart og tydelig, slik at ingen kan feilsitere deg eller misforstå det du sier. Hvis G.N. forsøker å bruke ironi i det han sier i Journalen så syns jeg det er en feil setning åbruke ironi i. Jeg ser ikke ironien. Det er da overhodet ikke noe ironisk i det han sier angående nedrykk og derbykamper. Det er bare feil.
                E.Grøstad. Vål\'enga i mitt hjerte.

Comment

Sitat: Den tor, 21 september 2006 15:29 skrev Ogni M:

> Jeg har mine tvil at Gjermund virkelig ville foretrekke å rykke ned fremfor å ikke vinne derbykamper.

Det gikk jo skeis mot disse i fjor og, men vi vant jo serien
                  Oslobajas

Comment

Sitat: Den tor, 21 september 2006 18:54 skrev skog:

> Ja.. hva skal man si? Er DU ironisk?

Bingo

Poenget mitt er at det er så fantastisk opplagt at Gjermund ikke ville bytta inn en sesong i 1. divisjon mot seier i derbyene at jeg synes det blir unødvendig å reagere på det han sier - han snakker i bilder, han er ironisk, metaforisk og/eller humoristisk.

Hvorfor er det ingen som har reagert på at Kjell G på VIFTV forslo å sjekke om Melkadze hadde en bror som løsning på en tynt besatt sentral midtbane?

Det må da være et dårlig forslag?

Comment

Jeg for min del ofrer gjerne seriemesterskap, cupfinale, eget stadion, Christian Grindheim, Freddy dos Santos, Ketil Wæhler, VIF TV, VPN og Vallhall, bare vi slår Lyn og Lillestrøm!

Comment

> Poenget mitt er at det er så fantastisk opplagt at Gjermund ikke ville bytta inn en sesong i 1. divisjon mot seier i derbyene at jeg synes det blir unødvendig å reagere på det han sier - han snakker i bilder, han er ironisk, metaforisk og/eller humoristisk.

-------------------

Vet ikke hva jeg skal si jeg. Jeg tolket det ikke ironisk overhodet, det er ikke så mange som bruker ironi når man diskuterer alvorlige ting, forstår du. Men det er sikkert bare jeg som er tenåring, ja.

> Hvorfor er det ingen som har reagert på at Kjell G på VIFTV forslo å sjekke om Melkadze hadde en bror som løsning på en tynt besatt sentral midtbane?

-------------

Nei, si det..

Comment

Sitat: Den tor, 21 september 2006 22:00 skrev chrise:

> Jeg for min del ofrer gjerne seriemesterskap, cupfinale, eget stadion, Christian Grindheim, Freddy dos Santos, Ketil Wæhler, VIF TV, VPN og Vallhall, bare vi slår Lyn og Lillestrøm!

Da er du ikke interessert i VIF, fotballinteresse finnes ikke hos deg. Det som betyr noe for deg er at Lyn og Lsk skal gjøre det dårlig. Jeg fatter ikke at du gidder å møte opp på kamper med VIF i det hele tatt, men det gjør du kanskje ikke heller?
                          E.Grøstad. Vål\'enga i mitt hjerte.

Comment

Sitat: Den tor, 21 september 2006 22:00 skrev chrise:

> Jeg for min del ofrer gjerne seriemesterskap, cupfinale, eget stadion, Christian Grindheim, Freddy dos Santos, Ketil Wæhler, VIF TV, VPN og Vallhall, bare vi slår Lyn og Lillestrøm!

> Denne tror jeg ikke du får med deg mange på.

Taper vi kun i mot lsk og Lyn i løpet av sesongen, så er vi seriemester.

Comment

Sitat: Den fre, 22 september 2006 12:51 skrev Grøstad:

> Sitat: Den tor, 21 september 2006 22:00 skrev chrise:

>

> > Jeg for min del ofrer gjerne seriemesterskap, cupfinale, eget stadion, Christian Grindheim, Freddy dos Santos, Ketil Wæhler, VIF TV, VPN og Vallhall, bare vi slår Lyn og Lillestrøm!

>

> Da er du ikke interessert i VIF, fotballinteresse finnes ikke hos deg. Det som betyr noe for deg er at Lyn og Lsk skal gjøre det dårlig. Jeg fatter ikke at du gidder å møte opp på kamper med VIF i det hele tatt, men det gjør du kanskje ikke heller?

--------------------

You serious??

Forståelsen av ironi er visst ikke helt på topp hos noen en Fredag ettermiddag...

Comment

Working...
                              X