Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Martin Andresen til Crystal Palace?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Martin Andresen til Crystal Palace?

Så i nettavisen at vår "elskede" trener er ønsket til championship og Crystal Palace: http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3505071.ece
    Hva tenker folket her inne om dette? Vil han lykkes?
    Personlig så har jeg trua på at han kan gjøre det bra der borte jeg, få en frisk start i en ny klubb, og forhåpentligvis sikre de plass i championship denne sesongen og kanskje sikte høyere neste sesong. Kan vel hende at vi mister et ungt talent eller to som konsekvens av denne eventuelle "overgangen" også...
    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Sky sports som kommer med ryktet:
    Andresen has carved out an impressive reputation during his time in charge of Valerenga and is highly respected for his work with the Norwegian club.

jaja....

Comment

Originally posted by book View Post
      Sky sports som kommer med ryktet:
      Andresen has carved out an impressive reputation during his time in charge of Valerenga and is highly respected for his work with the Norwegian club.

jaja....
      Er faktisk utrolig glad for at MA kom til enga jeg, med den ungdommssatsninga og positive kapitalen som klubben har klart å opparbeide seg iløpet av hans fartstid i Enga er noe jeg verdetter høyt. At han også klarte å vise oss i 2010 at enga KAN spille noe annet enn mæl og håp på det best fotball har også gitt meg håp og ikke minst FORVENTNINGER til fremtiden (en litt annen følelse enn den jeg satt med på 90-tallet da jeg bare håpet vi holdt oss i tippeligaen). Man kan ikke nekte for at mannen har vært med på å heve lista for hva vi supportere forventer av neste trener... Eneste som var synd var at han ikke fikk ut potensialet fra 2010 nå i 2012...
      "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Ja, misforstå meg rett. Jeg ser også gode kvaliteter, og jeg har har blitt bortskjemt under Andresen i forhold hva jeg vokste opp med på nittitallet. Men det er litt komisk å lese sky sports' kommentar sett i lys av hva ganske mange mener, både fans og folk utafor enga. Videre i den artikkelen trekker de jo fram spillersalg og retninglinjer for aldersbestemte lag, men at de mener han har en "impressive reputation" er å tøye strikken vel langt.

Hadde dog vært morsomt om han fikk jobben. Han har gått en god skole i enga, og ville vært rart om han ikke har lært noe. Kan jo fortsatt ende opp som en god trener. Er vel veldig få som er gode trenere fra dag én, i første jobb.

Comment

Sky Sports som har misforstått.

Det er Morgan Andersen Palace er interessert i.

LD.
          Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Skal bli interessant å se om Martin Andresen kan få til noe der borte. Mistenker at han kan få bra resultater, med spillere med bedre "fighting spirit" enn det vi har hatt kanskje..

Men hva skjer med norske trenere og Championship da?

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
              Sky Sports som har misforstått.

Det er Morgan Andersen Palace er interessert i.

LD.
              Isn't he asfaltert from the head and up'a?

Comment

Ian Holloway is set to become the new Crystal Palace manager.

The Croydon Guardian understands that the charismatic Blackpool manager will be unveiled tomorrow (Friday).

Comment

Kan være at de som skal ansette en trener har andre vurderingkriterier enn den jevne supporter.....

Martin har solgt spillere for 100 mill og kjøpt spillere for 40 mill.
                  Han har gitt unge lokale talenter mulighet til å lykkes (feks Singh), og fått frem mange gode lokale talenter (Håvard Nielsen fikk vel debut som 16-åring).
                  Ungdomsarbeidet i klubben er veldig bra.
                  Han har vært veldig ryddig i måten han avslutter sitt forhold til klubben. Og etterlater seg på ingen måte store økonmiske hull, eller spillerflukt. Og han "sier ikke opp på dagen", men gir klubben god tid til å finne en erstatter.

Prøv å sammenligne med hvordan trenerskifte ofte foregår andre steder.

Comment

Jeg har virkelig trua på at Martin Andresen kan bli en topp topp manager i en klubb.

Men ikke i Vålerenga, her gikk han alle trener kursene. Kall jobben hans "trainee" hvis du vil. Endte opp skeis, men dæven han må ha lært mye av 5 år i VIF. Synd han måtte gå læringskurven her, og ikke i annen klubb.
                    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by astoman View Post
                      Kan være at de som skal ansette en trener har andre vurderingkriterier enn den jevne supporter.....

Martin har solgt spillere for 100 mill og kjøpt spillere for 40 mill.
                      Han har gitt unge lokale talenter mulighet til å lykkes (feks Singh), og fått frem mange gode lokale talenter (Håvard Nielsen fikk vel debut som 16-åring).
                      Ungdomsarbeidet i klubben er veldig bra.
                      Han har vært veldig ryddig i måten han avslutter sitt forhold til klubben. Og etterlater seg på ingen måte store økonmiske hull, eller spillerflukt. Og han "sier ikke opp på dagen", men gir klubben god tid til å finne en erstatter.

Prøv å sammenligne med hvordan trenerskifte ofte foregår andre steder.
                      Her er det lov å nyansere litt. Martin hadde handle LANGT flere spillere om han hadde fått lov/hadde hatt midler. Det kom tidlig fram under Martin sin regjeringstid (sikkert når investorer skjønte dette ikke gikk riktig vei), at han MÅTTE selge før han kjøpte. Låter kjent?
                      Vi skal IKKE gi Martin kred for økonomien, det er det andre som har styrt i klubben.
                      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
                        Her er det lov å nyansere litt. Martin hadde handle LANGT flere spillere om han hadde fått lov/hadde hatt midler. Det kom tidlig fram under Martin sin regjeringstid (sikkert når investorer skjønte dette ikke gikk riktig vei), at han MÅTTE selge før han kjøpte. Låter kjent?
                        Vi skal IKKE gi Martin kred for økonomien, det er det andre som har styrt i klubben.
                        Nuvel Flem! Nå spekulerer du vel veldig? Planen var ihvertfall at vi skulle hente opp 2 juniorer til A-stallen hver sesong, og det er jo ganske ambisiøst og helt på høyde med de største talentfabrikkene i Europa.

Comment

Originally posted by Flem View Post
                          Jeg tviler på om han hadde handlet langt FLERE spillere om han hadde hatt midler til det; derimot tror jeg han hadde handlet langt BEDRE spillere om han hadde hatt muligheten.

For å bruke retorikken din i retur; hvis han da må selge før han kan kjøpe, er det da rart resultatene blir som de blir og vi ikke kjemper om edelt metall? Jeg velger å påstå at om Martin hadde fått handle som han ville / styre økonomien, hadde resultatene vært langt bedre.

Comment

Martin blir neppe trener i Palace, men fra utsiden ser jeg at hans resultater fremstår som akseptable. Han har en bedre merittliste enn Henning Berg, for å si det sånn, men på den andre siden så har han jo ikke et navn i England. Hvis han vil utenlands bør han vel starte i Danmark.

Comment

Skjønner ikke helt dette Flem. Har ikke kritikken av Martin gått på at han har fått hentet de han ville, så hvor er resultatene?

Når det pekes på at det er solgt for 2,50 pr brukte krone så er det ANDRE som har styrt økonomien.

Vel, enten har Martin fått hente de han vil, eller så har han ikke. Det tyder vel mest på at han ikke har hatt den muligheten. Nå røyk vel 20 av de 40 alt i 2008 i tillegg.

Synes Martin har gjort en bra jobb her. Spillerstallen er bedre og yngte, ungdomssatsningen mye bedre og stort overskudd på spillersalg. Alt dette oppnådd i første trenerjobb i det som kanskje er Norges vanskligste klubb å lede. Skjønner godt han er aktuell for andre klubber.

Comment

Working...
                              X