Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Sogndal - Vålerenga 1-0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Sogndal - Vålerenga 1-0

Nei, nå legger jeg opp!

Martin, piss meg i øret!! Fy faen for noen rævva taktiske disposisjoner vi har sett i denne kampen!

Jeg er så sjeleglad for at jeg har Engelsk fotball!! For Vålerenga gir meg bare grå hår og negative opplevelser for tiden!

Molde er det eneste laget som spiller interessant fotball i Norge for øyeblikket!

Grattis til Sogndal! VELFORTJENT!
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Fy faen hvor elendig vi prøver å spille!!!

Comment

Trist kamp. Trist resultat.

Comment

Flaut !!!! Møkkalei Muri!!!!! Faen til tafatt person

Comment

Kan ikke bare Bergdølmo lede laget ut sesongen da? Dette var jo noe av det verste jeg har sett denne sesongen og jeg var på Vålerenga - Stabæk i år.

Comment

Sogndal VS Vålerenga
            52% Ballbesittelse 48%
            23 Avslutninger 9
            3 Avslutninger på mål 2
            0 Avslutninger i stengene 0
            10 Cornere 0
            377 Pasningsforsøk 375
            290 Vellykkede pasninger 279
            9 Frispark for 5

Vi er dårligst i alt...Absolutt alt...

Posessionorientert? Hvrfor har vi ikke da posession "mot et lag som parkerer bussen" ???
            Nei fy feen...
            For de som kan styre sitt eget lag:
            vif.managerleague.com

Comment

Faen ikke rart at folk ikke gidder se på oss lenger. Vi spiller koma-fotball av verste merke. Og at Sogndal tar 6 poeng mot oss i år er rett og slett patetisk. Noen burde ta seg en lang jævla kikk i speilet og se om de liker det de ser.

Skyld denne sesongen langt ned i dass. Jeg gir faktisk faen i om vi taper mot Kanari neste søndag; kanskje det kunne fått flere hoder til å rulle.

Comment

Jaggu bra Martin Andresen slutter snart. Vi kommer til å rule gata neste år, blir helt rått. Gleder meg som en unge. Dette laget her ser jeg storheten i allerede, nesten utrolig at MA har klart å holde de igjen så mye men han er jo fullstendig ødeleggende.

Slipp kraften fri, dette er gutter jeg virkelig ville hatt med meg i krigen!

Comment

Kampen oppsummert for min del: Ufortjent seier til Sogndal, fortjent tap til Vålerenga. Om det går an?
                  Fellah er som alltid lyspunktet...
                  In the beginning the Universe was created.
                  This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                  - Douglas Adams

Comment

Dette var dårlig underholdning.

Shoutout til muri for første gule!

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                      At du klarer å legge skylden for dette på Martin Andresen er helt utrolig!

Sogndal ligger før denne kampen ett poeng foran kvalikkplassen, det er spill mot et mål, vi blir totalt overkjørt og du legger skylda på ÉN mann?

Dette er flaut! Vi har ikke ballen engang.
                      Neida, det er aldri Martin sin feil, men ALLE de andre ......
                      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

skuffa, og det trodde jeg ikke var mulig med de forventningene jeg hadde.

Fellah og Castro får vel en slags godkjent resen av gutta bør se seg om etter andre ting å bruke tiden sin på enn fotball.

vondt, flaut og kjedelig

edit: Csports kommentatoren hjalp ikke på stemninga.

Comment

Originally posted by Flem View Post
                          Neida, det er aldri Martin sin feil, men ALLE de andre ......
                          Kanskje en mellomting?

Comment

Kaz, Loberto og co: TREKK DERE! og følg Martin ut av klubben. Martin står faen ikke alene om å skape en så trist og evneveik gjeng.

Comment

Trodde aldri jeg kom til å se dagen hvor vi bytter ut midtbane med forsvar for å forsvare et ubetydelig uavgjort resultat mot selveste Sogndal.

Comment

Working...
                              X