Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - lillestrøm REAKSJONER

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - lillestrøm REAKSJONER

Ja da var en ræva sesong offisielt over.

Fyr løs.

Flaut, rett og slett flaut..

Comment

Er faen ikke verdt å sitte 90 min+tillegg for å se siste kampen mot Viking,tror heller jeg foretrekker finsk fjernsynsteater i reprise.
      Eneste positive er at jeg slipper å se Martin Andresen på Vif-benken neste år.Fattig trøst.................

Comment

Jeg er bare glad det snart er over, forventer ingenting av dette laget og ikke minst denne elendige treneren.
        Det kan bare bli bedre neste sesong, trøster meg med det.
        Entrener med en plan og opprydding i stallen blir bra!
        I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Nei hva skal man si? Martin viser for ørtende gang sin udugelighet når det gjelder taktikk og spillerutvalg.
          Hvorfor Bojan ikke var bytta ut etter 20 minutter er jo helt natta, og samme med Anene, som har vist i noen kamper på rad at han ikke er god nok for tippeligaen, men en typisk "squad-player".
          Fordi Bojan er så komplett udugelig idag (han har jo vært langt under pari denne sesongen), har vi ingen midtbane som fungerer. Ingen innsats idag heller, bortsett fra Fellah, som igjen viser at han er forskjellen. Uten han hadde vi vært i sumpa.
          Det eneste gledelige, er at vi slipper å se Martin mer på Ullevål (jeg er rimelig sikker på at ingen Tippeliga lag ønsker han velkommen, så vi ser han nok ikke på bortebenken heller).
          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

2013 here i come, mye bra spill der ute idag, synd det ikke satt
            "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Du taper din siste kamp på hjemmebane mot Lsk, Martin.
              Du får ingen klapp fra meg, knyttneve mer realistisk.
              FAEN

Comment

Gleder meg til denne sesongen er ferdig!

For en gjeng tafatte nisser skal du lete lenge etter. Og hva faen skjer med at vi kjører en 4-4-2 oppstilling. Bojan alene nede som den sinka han er, forferdelig kamp av Bojan. Forferdelig kamp av Berre som vi nesten ikke så noe til, Zahid fikk heller ikke til noe.

Gleder meg til å få inn ny trener, ikke fordi jeg ikke har hatt tro på det Martin har drivet med men fordi spillergruppa tydligvis trenger ny inspirasjon.

Stryk til samtlige av spillere bortsett fra beckrekka, keeper, og Fellah. Tildels Anene som jeg synes jobber godt. Desverre synes jeg han er for dårlig, det er massevis med muskler på kroppen så nå må han få lært seg å bruke de... Er ubruklig som oppsilspunkt, bruker 2 timer på å ta ned ballen for så å gi en støtte pasninge, dvs hvis han i det hele tatt ikke mister den.

jeg lot meg også irritere over Csports komentatorer, spesielt når det gjelder komentarene om Enga. Jeg synes mannskapet og troppen er godt nok, kanskje blir det noen utskiftninger men denne troppen bør være god nok for toppen av tippeligaen. Vi gidder rett å slett ikke, for noen forbanna høns!

Lagdelene henger overhode ikke sammen, forsvaret gjør en god jobb i dag, men det er nesten ingen samarbeid mellom lagdelene. Jeg gir Bojan, Berre terningskast 1, jeg gir støtteaperates taktiske vurderingerer terningskast 1. Jeg gir stryk på innsatts og vilje.

Har jeg sagt at jeg gleder meg til å få ny trener...

Comment

Slutten av denne sesongen bør være et godt eksempel på at man ikke skal ha en manager som sitter på oppsigelse. Spesielt ikke når denne managern har fått sparken (eller liknende).

Så til kampen. Starte med zahid mot LSK ? Bytte ut en ricketts som skapte panikk i LSK sitt forsvar gang på gang for å så sette inn en spiller som knapt har spilt de siste månedene.... Hva faen ? Skulle han gjort noe så hadde det vært chuma ut og børven inn.

Comment

Og for å gjøre ydmykelsen komplett, taper vi mot viking i siste serierunde og lsk vinner, går de forbi oss på tabellen...!

Comment

Fem år og spillerne og laget blir dårligere og dårligere. Helt utrolig at vi har latt Andresen få holde på. Ingen Diamanka selv om Bojan surra rundt. Er rett og slett sjokkert over at en trener kan få så lite ut av dette mannskapet. Fy faen.

Comment

Møkkakamp. Punktum. Nå skal jeg pakke alle minnene fra denne drittsesongen sammen og pælme hele faenskapen i søpla. Forhåpentligvis har det gått over innen jubileumssesongen begynner. Helvete!
                        "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Å tape for LSK er ille nok. Når det er mot kanskje det dårligste LSK-laget som har vært på Ullevål på år og dag, er det bare pinlig. En trist sorti for MA, dette, han har jo egentlig hatt et godt grep om LSK men i dag var vi faktisk utrolig nok sjanseløse. Det er bare å glemme denne sesongen, og så håpe depresjonen har gitt seg i mars.

Comment

For lenge siden så jeg for meg hvordan vi i denne kampen skulle sende LSK ned, eller i det minst sørge for at de måtte ut i en ydmykende kvalik.
                            Vi selv skulle sikre oss en medalje og europa.

Begge disse våte drømmene tok slutt for en god stund siden, men at vi skulle tape for dette usmakelige laget av bønder hjemme topper faen meg alt!
                            At vi ligger i ingenmannsland på tabellen og har hatt en #%"€# sesong er INGEN unnskyldning for ikke å tukte denne gule sykdommen på hjemmebane!
                            Stolthet og ære, my ass!

2013, kom fort!
                            Hev din røst og STØTT ditt lag...

Comment

Trist dag men kan jo bare gå oppover i 2013 . At noen mener vi var sjanseløse synes jeg er å ta vel i . Vi burde punktert kampen første 25-30min, da var vi soleklart best og burde ledet 2-0. Da trillet vi ball framover. Etter det, trist men lsk var ikke akkurat så jævlig mye bedre enn oss, bare effektive, som er viktig

Comment

Working...
                              X