Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sesongkort 2013, Gaza flytter til Bredden.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sesongkort 2013, Gaza flytter til Bredden.

Det blir likevel IKKE slik som først sagt på supportermøte at Gaza flytter til VG-nedre; Gaza skal nemlig flytte til Bredden der Rimi-seglet er i dag slik at vi endelig er samlet på ett felt. VG-nedre blir familietribune for sittende supportere.

Etter kritikk for høye sesongkortpriser så har man valgt å belønne lojale supporere med en sesongkortpris på Bredden på kr 1713,-. Med lojale supportere så menes supportere som har hatt sesongkort på Gaza eller Bredden i 2012.

http://www.vif-fotball.no/latest-new...nner-lojalitet

Denne så jeg ikke komme, men førsteinntrykket gjør meg gira på dette!

Som jeg akkurat skrev på klanssiden så er dette veldig bra jobba, overraskende og positivt.

Comment

Klanensstyret kommenterer og begrunner: http://www.klanen.no/blog/2012/11/kl...g-priser-2013/

Bra jobba!!

Comment

Det blir godt å få samlet alle på en tribune igjen! Denne delingen har vært et misfoster fra dag 1. Jeg gleder meg til å få alle dere fra svingen ved siden av meg, sammen, sånn det skal være. Om det er på den ene eller andre tribunen har egentlig alltid vært underordnet for meg.
        Gode nyheter!

Comment

Sesongkort 2013

Opplegget for sesongkort til jubileumsesongen 2013 er klar.

- Fra sesongkortsalget starter mandag 3. desember og fram til 31. desember 2012 vil vi tilby en egen lojalitetspris for de som har hatt sesongkort i Bendit-svingen eller på Vestbredden i 2012. Den prisen vil være på 1713 kroner, i mot 2100 kroner for et sesongkort på Vestbredden i 2012. Dette gjelder også de som må flytte fra felt 227, 228 og 229 i Bendit-svingen til Vestbredden

Her er linken om sesongkort fra klubben.
          http://www.vif-fotball.no/news/artic...nner-lojalitet

Her er informasjon fra klanstyret
          http://www.klanen.no/blog/2012/11/kl...g-priser-2013/

Dette blir veldig bra
          Løp og kjøp 3.desember.
          EVIG VIF

Comment

Én mektig enhet igjen! Riktig valg.

Prisene også riktig så fine. Bra jobba av de innvolverte.

Comment

Originally posted by way_ View Post
              Klanensstyret kommenterer og begrunner: http://www.klanen.no/blog/2012/11/kl...g-priser-2013/

Bra jobba!!
              Dritbra! Så sur som den avslutningen var trodde jeg at det skulle mer enn en uke til for å begynne å glede seg til sesongstart, men nå er jeg allerede på vei
              "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Blir det mulig å kjøpe sessongkort over nettet? Jeg vil befinne meg i utlandet i hele desember, så hadde vært veldig fint om jeg kunne fornyet det over nett.
                enga for alltid.

olenga.

Comment

Hvilke felt på bredden er det den gjevne 228 supporter kommer til å bruke?
                  "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Vil det bli faste seter eller stå hvor man vil?
                    Kan være greit å vite mtp alle man vanligvis står med. Alle får nok ikke mulighet til å gå til sjappa samtidig å kjøpe sesongkort slik at man får plasser ved siden av hverandre.

Er feltet stort nok til å ta i mot alle på 228?
                    Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

Originally posted by Loke View Post
                      Hvilke felt på bredden er det den gjevne 228 supporter kommer til å bruke?
                      Originally posted by wanderer View Post
                      Vil det bli faste seter eller stå hvor man vil?
                      Kan være greit å vite mtp alle man vanligvis står med. Alle får nok ikke mulighet til å gå til sjappa samtidig å kjøpe sesongkort slik at man får plasser ved siden av hverandre.

Er feltet stort nok til å ta i mot alle på 228?
                      Les info fra klubben og klanen igjen, sammenlign med "kartet" over Ullevaal. Jeg tolker det slik:

De som har faste plasser på felt 104 (+103?) i dag får mulighet til å fornye disse hvis de vil - resten fylles opp fra Gaza.
                      Resten av 104 (rimi-seilet), 105 og 106 erstatter Gaza. Ikke faste plasser (blir sikkert ikke seter heller, hvis det er teknisk/praktisk mulig å gjøre som på 228)

Og ja - feltet er stort nok. Klanen får hele Vestbredden, muligens minus 101 der Juniorklanen holder til.

107 blir nytt felt for stående, syngende supportere uten medlemskap i klubb eller klan (les: ultras, min antagelse).

Comment

Originally posted by Scooby View Post
                        107 blir nytt felt for stående, syngende supportere uten medlemskap i klubb eller klan (les: ultras, min antagelse).
                        Så da blir Ultras på miniklanen feltet? (på kartet)
                        Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Originally posted by geirb View Post
                          Så da blir Ultras på miniklanen feltet? (på kartet)
                          «innflytterne» fra svingen får feltet fra Rimi-seilet(som selvfølgelig skal bort) og bortover mot VG-svingen.
                          Mer info om dette og et eventuelt lokomotivfelt vil komme på et senere tidspunkt

http://www.klanen.no/blog/2012/11/kl...g-priser-2013/

Gleder meg
                          EVIG VIF

Comment

Skal man tippe at vi selger mellom 2500-3000 sesongkort på bredden? Dvs at det er 500-1000 enkeltbilletter igjen pr kamp. Går det som jeg tror, får vi en solid oppsving når det gjelder publikumsoppmøte i festsesongen. Kommer de som tidligere har dekket Gaza nedre tilbake, og inntar VG-nedre, blir dette bra det. Vi bør kunne fylle begge steder ofte++.

En stund siden sist, men endelig gleder jeg meg igjen. Deilig følelse det.

Comment

Skal være med på å fylle bredden etter siste eksamen i juni. Litt vanskelig å pendle fra Kristiansand. Har trua på det her. Bedre enn VG-svingen.

Comment

Working...
                              X