Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Nordea avslutter sponsoravtale med Vålerenga *

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nordea avslutter sponsoravtale med Vålerenga *

Nordea avslutter sponsoravtalen med virkning fra 1. januar 2013

Hvor har du dette fra? Kilder?

Comment

Originally posted by Naturgress View Post
      Nordea avslutter sponsoravtalen med virkning fra 1. januar 2013
      Overskriften er feil, og så hadde det vært fint med en link eller annen form for kilde ?

Comment

Det er kommunisert på intranett

Comment

Originally posted by Naturgress View Post
          Det er kommunisert på intranett
          Du får klippe og lime da...;-)

Nysgjerrig!!!
          Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by McCabre View Post
            Overskriften er feil, og så hadde det vært fint med en link eller annen form for kilde ?
            Så det for sent. Ser ikke ut som jeg kan redigere det selv nå. Si gjerne ifra dersom jeg tar feil

Comment

Okay, så man går ut av kontrakten på 4 år som ble signert for nøyaktig 2 år siden?
              http://www.kampanje.com/markedsforin...cle5416882.ece

Back gjerne opp med mer info enn "det strå på intranett"...

Edit: Ser andre steder på nettet at denne avtalen er 2årig. hva stememr?
              ----------------
              Pilsner og slagsmål.
              Ille tilredte agronomer.

Comment

Så fint at Nordea avslutter sponsoravtale med Nordea

Comment

Ganske sikker på at avtalen i utgangspunktet var fire år, men husker at de truet med å trekke seg i forbindelse med gunnarson-rotet.

Comment

Originally posted by Lord Of The Dusk View Post

Ser andre steder på nettet at denne avtalen er 2årig. hva stememr?
                    Klausul om å avslutte etter 2 år tror jeg.
                    Hvertfall det som stod i artikkelen i sommer der Arne Lambeck(Nordea) gikk ut i media og kritiserte Vålerenga+ Martin Andresen.

Var vel en del diskusjon om en sponsor skulle ha en slik offentlig rolle i å kommentere sportslige resultater.

Inn med Frontline på drakta !
                    EVIG VIF

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
                      Klausul om å avslutte etter 2 år tror jeg.
                      Hvertfall det som stod i artikkelen i sommer der Arne Lambeck(Nordea) gikk ut i media og kritiserte Vålerenga+ Martin Andresen.

Var vel en del diskusjon om en sponsor skulle ha en slik offentlig rolle i å kommentere sportslige resultater.

Inn med Frontline på drakta !
                      Frontline ja..da snakker vi! Men UFC hadde vært enda bedre

Comment

Vet ikke helt hva jeg skal mene om dette.

Avtalen ble inngått på et tidspunkt der Vålerenga ble kåret til årets sponsorobjekt og sånn sett er det trolig en god avtale vi har fått. Samtidig blir jo ting dyrere og det er ikke sikkert at en avtale inngått i 2011 er høyere enn en avtale vi inngår i 2013.

Jeg antar (kanskje naivt) at dersom Nordea har hatt en mulighet til å avslutte samarbeidet, så har dette måttet skje innenfor en tidsfrist som var levelig for klubben. Som i praksis betyr den tiden det tar å skaffe seg en ny.

Nå har klubben vært flinke på sponsormarkedet de siste årene, så jeg velger å tro at de ikke starter på scratch nå i forhold til å finne en ny sponsor.

Har heller ikke likt Nordea som sponsor. Synes det var unødvendig innblanding i klubben gjennom media. En sponsor er en samarbeidspartner. Og det var ikke akkurat tegn på et godt partnerskap det å gå ut å kritisere klubben for det ene og det andre ved flere anledninger. En sponsor har all rett til å ha synspunkter, men man kan ta opp slike ting på egnet måte, ikke gjennom avisene.

Og nå er jo Martin Andresen borte og selv om overgangssaken skal behandles i retten neste år er Truls ute av klubben for lenge siden og det er i all hovedsak en sak mot Stabæk, ikke Vålerenga. Og det er så godt som dødt om saken i media. Så da virker det som alt skulle ligge til rette for en ny start.

Mark Twain sa at en bankmann er en som låner deg en paraply når sola skinner, men som vil ha den tilbake når det begynner å regne. Dette lever Nordea godt opp til. De burde i stedet ha hatt en dialog med klubben på hvordan man kan utvikle samarbeidet så begge parter får mye igjen for samarbeidet. I stedet kommer de med kritikk gjennom avisene. Tydelig at Nordea heller ikke er noen god partner for Vålerenga.

Comment

Dette er en god anledning til å spille med rein drakt i jubileumssesongen.

Comment

Originally posted by skog View Post
                            Dette er en god anledning til å spille med rein drakt i jubileumssesongen.
                            Vi er jo Norges Barcelona, så hvorfor ikke?

Men jeg tar heller en sponsor på drakta og en superspiss. Tipper Nordea betaler oss 7-8 millioner i året, minst. Og det er vel det en spiss koster.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                              Jeg antar (kanskje naivt) at dersom Nordea har hatt en mulighet til å avslutte samarbeidet, så har dette måttet skje innenfor en tidsfrist som var levelig for klubben. Som i praksis betyr den tiden det tar å skaffe seg en ny.

Nå har klubben vært flinke på sponsormarkedet de siste årene, så jeg velger å tro at de ikke starter på scratch nå i forhold til å finne en ny sponsor.
                              Siterer meg selv. Fant dette i VG: Nordea har sponsoravtale med Vålerenga ut desember i år. I august vil selskapet ta stilling til om de vil benytte seg av opsjonen de har på sponsing frem til 2014.

I så fall har klubben kjent til dette en stund og jeg regner med at de har flere navn på blokka, de også, når det gjelder hvem som skal ta over.

Comment

Working...
                              X