Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvem blir ny trener del 2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by VIFpatriot View Post
    Joda, Wieghorst er et spennende alternativ, men det skjedde ett eller annet når vi plutselig havna i den situasjonen at sjefen kan komme tilbake. Forventa ikke det.

Begynte å tenke tilbake på kvalikken i Vallhall 2003, hvor det tok helt av. Høsten 2004 og kampen mot Stabæk. Det var vondt men Ullevaal kokte. Og så det veldig fortjente gullet etter det som skjedde 2004. Storming og kaos i Skien. Fest i by'n.

Var med før disse årene også (som ung), men dette var de råeste årene noen gang.

Vi var i media konstant. Masse folk på tribunen. Alt var bare følelser og sinnsykt moro. Ikke følt det samme siden.
    Hsuker spesielt 2004-sesongen. Mediedekningen da var helt rå, men den var kun fordi vi utfordra Rosenborg for første gang på lenge, tror jeg. Fra en slags Askeladd-posisjon
    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

• Originally posted by Erlink View Post
      Hsuker spesielt 2004-sesongen. Mediedekningen da var helt rå, men den var kun fordi vi utfordra Rosenborg for første gang på lenge, tror jeg. Fra en slags Askeladd-posisjon
      Er nok litt andre forventninger nå til dags! Både til underholdningsverdien og medaljekrav. Så spørs om folk blir like engasjerte denne gangen!

Comment

• Både sølvet og gullet ble tatt med mindre enn 2 poeng i snitt. Det var mer det at andre lag var ræva enn at I var sjef som fiksa medaljene. Hadde ikke holdt til gull i noen andre år. Men I får prøve seg igjen, for min del. Han får vel et par-tre år før han har irritert på seg alle utenom investorene

Comment

• Originally posted by book View Post
          Både sølvet og gullet ble tatt med mindre enn 2 poeng i snitt. Det var mer det at andre lag var ræva enn at I var sjef som fiksa medaljene. Hadde ikke holdt til gull i noen andre år. Men I får prøve seg igjen, for min del. Han får vel et par-tre år før han har irritert på seg alle utenom investorene
          Samtidig hadde Martin en sesong som ville gitt gull de fleste andre år.
          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

• Originally posted by book View Post
            Både sølvet og gullet ble tatt med mindre enn 2 poeng i snitt. Det var mer det at andre lag var ræva enn at I var sjef som fiksa medaljene. Hadde ikke holdt til gull i noen andre år. Men I får prøve seg igjen, for min del. Han får vel et par-tre år før han har irritert på seg alle utenom investorene
            Det deles ut mer eller mindre det samme antall poeng pr år i Tippeligaen.

Poengsnittet sier derfor en del om hvor jevn serien er. I 2005 var den jevnere enn ellers. I 2005 var først og fremst RBK ræva i forhold til tidligere år. 46-47-48 poeng ville holdt til sølv eller gull mange ganger. For RBK vel å merke. De hadde ikke trengt 60 poeng for å vinne, selv om de ofte tok så mange poeng når de var på topp.

Når man skal se hvor mange poeng som trengs, så må man altså sørge for å ha mer enn nummer to for når man skal se hvor mange poeng som faktisk er nødvendig for å vinne serien. Ikke mer enn nummer en. Å se på nummer en gjelder kun dersom man skal ha en annen vinner.

Så konkret så trengte RBK 46 poeng (og målforskjell) i 2006, men endte på 53. Brann hadde vunnet i 2007 med 48 poeng (og målforskjell), men endte på 54. RBK hadde vunnet på 47 i 2003, men endte på 61. Osv.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Poengsnittet sier derfor en del om hvor jevn serien er. I 2005 var den jevnere enn ellers. I 2005 var først og fremst RBK ræva i forhold til tidligere år. 46-47-48 poeng ville holdt til sølv eller gull mange ganger. For RBK vel å merke. De hadde ikke trengt 60 poeng for å vinne, selv om de ofte tok så mange poeng når de var på topp.

Når man skal se hvor mange poeng som trengs, så må man altså sørge for å ha mer enn nummer to for når man skal se hvor mange poeng som faktisk er nødvendig for å vinne serien. Ikke mer enn nummer en. Å se på nummer en gjelder kun dersom man skal ha en annen vinner.

Så konkret så trengte RBK 46 poeng (og målforskjell) i 2006, men endte på 53. Brann hadde vunnet i 2007 med 48 poeng (og målforskjell), men endte på 54. RBK hadde vunnet på 47 i 2003, men endte på 61. Osv.
              Dette blir jo feil tankegang, uansett så hadde vi aldri vunnet ligaen i noen andre år med det poengsnitte vi hadde i 2005, det sier vel egentlig sitt og det er vanskelig å diskutere mot. Det sier jo egentlig at prestasjonsmessig så var vi ikke så god i 2004 og 2005, selv om man selvfølgelig burde være fornøyd med det reka presterte.

Det er morsomt å vinne gull og det farger vel også meningen til folk flest, naturlig vis.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Greit nok, men de hadde trengt mer om de hadde fått færre, om det lager mening. Altså, man kan ikke si at et lag hadde vunnet med 47 men fikk 53, om de fikk de siste seks poengene mot nr. 2. For om nummer 2 da hadde vunnet de to kampene i stedet, så hadde de jo ratt hatt 53, og da holder ikke 47. Om man klarer over 2 poeng i snitt vil det være vanskelig for andre å klare det (selv om vi smertelig har erfart at det går, uten å få mye igjen for det til slutt).

Nok om det, poenget mitt var at I fikk litt gratis ettersom de andre laga surra mye. Men han er velkommen tilbake for mitt vedkommende, jeg er bare skeptisk til at han er litt high maintenance. Ser jo ikke ut som styret eller sportslig utvalg har baller nok til å ta tak i interne uroligheter, om vi skal dømme ifra de siste åra. Tydelig at han gikk bra med Ivers, som jo trenger kjeft for å prestere. Men det gjelder jo ikke alle.

Det vi veit er han kan få barrantes til å prestere, så det er bare å hente ham (selv om Hoff nå kommer til å skru opp prisen etter at "noen" har lekket at I får 30 mill å bruke. Veldig lurt...)

Comment

• Originally posted by panzerkris View Post
                  Kjenner jeg begynner å bli litt stressa over at vi ikke har hørt no jeg. Hva gjør vi hvis sjefen over alle sjefer (og nei, tenker ikke på asgeir...) takker nei?
                  Hele denne trenerjakta er jo allerede en "skandale", og en trener burde vært på plass for lenge siden. Blir det derimot I, så har vi fått en konge trener.
                  .
                  Får vi ikke Reka nå kan vi like gjerne gå for Asgeir! Sleng gjerne på han Truls fra Senkveld også så har du den komplette trener-duen for klubben vår.

Ikke si han her ikke hadde vært perfekt for oss a?!
                  IKAROS

Comment

• Min innsidemann bekrefter at ny trener er nå på plass! Ingen bombe - Reka er hjemme!
                    Mer info kommer i løpet av dagen tipper jeg.
                    -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

• Originally posted by donny View Post
                      Min innsidemann bekrefter at ny trener er nå på plass! Ingen bombe - Reka er hjemme!
                      Mer info kommer i løpet av dagen tipper jeg.
                      Herregud, slutt. Hjertet mitt tåler ikke mer! Jeg venter på OFFENTLIGJØRING, takk. haha
                      Medgang og motgang!

http://dittoslo.no/sport/v%C3%A5lerenga-fotball

Comment

• Bekreftet på sms nå! I er sjef!!
                        EN BY ET LAG!!!

Comment

• I er tilbake!

Kilde SMS.

Comment

• Det samme bekreftes av sotahjørnet på twitter

Comment

Working...