Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Da er vi trygge!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Da er vi trygge!

Jeg mener det skal være bortimot umulig å havne i nedrykksstriden slik tabellen ser ut etter dagens runde, dermed er ihvertfall mitt hovedmål for denne høsten oppnådd, og alt fremover kan bare bli en bonus. La oss bruke høsten til å være litt crazy og slå oss litt løs, og la unggutta slippe til flere ganger fra start som idag.

Re: Da er vi trygge!

Jeg mener vi bør sikte mot bronse nå. Etter at Lillestrøm tapte i dag er ikke avstanden avskrekkende opp dit.

Comment

Helt enig, nå tror jeg vi er sikra.

Så bra midtbane vi hadde idag, har vi ikke hatt på lenge. Doffen var helt usynlig, Strømstad så vi bare i små glimt.

Strømnes spilte meget bra, så bra at jeg håper Thomas Holm sitter i neste.

Mathisen starta jo med å vise hva han er god for, så la disse unggutta få spella mer på slutten.

Når jeg først er inne på spillere, vil jeg fremheve Hovi også. Den mannen har aldri vært bedre synes jeg. Ruver bak i forsvaret. De fleste spilte bra idag, selvom Flo hadde et lite heldig innhopp.
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Sitat: Den søn, 24 september 2006 20:11 skrev enga13:

> Jeg mener vi bør sikte mot bronse nå. Etter at Lillestrøm tapte i dag er ikke avstanden avskrekkende opp dit.

Enig, bronse er målet nå, hadde vi vunnet mot dem sist mandag så hadde det vært oss som hadde ligget på 3. plass....

Comment

Sitat: Den søn, 24 september 2006 20:06 skrev Alex Malager:

> Jeg mener det skal være bortimot umulig å havne i nedrykksstriden slik tabellen ser ut etter dagens runde, dermed er ihvertfall mitt hovedmål for denne høsten oppnådd, og alt fremover kan bare bli en bonus. La oss bruke høsten til å være litt crazy og slå oss litt løs, og la unggutta slippe til flere ganger fra start som idag.

>

Jeg mener heller at vi skal til all tid stille med best mulig mannskap,slik at vi kan vinne mest mulig,og redde en eventuelt 4 plass,og det som måtte være igjen av vår ære.

statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Sitat: Den søn, 24 september 2006 20:06 skrev Alex Malager:

> Jeg mener det skal være bortimot umulig å havne i nedrykksstriden slik tabellen ser ut etter dagens runde, dermed er ihvertfall mitt hovedmål for denne høsten oppnådd, og alt fremover kan bare bli en bonus. La oss bruke høsten til å være litt crazy og slå oss litt løs, og la unggutta slippe til flere ganger fra start som idag.

>

Nei nå må vi gå for Royal League plassen. Vålerenga trenger klingende mynt i kassen, og en 5 - 10 mill kommer nok godt med. Vi kan ikke telle skilling mens dalerne flyr, da ender vi opp som Skeid eller Frigg.

Det blir figthing om 4 plassen nå. Stavbrekk, Start, Odd og Lyn kommer nok til gi alt for RL plass, og sjansen for Europa neste år gjennom intertoto. (Odd taper sef i morra)

https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Enig. Men for all del la Flo sitte på benken. Hva i all verden er i veien med Rune Lange? Eller Fellah og Roberts? Flo kommer med all sannsynlighet ikke til å få forlenget kontakten. Han er altfor dårlig. Vinner ikke en eneste duell.... Slipp til de som skal være her fremover!!!!

Ellers er jeg veldig godt fornøyd med tre poeng.

Comment

Sitat: Den søn, 24 september 2006 20:12 skrev Flem:

> Helt enig, nå tror jeg vi er sikra.

> Så bra midtbane vi hadde idag, har vi ikke hatt på lenge. Doffen var helt usynlig, Strømstad så vi bare i små glimt.

> Strømnes spilte meget bra, så bra at jeg håper Thomas Holm sitter i neste.

> Mathisen starta jo med å vise hva han er god for, så la disse unggutta få spella mer på slutten.

> Når jeg først er inne på spillere, vil jeg fremheve Hovi også. Den mannen har aldri vært bedre synes jeg. Ruver bak i forsvaret. De fleste spilte bra idag, selvom Flo hadde et lite heldig innhopp.

Enig. Hovi var Konge. Tok alt. Syns han burde fått bestemannsprisen, men greit at Ronny tok den.

Comment

>Enig. Men for all del la Flo sitte på benken. Hva i all verden er i veien med Rune Lange? Eller Fellah og Roberts? Flo kommer med all sannsynlighet ikke til å få forlenget kontakten. Han er altfor dårlig. Vinner ikke en eneste duell.... Slipp til de som skal være her fremover!!!!

Ellers er jeg veldig godt fornøyd med tre poeng.

Synes da Flo viste litt av hva han kan i dag. Uansett, synes denne forklaringen var bra for dere Flo hatere....

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article747513.ece

Nå går vi for RL plass.
                  https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Skal ikke grine av en 4.plass eller bedre, men som jeg har nevnt tidligere tror jeg vi hadde hatt godt av (sportslig) å slippe RL i vinter, og heller bygge opp et lag i ro og mak.

Comment

Laget i dag leverte varene men er fortsatt litt usikker på om forskjellen er så stor som enkelte mener...selv om vi rundspillte start i de første 80 minuttene. Start hadde 120 slitsomme minutter og tap fra onsdag i beina og det bar de preg av i dag..gudskjelov!!! Men synes my var bra i vålerengalaget i dag og er enig i at midtbanen ruler. Men Flo er ikke god og bør heller ikke spille...Noe skjer i laget etter at han kommer inn, de blei defensive og bakpå...det er nesten så det går galt på overtid..
                      No må du vakne Olav...Bohemene kjem!

Comment

Må si Strømsnæs klarte seg meget bra. Han sto ikke mye tilbake i forhold til "stjerne" spillerne som har forlatt oss.

Det er absolutt på tide og høste av det gode arbeidet som er blitt gjort på juniorsiden i flere år.

Comment

Vi slo Start,men kan ikke ta helt av av den grunn..De holdt på å stjele poeng på overtid.

Og vi må huske at de hadde 120 tunge cup minutter sittende i beina.

Men 3 poeng er 3 poeng!

Comment

Det kan vise seg at sommerens opprydding i spillerstallen kan bli veldig viktig for oss. Trenerbyttet det samme. Disse to tingene til sammen har gjort at vi må satse på yngre krefter. Meget positivt at de unge står i kø for å slå igjennom. Når vinteren kommer så vil vi nå kunne spare mye penger da det er flere av de unge som er reelle a-stallspillere. Det var de ikke i vår. Dette igjen kan føre til at når neste sesongsstall skal settes sammen så sparer vi oss noen kjøp. Er ikke tvil om at Strømnes, Mathisen, Roberts og Fellah forsvarer en plass på neste års VIF. Dermed kan vi konsentrere om å skaffe noen få nye gode spillere. Jeg er en av de som høyest skrek om midtbanekrise da mann etter mann forsvant ut av VIF. Strømnes viser at så ille er det ikke.

Ellers så skulle jeg gjerne sett Ronny Johnsen et år til. Gamlefar imponerer.
                            Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Sitat: Den man, 25 september 2006 08:21 skrev Arnehgr:

> Ellers så skulle jeg gjerne sett Ronny Johnsen et år til. Gamlefar imponerer.

Ja til Ronny ett år til!!

Comment

Working...
                              X