Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Da er vi trygge!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Da er vi trygge!

>Skal ikke grine av en 4.plass eller bedre, men som jeg har nevnt tidligere tror jeg vi hadde hatt godt av (sportslig) å slippe RL i vinter, og heller bygge opp et lag i ro og mak.

Jeg tror nok ikke VIF har råd til å si fra seg spenna Royal League kan gi, ei heller en mulig Europacup neste år. (Ja jeg veit man ikke kan ungå å treffe på en "stor kanon" før eller siden i intertoto) Nå veit jeg ikke hvor mye det er mulig å tjene i "nye" Royal League, siden man skal bare spille en kamp mot hver motstander, og ikke hjemme/borte(Hvis jeg har forstått det riktig). Men iflg. Brann dot no vil 3 el. 4 bety FC København. Og hvisomatte det blir trekning, og VIF får bortematch... He he, tror vel de fleste her inne er klare for Cruise Vålerenga til Køben

Litt om årets RL her....

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5021

https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Sitat: Den man, 25 september 2006 08:24 skrev Evig:

> Sitat: Den man, 25 september 2006 08:21 skrev Arnehgr:

>

> > Ellers så skulle jeg gjerne sett Ronny Johnsen et år til. Gamlefar imponerer.

>

> Ja til Ronny ett år til!!

>

------------

kan ikke være mer enig!! hørte bohinen sa på tv2 i går at flo hadde blitt tilbudt et år til i klubben.. spar heller de penga og tilby ronny flo's lønn, i tillegg til den han har i dag - det er han jeg ønsker skal fortsette!! ja til flo i strømsgodset!!

terje

-så stolt-

Comment

Sitat: Den man, 25 september 2006 08:29 skrev Brandy:

> Sitat: Den man, 25 september 2006 08:24 skrev Evig:

>

> > Sitat: Den man, 25 september 2006 08:21 skrev Arnehgr:

> >

> > > Ellers så skulle jeg gjerne sett Ronny Johnsen et år til. Gamlefar imponerer.

> >

> > Ja til Ronny ett år til!!

> >

>

> ------------

>

> kan ikke være mer enig!! hørte bohinen sa på tv2 i går at flo hadde blitt tilbudt et år til i klubben.. spar heller de penga og tilby ronny flo's lønn, i tillegg til den han har i dag - det er han jeg ønsker skal fortsette!! ja til flo i strømsgodset!!

>

> terje

> -så stolt-

>

Har de virkelig tilbudt Flo ny kontrakt!?!?!?!?!?!Hva faen er det de tenker med der oppe?????ALLE kan jo se at han er ferdig..

Vi har nå Lange som vil komme sterkt neste år,og vi had JDS som herjer,i tillegg har vi unggutter som er på vei inn i laget..men FLo skal vi beholde????Latterlig

>

statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

> Har de virkelig tilbudt Flo ny kontrakt!?!?!?!?!?!Hva faen er det de tenker med der oppe?????ALLE kan jo se at han er ferdig..

> Vi har nå Lange som vil komme sterkt neste år,og vi had JDS som herjer,i tillegg har vi unggutter som er på vei inn i laget..men FLo skal vi beholde????Latterlig

Ja ,det har de. Bohinen sa det på TV2 nyhetene i går, at om Flo ønsker å bli ett år til, så er Enga mer enn villige til å la han få bli det... Ikke skjønner jeg hvorfor, synes absolutt ikke han har innfridd hverken i år elleri fjor...

La nå de unge spillerne vi har i stallen få prøve seg! Fellah viste vel at det bør gjøres???

Blør for Enga, dør for Enga!

Comment

Nå synes jeg heksejakta på Flo har tatt fullstendig overhånd her.. Helt på trynet.

Om man går inn for å finne feil med Flos spill, og ser helt fullstendig bort fra det bra han gjør, så blir jo det helt kokos. Det skjønner vel tilogmed noen av dere her inne eller?

Kul hue littegrann!
            ----------------
            Pilsner og slagsmål.
            Ille tilredte agronomer.

Comment

Og sånn just for the record når det gjelder Fellah.

Han skåra et allerede ferdigskåra mål, og har noen få minutter i tippeligaen å vise til. Så det er ingen grunn til å slenge ræva i taket av den grunn.

----------------
              Pilsner og slagsmål.
              Ille tilredte agronomer.

Comment

Sitat: Den man, 25 september 2006 10:30 skrev Lord Of The Dusk:

> Nå synes jeg heksejakta på Flo har tatt fullstendig overhånd her.. Helt på trynet.

> Om man går inn for å finne feil med Flos spill, og ser helt fullstendig bort fra det bra han gjør, så blir jo det helt kokos. Det skjønner vel tilogmed noen av dere her inne eller?

>

> Kul hue littegrann!

Hva gjør Flo??Ikke vinner han dueller,ikke har han fart..

Han gjør noen tekniske herligheter en sjelden gang,men det forsvarer ikke lønna hans.

Og Fellah er ikke mannen som skal frelse oss neste år,men vi kan bruke Flo's lønn til noe mer konstruktivt mener jeg

Comment

Sitat: Den man, 25 september 2006 10:35 skrev Evig:

> Sitat: Den man, 25 september 2006 10:30 skrev Lord Of The Dusk:

>

> > Nå synes jeg heksejakta på Flo har tatt fullstendig overhånd her.. Helt på trynet.

> > Om man går inn for å finne feil med Flos spill, og ser helt fullstendig bort fra det bra han gjør, så blir jo det helt kokos. Det skjønner vel tilogmed noen av dere her inne eller?

> >

> > Kul hue littegrann!

>

>

> Hva gjør Flo??Ikke vinner han dueller,ikke har han fart..

> Han gjør noen tekniske herligheter en sjelden gang,men det forsvarer ikke lønna hans.

>

> Og Fellah er ikke mannen som skal frelse oss neste år,men vi kan bruke Flo's lønn til noe mer konstruktivt mener jeg

>

>

----

Så du veit hva han har i lønn?

Vi har forstått at du ikke liker Flo, det holder nå.

"I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Sitat: Den man, 25 september 2006 11:45 skrev Flem:

> Sitat: Den man, 25 september 2006 10:35 skrev Evig:

>

> > Sitat: Den man, 25 september 2006 10:30 skrev Lord Of The Dusk:

> >

> > > Nå synes jeg heksejakta på Flo har tatt fullstendig overhånd her.. Helt på trynet.

> > > Om man går inn for å finne feil med Flos spill, og ser helt fullstendig bort fra det bra han gjør, så blir jo det helt kokos. Det skjønner vel tilogmed noen av dere her inne eller?

> > >

> > > Kul hue littegrann!

> >

> >

> > Hva gjør Flo??Ikke vinner han dueller,ikke har han fart..

> > Han gjør noen tekniske herligheter en sjelden gang,men det forsvarer ikke lønna hans.

> >

> > Og Fellah er ikke mannen som skal frelse oss neste år,men vi kan bruke Flo's lønn til noe mer konstruktivt mener jeg

> >

> >

>

> ----

>

> Så du veit hva han har i lønn?

> Vi har forstått at du ikke liker Flo, det holder nå.

>

Hvor stor lønnen er har jo ingenting med saken å gjøre da...Om det er 50 øre eller 50 mill,det kan brukes til noe annet mener jeg.

Vi har forstått at du digger Flo,det holder nå

Comment

Enig, skjønner virkelig ikke greia med dette her. Hvorfor er det alltid en eller annen spiller som skal henges ut? Igår starta Flo på benken på bakgrunn av dårlig spill samtidig som han sier at han jobber knallhardt for å få tilbake plassen og er misfornøyd med seg selv, også skal han få kjeft for det? Latterlig.

Comment

Sitat: Den man, 25 september 2006 11:51 skrev Alex Malager:

> Enig, skjønner virkelig ikke greia med dette her. Hvorfor er det alltid en eller annen spiller som skal henges ut? Igår starta Flo på benken på bakgrunn av dårlig spill samtidig som han sier at han jobber knallhardt for å få tilbake plassen og er misfornøyd med seg selv, også skal han få kjeft for det? Latterlig.

>

>

Det er vel strengt tatt ikke kun snakk om EN kamp her da...

Men greit,skal holde kjeft om Flo jeg..

PS:Jeg har forsvart hentingen av Flo frem til kun for ett par uker siden..men nok er nok

Comment

Ta Flo diskusjonen i "Den store Flo tråden"....

Sett litt på resten av serien(Sånn for vår del)

(Odd spiller mot RBK i kveld i kveld).

Stabæk 31, Vålerenga 31, start 30, Odd 29, Lyn 29.

(22. runde)

Lillestrøm - Stabæk ( kl 18.00)

Vålerenga - Ham-Kam ( kl 18.00)

Start - Molde ( kl 18.00)

Rosenborg - Lyn ( kl 20.00)

Brann - Odd Grenland ( kl 19.00)

(23. runde)

Lyn - Brann ( kl 18.00)

Odd Grenland - Viking ( kl 18.00)

Stabæk - Start ( kl 18.00)

Molde - Vålerenga ( kl 18.00)

(24. runde)

Vålerenga - Stabæk ( kl 18.00)

Start - Sandefjord ( kl 18.00)

Fredrikstad - Odd Grenland ( kl 18.00)

Viking - Lyn ( kl 18.00)

Molde - Ham-Kam ( kl 18.00)

(25. runde)

Lyn - Fredrikstad ( kl 18.00)

Odd Grenland - Lillestrøm ( kl 18.00)

Tromsø - Start ( kl 18.00)

Sandefjord - Vålerenga ( kl 18.00)

Stabæk - Molde ( kl 18.00)

(26. runde)

Vålerenga - Tromsø ( kl 18.00)

Start - Odd Grenland ( kl 18.00)

Lillestrøm - Lyn ( kl 18.00)

Ham-Kam - Stabæk ( kl 18.00)

Jeg tror 4 plassen er innen rekkevidde her. Synes kanskje de andre har et tøffere prog igjen...?

Comment

De to siste rundene kommer til å bli tøffe.

Mest sannsynlig spiller både TIL og Sandefjord for å unngå nedrykk, og vi spiller (forhåpentligvis) for å få bronse.

De to kampene kan helle begge veier.

Comment

Sitat: Den man, 25 september 2006 13:43 skrev Muppetkokken:

> De to siste rundene kommer til å bli tøffe.

> Mest sannsynlig spiller både TIL og Sandefjord for å unngå nedrykk, og vi spiller (forhåpentligvis) for å få bronse.

>

> De to kampene kan helle begge veier.

Vel, mulig det selvfølgelig. Men jeg vil fortsatt si VIF har et "bedre" program igjen, en Stabæk, Odd, Start og Lyn. Tror vi ligger på 4 plass etter denne runden...

Eller som Grinheim sier i denne artikkelen....

"Fem poeng på fem kamper opp til Lillestrøm på bronseplass er kanskje litt i lengste laget, men vi tar sikte på en Royal League-plass. Det bør vi klare, sa Grindheim"

http://fotball.aftenbladet.no/elites...ticle65423.ece

Comment

Working...
                              X