Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Jubileumsdraktene - spekulasjoner og våte drømmer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jubileumsdraktene - spekulasjoner og våte drømmer

Det er nok flere draktnerder her inne som venter i spenning på trøyene som vel blir lansert i februar en gang, så jeg lager en tråd for synsing, drømmer og ønsker. Hvis noen har en svigerfar som jobber i adidas med inside-info om design, lansering, eller annen draktgossip, tas det selvfølgelig i mot med stor glede

Jeg har trua på at adidas gir oss en ren og pen drakt i bursdagsgave. Personlig håper jeg på en klassisk, på grensen til retro hjemmedrakt. Kanskje blå med en bred, rød stripe på tvers over kassa som disse gutta hadde.

Bortedrakten håper jeg blir mosegrønn (ja), med hvite detaljer. Noe ala 2012-bortedrakten til Tyskland, ville ikke vært feil! Kanskje blir den enda bedre om de kvitter seg med skyggestripene og gir drakten en nyanse lysere grønnfarge.
    (Tar det for gitt at draktene blir like cleane som de har vært så å si resten av 2000-tallet, med stiliserte sponsorlogoer i enga- og draktvennlige farger.)

Hva håper resten av forumfolket?

Originally posted by Ed1913 View Post
    Det er nok flere draktnerder her inne som venter i spenning på trøyene som vel blir lansert i februar en gang, så jeg lager en tråd for synsing, drømmer og ønsker. Hvis noen har en svigerfar som jobber i adidas med inside-info om design, lansering, eller annen draktgossip, tas det selvfølgelig i mot med stor glede

Jeg har trua på at adidas gir oss en ren og pen drakt i bursdagsgave. Personlig håper jeg på en klassisk, på grensen til retro hjemmedrakt. Kanskje blå med en bred, rød stripe på tvers over kassa som disse gutta hadde.

Bortedrakten håper jeg blir mosegrønn (ja), med hvite detaljer. Noe ala 2012-bortedrakten til Tyskland, ville ikke vært feil! Kanskje blir den enda bedre om de kvitter seg med skyggestripene og gir drakten en nyanse lysere grønnfarge.
    (Tar det for gitt at draktene blir like cleane som de har vært så å si resten av 2000-tallet, med stiliserte sponsorlogoer i enga- og draktvennlige farger.)

Synes bortedrakten til Lyon hadde vært noe..
    Blått og godt nyttår!

Comment

Jeg håper virkelig vi skal spille med jubileumsdrakta hele sesongen?! Å kun bruke den i den éne kampen mot Sarpsborg 08 synes jeg blir en liten nedtur. Greit at det det er selve jubileumskampen 29.07 og alt det der, men hele sesongen er jo en jubileumssesong.

Comment

Originally posted by Cyrus View Post
        Jeg håper virkelig vi skal spille med jubileumsdrakta hele sesongen?! Å kun bruke den i den éne kampen mot Sarpsborg 08 synes jeg blir en liten nedtur. Greit at det det er selve jubileumskampen 29.07 og alt det der, men hele sesongen er jo en jubileumssesong.
        Det blir sikkert omvendt. En jubileumsdrakt for sesongen, og en spesiell drakt til den kampen.

Tipper LD.
        Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
          Det blir sikkert omvendt. En jubileumsdrakt for sesongen, og en spesiell drakt til den kampen.

Tipper LD.
          Drakta kommer i februar, skal spilles med hele sesongen, den blir ganske ren, med stor rød stripe som i ett bilde over i tråden. Ikke fult så retro som den, men en blåfarge som er noe mere retro enn den blåfargen vi nå bruker.(dere skjønner det når dere ser den,litt vanskelig å forklare)

Frode

Comment

Originally posted by frodev View Post
            Drakta kommer i februar, skal spilles med hele sesongen, den blir ganske ren, med stor rød stripe som i ett bilde over i tråden. Ikke fult så retro som den, men en blåfarge som er noe mere retro enn den blåfargen vi nå bruker.(dere skjønner det når dere ser den,litt vanskelig å forklare)

Frode
            Litt som dette? Bare med en stor rød stripe og ikke to mindre røde/sorte.

Ja, og blå i stedet for hvit selvfølgelig.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
              Litt som dette? Bare med en stor rød stripe og ikke to mindre røde/sorte.

Ja, og blå i stedet for hvit selvfølgelig.

Ja der har du drakta omtrent, retroblå-rød stripe (som den )

Frode

Comment

Ja der har du drakta omtrent, retroblå-rød stripe (som den )

Frode
                Om jeg forstår det rett så blir drakta lagt ut for salg i løpet av februar.

Når blir den presentert?

Comment

Originally posted by way_ View Post
                  Om jeg forstår det rett så blir drakta lagt ut for salg i løpet av februar.

Når blir den presentert?

Vi i Sjappa er lovet den levert midt februar, så skal det trykkes litt så er den klar for salg. Usikker når klubben tenker presentere den. Skal sjekke å melde tilbake.

frode

Comment

Originally posted by Ed1913 View Post

Denne tråden har jeg allerede starta, men hvis denne tråden er bedre... come on... viktigste er at supporterene blir hørt!
                    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                      Denne tråden har jeg allerede starta, men hvis denne tråden er bedre... come on... viktigste er at supporterene blir hørt!
                      Inlegget over ditt er skrevet av sjappesjefen.

Comment

Originally posted by skog View Post
                        Inlegget over ditt er skrevet av sjappesjefen.
                        Det ser jeg. Det innlegget jeg kommeterte var ett "hva synest forumfolket"! Er jo samma faen eller..... jeg var bare opptatt av hvordan drakta skulle se ut, da kan du jo stenge min!
                        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Frode
                          Og du utelukker, Frode, at det kommer en egen jubileumsdrakt til én enkelt kamp?

LD.
                          Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Vil det komme et "skjold" med vif "1913-2013" / "100 år" etc på drakten?

Comment

Sorry Wild Touch! Det var på ingen måte meningen å lage en tråd for å toppe din. Jeg hadde ikke så god oversikt som jeg trodde, det er selvfølgelig dårlig å ikke se en tilsvarende tråd som ligger på forsiden av denne delen av forumet...

Comment

Working...
                              X