Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Jubileumsdraktene - spekulasjoner og våte drømmer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Eller kun "Vålerenga mot rasisme" på brystet, som vi vel hadde i 97?

Comment

Synes faktisk man kunne gjort en innsats, solgt inn en ett års avtale nå f.eks. sammen med B2B partnerne i systemet, og kanskje samlet inn nok penger til å ha Kreftforeningen på brystet.

Hvor denne koster 10 mill, og vi deler dette 50/50 med Kreftforeningen f.eks.

Det hadde vært en ny variant i Norsk fotball, ett nytt steg for vårt samfunnsansvar, og en god sak som berører mange nordmenn!

Vi har i dag 51 samarbarbeidspartnere (på hjemmesiden), og det er ytterligere noen fler, garantert, i B2B poolen. sier vi 100 stk, og ber om 50 000 av alle, så er dette 5 millioner.

Da er drakten dekket, og noen vil helt sikkert kunne bidra med mer enn dette. Og for en så god sak, så er 50 000 kroner små penger for disse partnerne!
      Vål'enga - en gang, hver gang, ALLTID!

Comment

Noen utgivelse dato?
        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Leste på sjappa sine facebooksider at de kommer i salg 8.mars. Når lanseringen er, det vet jeg ikke!

Comment

Burde ikke de nye draktene nærme seg lansering nå?

Comment

Originally posted by Bedreviter View Post
              Burde ikke de nye draktene nærme seg lansering nå?
              Sponsoren må vel være i orden først?

Comment

Merker at jeg er spent når det gjelder dette. Forventer å få servert en nydelig drakt med en sponsorlogo slik den skal være og ikke klistremerke. Det er ikke lov å ødelegge en VIF-drakt på den måten. Bør vel bli presentert i løpet av uka nå, men ser jo at det blir vanskelig hvis generalsponsor ikke er klar.

Comment

Ble sagt i Sjappa på lørdag som var at drakt var i salg fra 9. mars, dvs. fra lørdag som kommer. Men dette overhørte jeg altså bare med mine satelittører, så dette er ikke sikker viten...
                  Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

kick off nå i helga, blir nok presentert der!
                    Høres på 228!

Comment

Hvor og når? Åpent for oss?

Comment

Dobbelpost: Da er det bekreftet av sjappa på Facebook at draktene er I salg I sjappa fra 10.00 I morgen og presenteres på kick off samme dag! Kommer også på vif-fotball.no i løpet av kvelden. JEG GLEDER MEG

Comment

Working...
                        X