Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bohinen advarer mot pengebruk

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Bohinen advarer mot pengebruk

>

> Stor suksess??? Til dags dato er vel ingen av de fast etablert og ingen er vel i nærheten av det kalibret som f.eks Daniel eller Skjelbreid, Tetty, Tarik eller Kolokowski for å nevne noen andre unge.

mathisen begynner vel å etablere seg, felah scoret i debuten og var positiv da han fikk spille, strømstad spilte 90 minutter og gjorde seg ikke bort, roberts har vært positiv da han har kommet inn. Jeg synes ihvertfall de har vært en suksess da de har kommet inn. er ikke sikkert noen av de hadde debutert hvis ikke vi hadde solgt og kjøpt inn erstatere.

tyder vel på at de er nærmere start 11 nå en noen gang.

Comment

Sitat: Den søn, 01 oktober 2006 13:09 skrev Glenn Hoddle:

> mathisen begynner vel å etablere seg, felah scoret i debuten og var positiv da han fikk spille, strømstad spilte 90 minutter og gjorde seg ikke bort

Strømnes, ikke Strømstad.

Dvergen Strømstad spiller i IK Start, ikke Vålerenga.

Comment

> _______________

>

> Strømnes, ikke Strømstad.

> Dvergen Strømstad spiller i IK Start, ikke Vålerenga.

ville bare sjekke om folk var våkne her

du har helt rett.

Comment

Nå må vi ikke glemme at spillere som Johnsen, Flo og Ivers kostet penger uten mulighet for å tjene de inn. Og, med unntak av Flo, så fikk vi jo ett seriegull så jeg synes investorene må tenke seg litt om her. Målet vårt er ikke å selge spillere dyrere enn vi kjøpte dem for...

Comment

Sitat: Den søn, 01 oktober 2006 11:05 skrev Bohem1:

> Så lenge vi bruker mye penger på ny trener, så kan vi være så gjerrig som bare det... - det er også noe som heter å spare seg til fattigfant... - hadde vi brukt enda mer penger i år (og hatt en mer motivert trener - sorry, Reka...)- så hadde vi kanskje vært i champions league og tjent 90 mill...

Spare seg til fant går vel ordtaket Hatt en mer motivert trener?? Jeg mener det var feigt av Reka og ikke fortsette ut sesongen ja, men motivert?? Vålerenga må aldri sette seg en situasjon der de MÅ klare kvalifisering til Champions League/Europa cup.

Aldri mer 2003 sesongen.

https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Eneste jeg har å kommentere med etterpå klokskap er vel at når man kjøper inn spillere til ok høy pris og ikke bruker dem så synker de automatisk i pris. Hadde vi satset mer penger på en meget god spiller i stede for 3 middels for like mye penger så hadde det kanskje sett bedre ut.

Det med treneren mener jeg var riktig når det skjedde. Tror ikke vi skal kun se på de siste ukene før Reka trakk seg men her er det en prosess som har vart over lengre tid. Motivasjonen hans var kanskje ikke på topp, han hadde kanskje andre interesser som var viktigere for han og kanskje han ikke hadde mer å gi til spiller gruppa.

Det jeg er sikker på er at Reka ikke hadde hatt samme gode resultater som det Petter har hatt i disse kampene.

Med vennlig hilsen

Rovel

"Dø for Enga"

Comment

Frykter konkurser - Fjørtoft bekymret

Norsk toppfotball befinner seg på kokepunktet. Akkurat nå er økonomien så overopphetet at LSK-manager Jan Åge Fjørtoft frykter at toppklubber kan gå konkurs de nærmeste årene.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135403

https://m.youtube.com/watch?v=jkhpZoPOfZI

Comment

Working...
                X