Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Optimist-tråd spesial: Sånn blir det gull

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Optimist-tråd spesial: Sånn blir det gull

Det er ikke så vanskelig som det kan se ut.

Odd Grenland-Rosenborg og Rosenborg-Tromsø

To vanskelige kamper for et RBK som fikk skikkelig ripe i lakken sist, og da blir det maks tre poeng her. Sannsynligvis mindre.

Rosenborg-Lyn

Brann-Odd Grenland

Lillestrøm-Stabæk

Vålerenga-HamKam

Vi vinner jo som vi vil, RBK har sjelden problemer med Lyn, mens både Brann og LSK kan komme til å slite litt. Ett poeng til hver av dem

Molde-Vålerenga

Lyn-Brann

HamKam-Rosenborg

Sandefjord-LSK

Vi burde vinne denne også, mens Lyn-Brann lukter 0-0 lang vei. Desperate HamKam og Sandefjord sender barter og ljå hjem hvert til sitt med 0 poeng.

Vålerenga-Stabæk

Brann-Rosenborg

Lillestrøm-Tromsø

Vi vinner igjen. Bartene tar Brann, og Lillestrøm sliter med desperate Tromsø. Muligens ett poeng til stasjonsbyen.

Sandefjord-Vålerenga

Rosenborg-Viking

Brann-HamKam

Odd Grenland-LSK

Vi vinner selvfølgelig, Viking har fått Nordlie-fot og plyndrer med seg tre poeng i sluttminuttene. Brann vinner, og det må gjerne LSK gjøre.

Vålerenga-Tromsø

Lillestrøm-Lyn

Viking-Brann

Frstad-Rosenborg

Vi har fått gullteft, og vinner soleklart. Lillestrøm kan få så mange poeng de vil mot Lyn, mens Brann og RBK taper.

VIF 46 poeng

RBK 45 poeng

Brann 45 poeng

Lillestrøm 44 poeng.

Verre er det ikke.

Re: Optimist-tråd spesial: Sånn blir det gull

Rosenborg har hjemmekamp mot Tromsø...er nok redd for at det blir mer enn 3 poeng samlet mot Odd og Tromsø...

Ellers en veldig fin og optimistisk tråd

Comment

Sitat: Den man, 25 september 2006 13:44 skrev Terry77:

> Rosenborg har hjemmekamp mot Tromsø...er nok redd for at det blir mer enn 3 poeng samlet mot Odd og Tromsø...

>

> Ellers en veldig fin og optimistisk tråd

Endret det nå, men garanterer at de ikke får mer enn maks tre poeng uansett. Gutan kommer til Tromsø med dødsfrykten i øynene, og Odd er ikke noe dårlig lag i Skien.

Comment

Sitat: Den man, 25 september 2006 13:41 skrev Persona Non Grata:

> Det er ikke så vanskelig som det kan se ut.

Spesielt ikke når man kan redigere sitt orginale innlegg i ettertid, ref. Tromsø-Rosenborg

Spørsmålet er om du klarer å redigere et par historiske kamper...

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Du er nok ikke den eneste som har regna litt... Ville nok ikke satt penga mine på gull, men mer usansynlige ting har vel skjedd før? Hadde vi bare slått LSK forrige runde...

Comment

Hehehehehehe,er lenge siden jeg har sett ett så optimistisk innleggKudos til deg for det!

At vi vinner alle kampene,tviler jeg dessverre på.Vi er fortsatt for variable i prestasjonene..Men medalje er enda ikke håpløst,mens jeg selv vil være fornøyd med 4 plass og RL.

Herregud,sånn som sesongen utartet seg for vår del,er jeg fornøyd med å være der vi er nå og jeg
            statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Sitat: Den man, 25 september 2006 13:46 skrev Persona Non Grata:

> Gutan kommer til Tromsø med dødsfrykten i øynene, og Odd er ikke noe dårlig lag i Skien.

hehehe, du fortsetter jo

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Bartender, jeg vil gjerne ha det samme som han drikker
                *****KREPP ARMY*****
                DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Sitat: Den man, 25 september 2006 13:49 skrev Dorian Stefan:

> Bartender, jeg vil gjerne ha det samme som han drikker

Svar fra bartenderen: For sent. Han har drukket hele baren tom!

Comment

Sitat: Den man, 25 september 2006 13:48 skrev Nesrene:

> Sitat: Den man, 25 september 2006 13:46 skrev Persona Non Grata:

>

> > Gutan kommer til Tromsø med dødsfrykten i øynene, og Odd er ikke noe dårlig lag i Skien.

>

> hehehe, du fortsetter jo

Noen må jo representere den sinnssykt optimistiske delen av supporterne. Som riktignok ganske sikkert er i mindretall, men...

Comment

Får du rett,skal jeg kysse dine sure tær!!!!!
                      statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Sitat: Den man, 25 september 2006 13:52 skrev Persona Non Grata:

> Noen må jo representere den sinnssykt optimistiske delen av supporterne. Som riktignok ganske sikkert er i mindretall, men...

Jeg tenkte nå ikke på optimismen (DØD OVER RASJONALITETEN!), men dette at du stadig mikser hvem som har hjemme- og bortekamp mellom RBK og TIL

Nesrene @ Twitter

Comment

Sitat: Den man, 25 september 2006 14:01 skrev Nesrene:

> Sitat: Den man, 25 september 2006 13:52 skrev Persona Non Grata:

>

> > Noen må jo representere den sinnssykt optimistiske delen av supporterne. Som riktignok ganske sikkert er i mindretall, men...

>

> Jeg tenkte nå ikke på optimismen (DØD OVER RASJONALITETEN!), men dette at du stadig mikser hvem som har hjemme- og bortekamp mellom RBK og TIL

I så fall kan jeg si ditto - samme tilbake. Da sikter jeg selvfølgelig til din egen evne å gå inn i en hvilken som helst tråd (selv en optimist-tråd), og kverulere på deg en krangel litt på siden av trådens tema.

Men, jeg skal legge meg flat, og glatt innrømme at jeg tok feil. Men regnestykket holder. Jeg har i grunnen alltid vært bedre i matte enn i norsk geografi.

Comment

Sitat: Den man, 25 september 2006 14:14 skrev Persona Non Grata:

> I så fall kan jeg si ditto - samme tilbake. Da sikter jeg selvfølgelig til din egen evne å gå inn i en hvilken som helst tråd (selv en optimist-tråd), og kverulere på deg en krangel litt på siden av trådens tema.

> Men, jeg skal legge meg flat, og glatt innrømme at jeg tok feil. Men regnestykket holder. Jeg har i grunnen alltid vært bedre i matte enn i norsk geografi.

Nåja Poenget (mitt) var at TIL hjemme er noe annet enn TIL borte, hvilket påvirker sannsynlighetsgraden en smule (ikke et helt brød).

Men sannsynlighet er for kjerringer (hei, Ottar)

Nesrene @ Twitter

Comment

Sitat: Den man, 25 september 2006 14:21 skrev Nesrene:

> Sitat: Den man, 25 september 2006 14:14 skrev Persona Non Grata:

>

> > I så fall kan jeg si ditto - samme tilbake. Da sikter jeg selvfølgelig til din egen evne å gå inn i en hvilken som helst tråd (selv en optimist-tråd), og kverulere på deg en krangel litt på siden av trådens tema.

> > Men, jeg skal legge meg flat, og glatt innrømme at jeg tok feil. Men regnestykket holder. Jeg har i grunnen alltid vært bedre i matte enn i norsk geografi.

>

> Nåja Poenget (mitt) var at TIL hjemme er noe annet enn TIL borte, hvilket påvirker sannsynlighetsgraden en smule (ikke et helt brød).

>

> Men sannsynlighet er for kjerringer (hei, Ottar)

Greit. Gutan kommer til Trondheim, ikke Tromsø og ikke en gang Tronsmo, med døden i øynene og nedrykksspøkelse i ryggen. De slo jo faktisk RBK i Trondheim da vi havnet på kvalikkplass i 2003 (eller var det i Tromsø?)

Jeg tror uansett at RBK eventuelt tar poengene sine i dag, og så taper de hengekampen mot Tromsø. Om ikke annet, så holder det "drømmen i live" noen dager til.

Comment

Working...
                              X