Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tredjedrakter velges av suppoorterne

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tredjedrakter velges av suppoorterne

André Muri, Klanen ved Kjellsen og KjellG og FC Football har fått lov til å designe hvert sitt utkast til årets tredjedrakter. Disse er lagt ut slik at vi kan stemme på den drakta som er vår favoritt.

Drakta med flest stemmer vil bli brukt i årets sesong.

Mer info hos VPN og klubben
    www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
    Glemmer passordet mitt...

Synes faktisk den burgunder var fetest. Litt historie med grønnfargen også.

Comment

Husk at det skal reklame på den også... helt umulig med Muri sitt forslag.. finest på Kjellsen sitt forslag
      ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Jeg må si meg enig i at drakt C var den som tiltalte meg av disse, var også den med mest grønt (selv om jeg skulle ønsket meg en helt grønn 3dje drakt)
        "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Likte Klanens alternativ best, FC Fotball sitt som nr. 2.

Comment

Klanen sin fikk min stemme. Liker også Alt 3, veldig fin med burgunder men det er en farge som ikke har noe med Vålerengas historie å gjøre.

Muri sin er ikke dum den heller men jeg føler det blir litt for heavy med 10 mann som ser ut som strekkoder der ute.

Comment

Må si jeg likte forslag 3 best. Det ser ut som om Muri sitt forslag er sterkt inspirert av draktene vi brukte mot Esbjerg i 2005. http://pub.nettavisen.no/nettavisen/...cle1302046.ece

Comment

Syns vif-logoen godt kunne vært større på alle 3 alternativene. Endel større faktisk.

Comment

Likte alt. C best. Kommer an på hvor mye man legger i at det skal ha klubbfarger i seg, men kan vel på en måte si at burgunder er en slags rødfarge vel?? Hvis der er Vålengas historie som har med dette å gjøre kan jeg ikke skjønne at svart og hvitt kan bli evaluert!?
                  Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Husk nå endelig på at det kommer reklame i tillegg. Bildene på filmen er strengt tatt ganske dårlige. Alternativ B (KjellGs og mitt forslag)blir vesentlig grønnere enn hva som kommer fram der. Alt som er rødt på hjemmedrakta i dag blir grønt, i tillegg til tynne vertikale striper. Alternativ C med reklame på, tror jeg kan bli et skikkelig fyrverkeri av en håndballdrakt. Ryggen vil da bli burgunder grunntone med hurtigruta i rødt, gult og orange. mmmmm.

Kjellsen

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
                      Syns vif-logoen godt kunne vært større på alle 3 alternativene. Endel større faktisk.
                      VIF-logoen blir like stor som på de vanlige draktene, men det kan hende photoshoppinga har bommet litt på proposjonene.

Comment

Originally posted by Kjellsen View Post
                        Husk nå endelig på at det kommer reklame i tillegg. Bildene på filmen er strengt tatt ganske dårlige. Alternativ B (KjellGs og mitt forslag)blir vesentlig grønnere enn hva som kommer fram der. Alt som er rødt på hjemmedrakta i dag blir grønt, i tillegg til tynne vertikale striper. Alternativ C med reklame på, tror jeg kan bli et skikkelig fyrverkeri av en håndballdrakt. Ryggen vil da bli burgunder grunntone med hurtigruta i rødt, gult og orange. mmmmm.

Kjellsen
                        Mener å huske at Godset? fikk endret på sponsor sine farger p.g.a. at dem kolliderte med drakta (eller var det et annet lag) kanskje man skulle høre med sponsorene om det var en mulighet å lage "reklameskiltet" slik at det passer med drakta? .... ja hvis alt. C blir valget!

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                          Mener å huske at Godset? fikk endret på sponsor sine farger p.g.a. at dem kolliderte med drakta (eller var det et annet lag)
                          Du tenker kanskje på Vålerenga? Det begynner å bli noen år siden Datavarehuset og MIX prydet draktene våre med sine regnbuefarger. Det samme kommer sikkert til å skje med årets sponsorer.

Men for å være på den sikre siden bør du altså stemme på Klanens forslag, alternativ B.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                            Du tenker kanskje på Vålerenga? Det begynner å bli noen år siden Datavarehuset og MIX prydet draktene våre med sine regnbuefarger. Det samme kommer sikkert til å skje med årets sponsorer.

Men for å være på den sikre siden bør du altså stemme på Klanens forslag, alternativ B.
                            Jeg husker med gru den drakta...... og krysser fingre for at sponsorene gjør noe ala dette:

http://www.vg.no/sport/fotball/artik...artid=10087187

Kunne kanskje håpe på at jubileums drakta ble skånet for "pryd"

Comment

Ingen tvil her! Vi går for B!

Comment

Working...
                              X