Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vis frem din fantasi-drakt.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vis frem din fantasi-drakt.

https://shop.miteam.adidas.no/miadid...59027427316_NG

Her er min egen fantasi-tredjedrakt. Håper linken fortsetter å funke en stund.

Mosegrønn med pinstripes og striper av gull.

Hadde det vært et alternativ så hadde du fått min stemme Skog
    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Loke View Post
      Hadde det vært et alternativ så hadde du fått min stemme Skog
      Kul drakt! Min stemme går også til skogs forest green.

Comment

Originally posted by Lego View Post
        Kul drakt! Min stemme går også til skogs forest green.
        Gamle Grønningen og undertegnede var innom denne, men det var dette med gull og gul som fort kan bli litt fuglete. Videre ble dette litt for ull-kisa eller enda værre Norwich. Alternativ B har forøvrig forest green som valgt grønnfarge i stripene.

Kjellsen
        adidas B 2242....

Comment

Her er mitt forslag, en kombo av Muri sin, men med de gamle VIF grønnfargene og hvitt.
          Enga for alltid

Comment

Originally posted by Verktøypushern View Post
            Her er mitt forslag, en kombo av Muri sin, men med de gamle VIF grønnfargene og hvitt.
            Skjønner at det er fantasidrakt, men i forhold til forutsetningene om å unngå blått, rødt og hvitt som hovedfarger i draktsettet hadde ikke den blitt godkjent av NFF

Comment

Originally posted by foomatic View Post
              Skjønner at det er fantasidrakt, men i forhold til forutsetningene om å unngå blått, rødt og hvitt som hovedfarger i draktsettet hadde ikke den blitt godkjent av NFF
              Nei, klar over det. Men om man bytter ut de hvite feltene kan den gå som "klarert"
              Enga for alltid

Comment

Nei, klar over det. Men om man bytter ut de hvite feltene kan den gå som "klarert"
                Med andre ord; altså slik
                Enga for alltid

Comment

Her er mitt forslag. Kann ikke forstå annet enn at denne burde bli godkjent! Kommer vel an på hvor mye av "original" fargene som blir gjenngitt, eller? Kunne faktisk ha tenkt meg noe ala denne til 2re drakt istedet for den hvite, av denn grunn at den sjelden er helt hvit, men ofte med blå shorts, noe jeg synest ser ut som pytt i panne!

Ellers liker jeg den til foppal gutta, hadde et forslag tidligere om den fargen, men noen mente det ville se ut som Brann??? Det synest jeg overhodet ikke!!!
                  Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Med andre ord; altså slik
                    Nja, fortsatt hvit shorts og hvite sokker, ergo ikke klarert..

Comment

Dette er mitt fantasiforslag.

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                        Her er mitt forslag. Kann ikke forstå annet enn at denne burde bli godkjent! Kommer vel an på hvor mye av "original" fargene som blir gjenngitt, eller? Kunne faktisk ha tenkt meg noe ala denne til 2re drakt istedet for den hvite, av denn grunn at den sjelden er helt hvit, men ofte med blå shorts, noe jeg synest ser ut som pytt i panne!

Ellers liker jeg den til foppal gutta, hadde et forslag tidligere om den fargen, men noen mente det ville se ut som Brann??? Det synest jeg overhodet ikke!!!
                        Denne var rett å slett nydelig, hadde kjøpt denne dersom det ble en slik. 10x Bedre enn de andre forslagene.

Comment

Denne burde vel blitt godkjent som tredjedrakt? Synes den er mye mer Vålerenga enn mye annet. Vet at det ikke skulle være Rødt, hvitt, eller blått i de draktene som konkurerer, men er det virkelig et krav?
                          Seriemester 2005

Comment

Originally posted by Reflektor View Post
                            https://shop.miteam.adidas.no/miadid...59049363576_NG

Denne burde vel blitt godkjent som tredjedrakt? Synes den er mye mer Vålerenga enn mye annet. Vet at det ikke skulle være Rødt, hvitt, eller blått i de draktene som konkurerer, men er det virkelig et krav?
                            Nei, kravene er bare noe nff finner på for morro skyld.

Men alvorlig, ja det er et krav...

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
                              Denne var rett å slett nydelig, hadde kjøpt denne dersom det ble en slik. 10x Bedre enn de andre forslagene.
                              Takk :-) Vi får håpe på noe i den rettningen!
                              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Working...
                              X