Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Kul drakt! Min stemme går også til skogs forest green.
Gamle Grønningen og undertegnede var innom denne, men det var dette med gull og gul som fort kan bli litt fuglete. Videre ble dette litt for ull-kisa eller enda værre Norwich. Alternativ B har forøvrig forest green som valgt grønnfarge i stripene.
Her er mitt forslag, en kombo av Muri sin, men med de gamle VIF grønnfargene og hvitt.
Skjønner at det er fantasidrakt, men i forhold til forutsetningene om å unngå blått, rødt og hvitt som hovedfarger i draktsettet hadde ikke den blitt godkjent av NFF
Skjønner at det er fantasidrakt, men i forhold til forutsetningene om å unngå blått, rødt og hvitt som hovedfarger i draktsettet hadde ikke den blitt godkjent av NFF
Nei, klar over det. Men om man bytter ut de hvite feltene kan den gå som "klarert"
Her er mitt forslag. Kann ikke forstå annet enn at denne burde bli godkjent! Kommer vel an på hvor mye av "original" fargene som blir gjenngitt, eller? Kunne faktisk ha tenkt meg noe ala denne til 2re drakt istedet for den hvite, av denn grunn at den sjelden er helt hvit, men ofte med blå shorts, noe jeg synest ser ut som pytt i panne!
Ellers liker jeg den til foppal gutta, hadde et forslag tidligere om den fargen, men noen mente det ville se ut som Brann??? Det synest jeg overhodet ikke!!!
Her er mitt forslag. Kann ikke forstå annet enn at denne burde bli godkjent! Kommer vel an på hvor mye av "original" fargene som blir gjenngitt, eller? Kunne faktisk ha tenkt meg noe ala denne til 2re drakt istedet for den hvite, av denn grunn at den sjelden er helt hvit, men ofte med blå shorts, noe jeg synest ser ut som pytt i panne!
Ellers liker jeg den til foppal gutta, hadde et forslag tidligere om den fargen, men noen mente det ville se ut som Brann??? Det synest jeg overhodet ikke!!!
Denne var rett å slett nydelig, hadde kjøpt denne dersom det ble en slik. 10x Bedre enn de andre forslagene.
Denne burde vel blitt godkjent som tredjedrakt? Synes den er mye mer Vålerenga enn mye annet. Vet at det ikke skulle være Rødt, hvitt, eller blått i de draktene som konkurerer, men er det virkelig et krav?
Denne burde vel blitt godkjent som tredjedrakt? Synes den er mye mer Vålerenga enn mye annet. Vet at det ikke skulle være Rødt, hvitt, eller blått i de draktene som konkurerer, men er det virkelig et krav?
Nei, kravene er bare noe nff finner på for morro skyld.
Comment