Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Vis frem din fantasi-drakt.
Collapse
X
-
-
Originally posted by Wild Touch View PostD.v.s. 2 drakta idag er ikke korrekt ifølge reglene til NFF (begge settene har hvit shorts!)
Leave a comment:
-
Originally posted by ASEB View PostTror det er Vålerenga som finner på krav… uvisst om det er for moro skyld.
Draktregler fra NFF:
Klubben skal ha godkjent hoveddrakt og reservedrakt. Ingen av fargene i hoveddraktens trøye, shorts og strømper, eller nyanser av disse, må gå igjen i tilsvarende del av reservedrakten. Dvs. reservedrakt skal i farger skille seg fra hoveddrakten på alle tre deler (trøye, bukse, strømper). Drakter som benyttes i en og samme kamp skal være av samme design. Fargene på keeperens gensere må ikke være de samme som trøyene i hovedrakt og reservedrakt. Dersom bortelagets hoveddrakt og reservedrakt ikke skiller seg i farger fra hjemmelagets hoveddrakt, pålegges bortelaget å stille med et 3. draktsett(kun trøyer).
Leave a comment:
-
Denne burde vel blitt godkjent som tredjedrakt? Synes den er mye mer Vålerenga enn mye annet. Vet at det ikke skulle være Rødt, hvitt, eller blått i de draktene som konkurerer, men er det virkelig et krav?Nei, kravene er bare noe nff finner på for morro skyld. Men alvorlig, ja det er et krav...Om ikke det er nytt av året mener jeg du tar feil
Draktregler fra NFF:
Klubben skal ha godkjent hoveddrakt og reservedrakt. Ingen av fargene i hoveddraktens trøye, shorts og strømper, eller nyanser av disse, må gå igjen i tilsvarende del av reservedrakten. Dvs. reservedrakt skal i farger skille seg fra hoveddrakten på alle tre deler (trøye, bukse, strømper). Drakter som benyttes i en og samme kamp skal være av samme design. Fargene på keeperens gensere må ikke være de samme som trøyene i hovedrakt og reservedrakt. Dersom bortelagets hoveddrakt og reservedrakt ikke skiller seg i farger fra hjemmelagets hoveddrakt, pålegges bortelaget å stille med et 3. draktsett(kun trøyer).
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Originally posted by Wild Touch View PostHer er mitt forslag. Kann ikke forstå annet enn at denne burde bli godkjent! Kommer vel an på hvor mye av "original" fargene som blir gjenngitt, eller? Kunne faktisk ha tenkt meg noe ala denne til 2re drakt istedet for den hvite, av denn grunn at den sjelden er helt hvit, men ofte med blå shorts, noe jeg synest ser ut som pytt i panne!
Ellers liker jeg den til foppal gutta, hadde et forslag tidligere om den fargen, men noen mente det ville se ut som Brann??? Det synest jeg overhodet ikke!!!
Min stemme går klart og tydelig til dette forslaget!
Leave a comment:
-
Originally posted by Wild Touch View PostTakk :-) Vi får håpe på noe i den rettningen!
Leave a comment:
-
Originally posted by oPsL View PostNei, kravene er bare noe nff finner på for morro skyld.
Men alvorlig, ja det er et krav...
Leave a comment:
Leave a comment: