Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Brann - Vålerenga, lørdag 16. mars 2013 kl 18

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spørs hva du er vandt med det.....
    Synes det blir feil å hel-slakte etter første kampen,Brann sine 2 første kom etter ingenting mens Børven for Pjolter ut i full strekk flere ganger,mye tilfeldigheter.Synes Grindheim,Fredheim Holm,Børven og Solli gjør mye bra.

Comment

• Skjønner ikke hvorfor anene starter når vi har Samuel, bra planlagt reka
      "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by Ingar View Post
        Spørs hva du er vandt med det.....
        Synes det blir feil å hel-slakte etter første kampen,Brann sine 2 første kom etter ingenting mens Børven for Pjolter ut i full strekk flere ganger,mye tilfeldigheter.Synes Grindheim,Fredheim Holm,Børven og Solli gjør mye bra.
        Nei, hvorfor er det feil å slakte et lag etter en kamp? Jeg slakter jo ikke laget av den grad, men innsatsen i den kampen de nettopp har spilt. Temmelig vanlig det.

Solli syns jeg har vært rusten i dag.

Uansett så mener jeg at det var helt feil å starte med 442 i dag, med offensive Holm og Chuma på kanten.. og så la Grindheim og Ogude få lov til å være alene på midtbanen i dag.. På en potetåker som du så fint kalte det.. De ble alt for alene, og måtte dekke for mye rom alene. Noe som igjen gjorde at Brann fikk det området de ønsket, spilte oss ut i bakrommet bak midtbanen.

Og nå avslutter dem med 4-2-4, som egentlig gjør det enda verre for midtbanen.

4231 er vel en formasjon som flest spiller for tiden, som gir fin balanse i alle ledd. Spesielt fin på bortebane, fordi man da ofte er i 451 i forsvar.

Men men.. dett var dett.. Det ble tap i dag, og håper Reka tar selvkritikk!
        Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

• De fleste i studio mener lagene var jevngode og det var marginer som avgjorde,men for all del du vet best.I rest my case!

Comment

• Originally posted by oPsL View Post
            Litt gøy at jeg ble raka ned på av flere her for og være pessimistisk før sesongen.

Kom og snakk dritt til meg nå da
            Jeg kan godt det.

Du er en surpomp som ødelegger for VIF og dine medsupportere med sure oppstøt. Skulle nesten tro du var en kanarifugl som bare var her for å lage kvalme.

Du var irritabel og negativ før kampen, gratulerer. Du fikk det som du ville.
            Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Working...
            X