Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Solli trener med Hønefoss

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Solli trener med Hønefoss

http://www.vif-fotball.no/news/artic...r-med-honefoss

Aleksander Solli har fått beskjed om at han ikke er med i Rekas fremtidsplaner og skal trene med Hønefoss i håp om å få seg kontrakt der slik jeg forstår det.

Litt synd syns jeg. Hadde håpet og trodd at Solli kanskje var en mann for fremtiden. men den gang ei altså...

Originally posted by g-maZta View Post
    http://www.vif-fotball.no/news/artic...r-med-honefoss

Aleksander Solli har fått beskjed om at han ikke er med i Rekas fremtidsplaner og skal trene med Hønefoss i håp om å få seg kontrakt der slik jeg forstår det.

Litt synd syns jeg. Hadde håpet og trodd at Solli kanskje var en mann for fremtiden. men den gang ei altså...
    Jøss.. Så ikke helt den komme.. Kan det bety at noen er på vei inn?

Comment

Han er vel 23 eller noe sånt og i bestefall et fjerdevalg som midtstopper. Hvis vi henter Grindheim er han milevis unna en rolle som defensiv midtbane. Dette var jo ikke overraskende i det hele tatt.

Comment

Han var ikke helt fornøyd på twitter igår, så da skjønner jeg hvorfor! Han vil i tillegg ta opp en plass i midtforsvaret på rekruttlaget, og der vil jeg tro at Rekdal helst vil matche Olafsen og Näsberg, evt Hove som imponerte da han hospiterte på juniorlaget i Carnegie-turneringa. Solli var desverre ikke helt heldig hos oss med det lange skadeoppholdet!

Comment

Hmmm.....jeg hadde stor tru på den mannen...og har det fortsatt forresten, men hvis vi får inn en ny stopper er det jo forsåvidt virent å se hvor han skulle brukes.

Comment

Originally posted by McCabre View Post
            Hmmm.....jeg hadde stor tru på den mannen...og har det fortsatt forresten, men hvis vi får inn en ny stopper er det jo forsåvidt virent å se hvor han skulle brukes.
            Jeg hadde også litt trua på han. Vet ikke helt om jeg liker dette, men velger å stole på sjefen. Kan jo være at han har sett seg ut noen som kan være på vei inn. Kan jo være et godt tegn..

Comment

Syns også det er synd om Solli må gå. Men jeg mener Rekdal sa i et tidligere intervju at noen skal ut, og at det godt kunne være at vi (klanen) ikke nødvendigvis likte hans disponeringer. I så måte er Solli et lite offer

Comment

Originally posted by anderan View Post
                Syns også det er synd om Solli må gå. Men jeg mener Rekdal sa i et tidligere intervju at noen skal ut, og at det godt kunne være at vi (klanen) ikke nødvendigvis likte hans disponeringer. I så måte er Solli et lite offer
                Det er jo greit så lenge det som kommer inn er bedre enn det som gikk. Det er vel mange av oss som er litt små stressa over at tiden går litt for fort..

Comment

Dette må være et tegn på at det kommer inn noen nye forsvarere. Og for å si det kort og brutalt: En klubb med ambisjoner om å spille i toppen trenger ikke 22-åringer som holder et ok nivå.

Comment

Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
                    Dette må være et tegn på at det kommer inn noen nye forsvarere. Og for å si det kort og brutalt: En klubb med ambisjoner om å spille i toppen trenger ikke 22-åringer som holder et ok nivå.
                    Ja, ryktes jo om Tollås Nation da. Så mulig at han er på vei inn, ellers er min personlige mening at vi allerede har altfor mange spillere i den posisjonen allerede, så at noen av midtstopperne må gå er ikke umulig det heller. Vi har 4 midtstoppere som holder et bra til veldig bra nivå! Og flere lovende unggutter står i kø bak der igjen.
                    Gonzalez, Muri, Larsen og Nordvik har begynt å få masse rutine. Og bak der igjen er Næss, med Olafsen og Näsberg bak han igjen.
                    Dersom vi skal hente inn en stopper til, så tror jeg at en eller flere midtstoppere kommer til å forsvinne.

Comment

Helt greit om vi kvitter oss med Nordvik, synes jeg, særlig hvis vi får inn Nation eller en annen midtstopper/venstrebekk.

Comment

Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
                        Helt greit om vi kvitter oss med Nordvik, synes jeg, særlig hvis vi får inn Nation eller en annen midtstopper/venstrebekk.
                        Jeg hadde forventet at han forsvant før Solli. Har inntrykk av at han har stagnert

Comment

Det betyr nødvendigvis ingenting.Vi har allerede alt for mange stoppere i troppen, så det er ikke rart at vi kvitter oss med noen. Blir ikke overasket om noen andre forsvinner også uten at det kommer noen nye spillere inn i den posisjonen.

Comment

Tror det er en grei løsning for begge parter. Han ville nok ikke fått spille så mye og selv om han har vist lovende takter begynner han å bli 'voksen'..

Comment

Working...
                            X