Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Junior-og rekruttinformasjon på Vif-fotball.no

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det er kanskje de som lurer på hvordan Qaka hadde gjort det på laget? Det er enkelt å svare på. Han ville svekket det. For det spesielle er at etter Raufoss begynte å sette Qaka på deres midtbane, så har de sluttet og vinne. Og i følge siste kamp mot de fisefine fra vestkanten så kan man lese: "I pausen kom Feisal Hassan inn for Kamer Qaka, noe som virket godt på Raufoss, som løftet seg betraktelig"

Comment

Originally posted by McCabre View Post
      Jeg lurer på om det er noen planer om å legge ut stallene til rekrutt - og juniorlaget på samme måte som det er for A-stallen ?
      Man har lagt ut spillerstallen på vif-fotball.no nå.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
        Så får de kanskje ut fingeren når det gjelder terminlisten også for rekruttlaget.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
          Hvor finner du det hen Frank? Jeg finner det ikke, og det er i alle fall ikke i menyen øverst der A-laget står.

Comment

Link til spillere på rekrutt laget. Man må først trykke seg inn på lag så rekruttene så får man mulighet å se spillerne. Flere av disse spillerne er vel også på junior laget.

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
              Link til spillere på rekrutt laget. Man må først trykke seg inn på lag så rekruttene så får man mulighet å se spillerne. Flere av disse spillerne er vel også på junior laget.
              Ahh riktig. Takker. Det er den artikkelen fra januar som har blitt oppdatert

Comment

Shola Akinyemi holder fortsatt junioralder, men så ikke han der. Han er 94-modell er han ikke?

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                  Shola Akinyemi holder fortsatt junioralder, men så ikke han der. Han er 94-modell er han ikke?
                  Han er 93-modell. Blir 20 senere i år.

Comment

Laget i 4 serierunde

--------------------Hirschfeld--------------------
                    Gaye------------Akinyemi----Näsberg---------Iqbal
                    ----------------Blårud-------Rahmani--------------
                    -----------------------Solli------------------------
                    Bojang-----------------Ahmadi---------------Anene

Resultat: 4-2

Målscorere:
                    Enga2: Jesper Solli (40 minutter), Chuma Anene (43,45,50 minutter)
                    DF: "eks-enga"-Deniz Payasli (31 minutter), Setar Salimi (59 minutter)
                    Byttet inn:
                    Benmoussa for Bojang (60 minutter)
                    Kastrati for Solli ( 77 minutter)
                    Falk Larsen for Anene (90 minutter)

Øvrig benk:
                    Øyvind Knutsen
                    Anders Eriksen
                    Niklas Castro

Terminlista er som følger (korrigert)

April
                    1. serierunde 15.04: Træff - Enga2 2-5
                    2. serierunde 22.04: Enga2 - Birkebeineren 3-1
                    3. serierunde 29.04 Skarbøvik - Enga2 1-2
                    Mai
                    4. serierunde 06.05 Enga2 - Drøbak/Frogn 4 - 2
                    5. serierunde 13.05 Kvik/Halden - Enga2 kl 18.00
                    6. serierunde 18.05 Enga2 - Kjelsås kl 16.00
                    7. serierunde 22.05 Enga2 - Nesodden kl 18.00
                    Juni
                    8. serierunde 02.06 Førde - Enga2 kl 16.30
                    9. serierunde 10.06 Enga2 - Østsiden kl 19.00
                    10. serierunde 15.06 Moss - Enga2 kl 16.00
                    11. serierunde 24.06 Enga2 - Asker kl 19.00
                    Juli
                    12. serierunde 01.07 Bærum - Enga2 kl 18.00
                    13. serierunde 05.07 Enga2 - Molde2 kl 16.00
                    14. serierunde 15.07 Enga2 - Træff kl 15.30
                    August
                    15. serierunde 05.08 Birkebeineren - Enga2 kl 18.00
                    16. serierunde 12.08 Enga2 - Skarbøvik kl 18.30
                    17. serierunde 19.08 Drøbak/Frogn - Enga2 kl 18.00
                    18. serierunde 26.08 Enga2 - Kvik/Halden kl 19.00
                    September
                    19. serierunde 02.09 Kjelsås - Enga2 kl 18.00
                    20. serierunde 07.09 Nesodden - Enga2 kl 16.00
                    21. serierunde 16.09 Enga2 - Førde kl 18.30
                    22. serierunde 23.09 Østsiden - Enga2 kl 16.00
                    23. serierunde 30.09 Enga2 - Moss kl 19.00
                    Oktober
                    24. serierunde 07.10 Asker - Enga2 kl 18.00
                    25. serierunde 12.10 Enga2 - Bærum kl 13.00
                    26. serierunde 19.10 Molde2 - Enga2 kl 13.00

Målscorere for Enga2 i sesongen 2013 (korrigert)
                    Chuma Anene 5 mål
                    Fitim Kastrati 2 mål
                    Jesper Solli, 2 mål
                    Simen Hestnes 1 mål
                    Mos 1 mål
                    Monir Benmoussa 1 mål
                    Ghayas Zahid 1 mål

Shåresh Ahmadi, 1 mål

Poeng etter 4 serierunder: 12 poeng. Snitt pr. runde 3

Comment

Poeng etter 4 serierunder: 12 poeng. Snitt pr. runde 3
                      Poeng etter 4 serierunder (i sesongen 2012): 4 poeng. Snitt pr. runde 1.

I 5.serierunde i fjor så møtte Enga2 Birkebeineren. Da brukte vi spillere som Næss, Qaka, Fellah, Zajic, Laajab og Suleiman og likevel tapte vi 2-3.

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
                        Laget i 4 serierunde

--------------------Hirschfeld--------------------
                        Gaye------------Akinyemi----Näsberg---------Iqbal
                        ----------------Blårud-------Rahmani--------------
                        -----------------------Solli------------------------
                        Bojang-----------------Ahmadi---------------Anene
                        Bra oversikt, men for å pirke litt så den sentrale midtbanen sånn ut:

----------------Rahmani--------------
                        ----------Blårud--------Solli-----------

Comment

Originally posted by Feilkast View Post

Nja, Rahmani var nok den sittenede ja av de to ja, men det betyr ikke at han spilte som en alene defensiv midt. Jeg synes Daniels er mer riktig kanskje.

Forøvrig så må jeg si at jeg har store forventninger til utviklingen Rahmani kommer til å ha, tror han kan bli klasse selv om han ikke var så god i dag. litt mer fart i langpasningene så blir han her knall. Den jeg pr nå er mest spent på egnetlig, men det er mye å se fram til.

Ellers så må jeg si at Blårud er den av de spillerne som ikke er tippeligaspillere som er nermest A-laget. Virker som han har det som er nødvendig for å ta steget. Kapasitet, løpsvilje, pasningferdigheter, duelstyrke og ok teknikk. En litt typisk norsk midtbane spiller og en spiller etter Rekdals smak innbiller jeg meg selv. Har sagt at han minner litt på Grindheim, selv før han kom til klubben. Men kanskje hakket mindre fighter og hakket mer teknikk og pasningsferdigheter (på langsikt/spillertyper, Grindheim er selvfølgelig mye bedre nå). Synes han gjerne blir litt trang i blikket når det blir litt trangt men virker ellers relativt kvikk i hode. Solli er forsovidt også veldig spennende, men han må vi vente på mye lenger.

Bojang er jo litt spesiell mener jeg, synes alltid han virker ekstremt spennende. jeg tenker på fart, jeg tenker på uforutsigbarhet, jeg tenker på en mot en offensivt. Synes alltid han leverer godt men veldig varierende, får litt Keita feeling over han. Men alikevel så blir jeg veldig usikker på hva som skjer med han, han er jo inn og ut av laget virker det som, plutselig hører man ikke noe om han på en evighet.

Forsvarspillere (spesielt stoppere) er vel de jeg synes det er vanskeligst å danne noe bildet av egentlig, da må man liksom opp i kroppen å kjenne på dem litt. men det jeg kan si kort er at jeg synes Akinyemi virker som en meget spillende stopper, som kan løse opp spill selv i litt trange posisjoner. Nasberg også god i pasningsspillet, virker trygg i posisjoneringa og en spiller med god timing.

Iqbal får meg til å føle det som han hører hjemme i 10er rollen, utrolig teknisk liten sak å ha på back. Hvis jeg ikke husker feil var dette også mannen som spilte back i g-16 finalen og da moret jeg meg veldig over de leker-biskene han serverte.

Anene var stor i dag, men jeg har sakket nokk om han tidligere. Uansett de første 15-20 minuttene illustrer godt hva jeg mener. Men uansett når man har en så stor, så sterk og rask spiller som Anene og man gang noen blir stående upresset i mellomrommet og det er bakrom er det bare å slå pasningen. Det er liksom så idiotsikkert. Han er for sterk og for rask for det nivået på forsvarspillet man ser i dag, blir rett å slett rått parti.

Ellers så må jeg si meg meget fornøyd med dekningen og kvaliteten på det som blir vist fram, overgår alle forventninger og det er ett fantastisk tilbud for enkle sjeler som meg, som har lyst å se hva som rører seg og utvikling i de yngre avdelingene. Ellers vil jeg si at det første målet som Hirschfeld slipper inn får en liten retningsforandring og at det er det som setter Hirschfeld ut av spill. Også var ikke dommeren så forferdelig ved alle av de anledningene, men han var fortsatt den dårligste utpå der. Enkelte av frisparkene og situsjonene der det ikke ble dømt straffe/frispark så veldig rare ut.

Comment

Nja, Rahmani var nok den sittenede ja av de to ja, men det betyr ikke at han spilte som en alene defensiv midt. Jeg synes Daniels er mer riktig kanskje.
                            Solli og Blårud spilte begge indreløpere, men Solli ligger til tider litt høyere enn Blårud, bevisst eller ubevisst. Uansett har de begge to imponert veldig så langt, og assisten fra Solli til Anene var magisk.

Comment

Originally posted by Feilkast View Post

Hvis man virkelig skal pirke så var det vel mest slik

-------------------------------Rahmani---------------------
                              -------------------------------IBlårudI-----------------------
                              -------------------------------Solli-------------------------

Hvor "II" indikerer at han var bindeledd mellom de to.

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
                                Hvis man virkelig skal pirke så var det vel mest slik
                                Ifølge trener Aleksander Olsen før kampen var Rahmani defensiv, Solli og Blårud foran. En omvendt trekant, altså. Akkurat som Feilkast skriver over her.

Comment

Working...
                                X