Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Laget drar til Hamburg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by oPsL View Post
    Ja jøss, slår vi 2 laget til Hamburg må det jo bli medalje..

Beklager pessimismen, men etter å ha fulgt enga over et parr år er det sånn jeg hat blitt
    Vær nå litt optimistisk for guttas vegne Viktig å ta med seg til Bergen om få dager. Men såklart dette er en treningskamp og kampen i Bergen blir noe helt annet.

Er da vi får se hvor vi virkelig står.

Comment

Beklager pessimismen, men etter å ha fulgt enga over et parr år er det sånn jeg hat blitt
      baserer ikke dette på dagens kamp. Men bredden i stall og samtlige kamper i vinter.

Men bevares, man velger selv. For noen er glasset halvfullt. For deg er det halvtomt.

Jeg er glad, du er ikke det :-)

Join me.. kjekkere her
      Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Da synes jeg det er supert at du kommer hit for å spre misnøyen din. Spesielt ettersom du egentlig ikke har noe å være misfornøyd med akkurat nå heller.

Comment

Gud bedre så lei man blir av å høre på sytinga di. Når det går dårlig syter du, når det går bra syter du. Nå skal du syte over en seier og to Børvenmål.

Comment

Mulig Hamburg stiller med 2. laget sitt men når våre antatt beste byttes ut står det uavgjort, og når kampen er slutt så har vi vunnet.
            Registrerer også at skadete Jan Gunnar Solli spiller 1. omgang, og at "hele troppen" får god matchtrening. og enda viktigere, nok en gang scorer Børven og vi vinner en kamp med et mål. Kan ikke annet enn å bli optimistisk av det. For det er jo helt innlysende at forskjellen på en plassering midt på treet og en medalje er det å vinne jevne matcher.

Vinner vi i Bergen til lørdagen (dævven det er ikke lenge til!) så er jeg sikker på at vi tar medalje

Comment

Finger'n i avatar'n din kler deg godt ja.
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Dette er faktisk ett godt resultat... Flere landslagsspillere i laget til HSV, og dette er reservene som holder PC Skjelbred borte fra laget, samt at supertalentet (i følge diverse media) H.M. Son starter mot oss...

Å vinne 3-2 borte for gutter som vil vise seg frem for å komme på bundesliga laget, med spillere som har spilt mye i vinter, samt at vi er i oppkjøring.. Det er faktisk bedre enn jeg trodde, og lover godt... kanskje mediene har tippet oss for lavt i år?! kanskje jeg har tippes oss for lavt i år....... huff!

Rettelse, fire lag kjemper til slutten om gull.. enga gjør som i 04, men denne gangen tar vi det de siste fem minuttene!
                Vål'enga - en gang, hver gang, ALLTID!

Comment

Intervju med Reka og Børven på TV-2 Nyhetskanalen nå.

For å summere det opp: Reka ville ikke bytta Børven med noen spiss i Tippeligaen, og Børven virka veldig optimistisk på lagets vegne..
                  In the beginning the Universe was created.
                  This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                  - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
                    Intervju med Reka og Børven på TV-2 Nyhetskanalen nå.

For å summere det opp: Reka ville ikke bytta Børven med noen spiss i Tippeligaen, og Børven virka veldig optimistisk på lagets vegne..
                    Her er linken. Høres veldig bra ut dette. Jordnær gutta dette.

http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...r-4006925.html
                    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

http://www.hsv.de/saison/meldungen-s...gen-valerenga/

HSV verliert Testspiel gegen Valerenga.

Mattia Maggio und Petr Jiracek trafen für die Rothosen gegen den norwegischen Erstligisten. Jonathan Tah kam dabei zum ersten Mal bei den Profis zum Einsatz.

Comment

Originally posted by Stjerna85 View Post
                        ...og dette er reservene som holder PC Skjelbred borte fra laget,...
                        En sannhet med modifikasjoner. Ingen av spillerne i HSV's startoppstilling startet kampen i Bundesliga 2 dager før, og ingen av disse har holdt Skjelbred ute av laget. Han spilte sist søndag og ble byttet ut 6 min. før slutt mot Tolgay Arslan, som typisk er den som spiller når Skjelbred ikke gjør det.

Hvorvidt en seier mot HSV's U23-lag (f.eks. midtstopper Jonathan Tah har nylig fylt 17) og attføringsavdeling (Jiracek på vei tilbake fra skade, Rajkovic tilbake i stallen etter permittering) virkelig sier noe gjenstår å se - på lørdag mot Brann!
                        mvh

Ogni M

Comment

Working...
                        X