Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvem er spilleren Reka snakket om? (avlegger av ryktetråd)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvem er spilleren Reka snakket om? (avlegger av ryktetråd)

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle269844.ece

Spennende, hvem kan dette være mon tro?

Originally posted by Septiktank View Post

Daniel Braaten?

Comment

Originally posted by Septiktank View Post

Spennende ,ja. Artikkelen spekulerer i Barrantes, Gashi og kongen av Tøyen (Pa-Modou Kah). Barrantes er nok ikke aktuell nå, heller ikke Gashi trur jeg. Hvis det er snakk om Kah, så ville jo det vært morsomt og vi kunne ha bruk for en stopper, men han blir 33 til sommeren.

Comment

Dæven nå blei det plutselig spennende her ja. Håper ikke det er en av våre tidligere spellere. Noen som veit noe? :P

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
          Daniel Braaten?
          Det tror jeg også. Tror hvertfall det er snakk om tidligere tippeliga spiller, og Braaten har jo lenge signalisert at han kan være lysten til en overgang til Tippeligaen.

Comment

Men vi har kommet til enighet med en spiller fra utlandet, men vi er ikke enig med klubben om å slippe han.
            Dette høres da ut som en bosman spiller (til sommern - iom at vi kan prate med spiller, og avtale kontrakt).

Vedder 100 spenn på Braaten!

Comment

Spennende og utrolig artig hvis det er Kongen av Tøyen,da blir det ihvertfall mange morsomme og seriøse intervjuer på Vif-tv fremover.

Comment

Originally posted by Ingar View Post
                Spennende og utrolig artig hvis det er Kongen av Tøyen,da blir det ihvertfall mange morsomme og seriøse intervjuer på Vif-tv fremover.
                Ingar, var det ikke du som var skråsikker på at Daniel Braaten skulle signere på fredag for ca 2 uker siden? Men Pa hadde jo vært morsom også. Artig type! Er derimot usikker på om det er det vi trenger på banen. Virka som han var ganske happy i sin mansion i Qatar!

Comment

Synes aldri Kah har vært noe særlig god. Rotete spiller. Håper på Braaten.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                    Synes aldri Kah har vært noe særlig god. Rotete spiller. Håper på Braaten.
                    Tviler på at det blir Kah, selv om han har sikkert blitt en bedre spiller av å spille i Eresdivisie en del sesonger.

Comment

Veldig spennende dette ja. Lurer noe inni helvete på hvem dette er. Håper det ikke tar for lang tid før vi får vite det daaaaaa. Braathen hadde vært helt konge

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                        Ingar, var det ikke du som var skråsikker på at Daniel Braaten skulle signere på fredag for ca 2 uker siden? Men Pa hadde jo vært morsom også. Artig type! Er derimot usikker på om det er det vi trenger på banen. Virka som han var ganske happy i sin mansion i Qatar!
                        Ziggy-gutt,jeg vet hva som skjer,alltid morro med noen "på innsi`a",men er jo litt show å klusse det til,så ikke alt blir så opplagt!
                        På en annen side,Kongen av Tøyen har vel aldri vært noe outstanding fotballspiller,men du verden for en show-man,han burde jo stått på Chat Noir!

Comment

Etter sjefens uttalelser om alle stopperne vi hadde, pluss at vi skal ha en viss balanse i forhold til alder, så skal det vel litt til for at vi henter inn Pa. Men konge type da! Hadde vært en kul fyr å ha i troppen.
                          Nå har ikke jeg noen peiling, men setter en femmer på at en utlending ala Barrantes. Bare yngre og enda bedre

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                            Etter sjefens uttalelser om alle stopperne vi hadde, pluss at vi skal ha en viss balanse i forhold til alder, så skal det vel litt til for at vi henter inn Pa. Men konge type da! Hadde vært en kul fyr å ha i troppen.
                            Nå har ikke jeg noen peiling, men setter en femmer på at en utlending ala Barrantes. Bare yngre og enda bedre
                            Etter måten Rekdal sparket ut/solgte Kah, Grahn og Ohr på grunn av dårlige holdninger på treningsfeltet/i troppen i løpet av sommervinduet 2003, tviler jeg på om Kah er veldig aktuell for oss. Det var også enkelte andre hendelser som jeg tror Rekdal husker.

Comment

Originally posted by KjellH View Post
                              Etter måten Rekdal sparket ut/solgte Kah, Grahn og Ohr på grunn av dårlige holdninger på treningsfeltet/i troppen i løpet av sommervinduet 2003, tviler jeg på om Kah er veldig aktuell for oss. Det var også enkelte andre hendelser som jeg tror Rekdal husker.
                              At han var lengst i dusjen?

Nei jeg må ærlig innrømme at jeg husker utrolig lite tilbake i den tiden, er ikke sikker på om jeg var helt enga frelst på den tiden heller, litt usikker på hvilke år jeg begynte å følge Enga. Men de gangene jeg har sett han så virker han som en utrolig artig fyr, men han tjener vel godt i Qatar.

Men det er vel ingen tvil om at det er en stopper eller kantspiller, hvis det nå da ikke er snakk om om ett ungt og spennede talent. Men hvem vet Tolker det hvertfall som om vi kan stryke Kah fra en mulig liste...

Comment

Working...
                              X