Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Csports Web-TV

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Csports Web-TV

Tenkte jeg skulle skrive litt om det som virker som en komplett kaotisk tjeneste for å få sett våre (borte)kamper på nett. Jeg hadde lett noen dager på sidene deres for å prøve å finne ut hvordan jeg kunne bestille nytt abonnement for (bare)tippeligaen. Jeg fant ingen link ved å trykke på en oppsatt TL-kamp som i fjor (kampene er ikke lagt inn på sidene ennå) så jeg sendte en mail til deres support, til den adressen som er oppgitt i deres egen "hjelp"- seksjon.
    Den mailen fikk jeg i retur på veldig kort tid, to ganger, så jeg går ut fra at den rett og slett ikke eksisterer lenger....

I dag prøvde jeg å ringe isteden, og da traff jeg ganske fort på en hyggelig svensk dame som kunne forklare meg at de ikke solgte noe abonnement for bare tippeligaen i år, men tilbød sine vanlige abonnementer. Siden jeg sliter med å betale nesten 2000 kroner på en gang, så blei alternativene for meg ganske dyre, nesten dobbelt av det det kosta meg i fjor. Jeg nevnte at jeg synes det var veldig dårlig, og hun skulle ta det videre til de som var ansvarlige for sånt.

Mens jeg satt og regna på hvordan jeg evt. skulle få til å betale såpass mye på en gang for tilgang til all sport på Csports sjøl om jeg bare altså er interessert i TL, kom jeg tilfeldigvis til å trykke på "bestill" knappen nede til høyre. Da dukka det opp noen mulige abonnementer, deriblant det samme som jeg hadde i fjor; 179,- pr. mnd for bare tippeligaen! Det er nå bestilt og jeg krysser fingra for at dama på support var håpløst dårlig informert.

De oppgir altså en ikke-eksisterende epostadresse til sin egen support, og har enten ikke peiling på hva de sjøl tilbyr eller så tar de penger for en pakke de faktisk ikke har til hensikt å tilby. Mer kaotisk er det vel vrient å få det.

Comoyo viste jo TL-kamper på web-tv i fjor. Noen som vet om de vil fortsette med det i år?

Comment

Mtp på alt klusset jeg har opplevd med web-tv opp gjennom åra, inkludert foregående år, så er jeg veldig skeptisk til slikt. Pluss at jeg har ei dame som gjerne vil se på filmer, serier og alt annet enn fotball til tider (unntatt Vål'enga seff).

Jeg har derfor slått meg løs og tegnet hele totalpakka med 2 mndr gratis i en mnd. Vet jeg hadde spart penger på å ha løpende i stedet og si opp i november, men det er ikke så mye forskjell. Pluss at de har oppsigelsestid. Så da tenkte jeg at det var enklest å bare ta hele pakka denne gangen, så får de få vilja si. Men prisene går på helsa løs....

Fotball er for overklassen tydeligvis, og jeg er langt i fra en av de..

Men vurderte webtv-løsningen.
      Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

De bortekampene jeg ikke får sett på stadion, så er diverse Vålenga pub'er, det beste alternativet. Ble tørst bare av tanken!

Comment

Originally posted by wanderer View Post
          Mtp på alt klusset jeg har opplevd med web-tv opp gjennom åra, inkludert foregående år, så er jeg veldig skeptisk til slikt. Pluss at jeg har ei dame som gjerne vil se på filmer, serier og alt annet enn fotball til tider (unntatt Vål'enga seff).

Jeg har derfor slått meg løs og tegnet hele totalpakka med 2 mndr gratis i en mnd. Vet jeg hadde spart penger på å ha løpende i stedet og si opp i november, men det er ikke så mye forskjell. Pluss at de har oppsigelsestid. Så da tenkte jeg at det var enklest å bare ta hele pakka denne gangen, så får de få vilja si. Men prisene går på helsa løs....

Fotball er for overklassen tydeligvis, og jeg er langt i fra en av de..

Men vurderte webtv-løsningen.
          Og for en uke eller to siden Cmore satt opp prisen på totalpakka fra 289,- til 349,- pr mnd! Jeg hadde for en gangs skyld bestemt meg for å tegne abo, men nå kan det faenmeg være. Da legger jeg heller penga igjen på Bohemen.

McCabre: Hvor får du kjøpt bare TL til 179,-? Finner ingenting uansett hvor mye jeg trykker på "Bestill" på siden til Cmore.

Comment

Originally posted by way_ View Post
            Og for en uke eller to siden Cmore satt opp prisen på totalpakka fra 289,- til 349,- pr mnd! Jeg hadde for en gangs skyld bestemt meg for å tegne abo, men nå kan det faenmeg være. Da legger jeg heller penga igjen på Bohemen.
            Bestilte totalpakka før jul og fikk hele 2013 til gammel pris pluss ett par-tre måneder gratis på slengen.. syns ikke det var så gæli.. får masse filmkanaler med også selv om det er underordnet.
            ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Originally posted by way_ View Post

McCabre: Hvor får du kjøpt bare TL til 179,-? Finner ingenting uansett hvor mye jeg trykker på "Bestill" på siden til Cmore.
              Den dukka opp når jeg trykka på "Bestill" mens jeg var logga inn og ikke hadde noe abonnement. Når jeg prøvde det samme uten å være logga inn fikk jeg beskjed om å logge inn. Prøv å logge inn i menyen øverst først, og så trykke bestill kanskje ?

Comment

Originally posted by Engapåtopp View Post
                Comoyo viste jo TL-kamper på web-tv i fjor. Noen som vet om de vil fortsette med det i år?
                Dette lurer jeg på også!

Comment

Originally posted by Engapåtopp View Post
                  Nei, CSports har rettighetene. Mener dog å vite at Amedia (tidl. A-pressen) vil bli distributør av CSports-kampene. Mao, du kan se den samme sendingen både på CSports og for eksempel på Nordlys. Men prisen vil jo være den samme og kvaliteten vil sannsynligvis også være likt.

Comment

Hvis jeg husker rett skal det være mulig å gå inn på csports.no gå videre inn på Tippeligaen og trykk på en av de kommende kampene. Da må du taste inn brukernavn og passord og hvis man ikke har noen løpende abonomemt så vil det sprette opp flere typer abonomemt du kan velge. Hvis jeg ikke husker feil så er 179kr i måneden kun for Tippeligaen ett av alternativene. Sitter på mobilen nå og skulle gjerne gitt link men ikke mulig ser det ut til. Kan også nevne at jeg og min svigerfar har hatt litt problemer når vi bestiller. Noen ganger funker rett å slett ikke betalings funksjonen og man må bytte kort eller prøve igjen senere.

Comment

Selv har jeg brukt c-sports mye og har et godt inntrykk.
                      Jeg har cmore sport på tv også så jeg gleder meg til deres dekning av tippeligaen. Deilig å slippe reklameavbrekkene. Det skal bli helt ufattelig bra å endelig få en skikkelig pauseanalyse blant annet.

De forvaltet premier league bra frem til de mistet rettighetene, og deres dekning av spanske la liga syns jeg er helt topp!

Om den norske tippeligaen blir dekket like bra, er det bare å se frem til en ny og bedre tv-hverdag for supportere av norsk fotball.

Mindre enn ei uke igjen. Kjenner det kribler bra nå!

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
                        Hvis jeg husker rett skal det være mulig å gå inn på csports.no gå videre inn på Tippeligaen og trykk på en av de kommende kampene. Da må du taste inn brukernavn og passord og hvis man ikke har noen løpende abonomemt så vil det sprette opp flere typer abonomemt du kan velge. Hvis jeg ikke husker feil så er 179kr i måneden kun for Tippeligaen ett av alternativene. Sitter på mobilen nå og skulle gjerne gitt link men ikke mulig ser det ut til. Kan også nevne at jeg og min svigerfar har hatt litt problemer når vi bestiller. Noen ganger funker rett å slett ikke betalings funksjonen og man må bytte kort eller prøve igjen senere.
                        Som jeg skriver i åpningsposten er dette ikke mulig nå, og som jeg også skriver i åpningsposten så påstår de altså på kundeservice at de ikke har dette abonnementet.

Åpningsposten kan forøvrig anbefales

Edit: Skrivefeil

Comment

Er det noen som veit om det fungerer å se Tippeligaen i utlandet med csports? Jeg husker det gikk ann med tv2sumo for ett år sida, men ikke for et halvt år sia. Og heller ikke med Max sin web tv løsning. Er litt kjipt å betale for matchen for så å ende opp med ikke å få tilgang.

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
                            Er det noen som veit om det fungerer å se Tippeligaen i utlandet med csports? Jeg husker det gikk ann med tv2sumo for ett år sida, men ikke for et halvt år sia. Og heller ikke med Max sin web tv løsning. Er litt kjipt å betale for matchen for så å ende opp med ikke å få tilgang.
                            Jeg veit ikke, så du bør sikkert ringe supporten dems for å være sikker. Det sagt, så betinger vel det at de har betalt for rettigheter til å sende tippeligaen i utlandet, og det finnes det vel neppe noen gode kommersielle grunner til å gjøre.

Comment

Funker løsningen deres på iPad?

Comment

Working...
                              X