Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

TV2s fotballeksperter : Derfor mislykkes Vålerenga

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: TV2s fotballeksperter : Derfor mislykkes Vålerenga

Var du ironisk da du skrev dette også, barskap:

"De på Valle har nok mer greie på dette enn deg, Bengt"

Comment

Tv2s fotballeksperter har helt rett,og det Rovel sa om lange ovenfor var enda mere rett.

Comment

Sitat: Den tor, 28 september 2006 10:03 skrev FrankO:

> Var du ironisk da du skrev dette også, barskap:

> "De på Valle har nok mer greie på dette enn deg, Bengt"

Det får du tolke som du vil.

Hva jeg mener om det som har skjedd oppe på Valle siden i fjor høst, tror jeg du vet meget godt...

Comment

På meg virker det som at Bengt Eriksen har en slags 'hobby' med å si at Vålerenga aldri har plan over spillet, ser talentløse ut osv, osv. Hvis han er en Enga-mann, bør han vel i alle fall se at det *litt* mer plan over Myhres spill enn det det var over Rekas spill.

Men enkelte kommentarer og påstander er vel vanskelig å legge fra seg, særlig når man har bestemt seg på forhånd.

Comment

før man halshugger eriksen her; det er faktisk alsaker (nok en skarre-faen fra tv2) som sier det meste i denne artikkelen.

og noe av det han sier er korrekt, mens andre ting er noe ugjennomtenkt.

det er vel bare de nederste linjene som er sitert av eriksen?

at nedturen begynte i fjor kan vi vel alle være enige om. vi merket det alle sammen at det var noe som ikke stemte på slutten av sesongen i fjor.

det jeg reagerer mest på her er at alsaker påstår at lange ikke har slått an. herregud... mannen har jo knapt fått spille. og det er ikke fordi han er så forbanna dårlig. det er ganske enkelt fordi han ikke er 100% spilleklar. det er bedre å ha en 100% frisk og rask lange, klar til å banke inn 15-20 scoringer neste sesong, enn å nød-bruke ham nå og risikere nye skader.

Lange blir en ubetinget suksess, det har jeg faktisk ingen tvil om. det er vel omtrent første gang jeg har vært SÅ sikker på at en nyanskaffelse blir en hit.

greit nok at sesongen i år ikke ble helt som håpet, men 4.plassen er helt realistisk og bronsemedalje er ikke helt utenkelig det heller.

er det virkelig krise med 3-4 plass? ikke i min bok. jeg har vært med lenge nok til at alt bedre enn bunnstrid er bonus!

det eneste jeg forbanner meg over, er at det til tider ser ut som om gutta ikke gidder å gi alt. det kan ha vært rekdals lederstil som har ført til en slags mental utbrenthet hos spillerene, eller det kan være andre faktorer inne i bildet. men det virker iallefall nå som om det er mer humør og giv i spillergruppa enn det var for en drøy måned siden.

Bare vi i viter får fylt de hullene vi har i stallen, er jeg temmelig sikker på at vi nok en gang skal være med og kjempe der oppe neste sesong. landt de 4 beste altså...som i år =)

Comment

Working...
            X