Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvilken formasjon kommer vi til å spille? *

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvilken formasjon kommer vi til å spille? *

Hvordan kommer vi til å spille nå som Mos har kommet inn?

Jeg tror vi kommer til å flytter 10'ern opp i angrep så vi får to mann der. Mao vil Mos komme inn på bekostning av Zahid per nå.
    Last edited by FrankO; 09.03.2013, 13:17.

Originally posted by FrankO View Post
    Vi kommer til å flytter 10'ern opp i angrep så vi får to mann der. Mao vil Mos komme inn på bekostning av Zahid per nå.
    Dette kan jo fungere hvis vi har minst en spillende spiss, men både Børven og Mos er jo først og fremst målskårere tenker jeg.
    Klarer vi å dominere med vår gode midtbane (Grindheim, Ogude og f.eks Hæstad) kan kanskje dette fungere mot svak motstand, men i de viktigste kampene mot de beste laga tviler jeg veldig på om det holder med bare 3 midtbanespillere i praksis.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
      Vi kommer til å flytter 10'ern opp i angrep så vi får to mann der. Mao vil Mos komme inn på bekostning av Zahid per nå.
      10'ern opp i angrep? Da ender vi opp med bare to midtbane spillere. trekker vi da ned vingene for å bistå midtbanen, så spiller vi 442.

Comment

Formasjons spekulasjoner

Ser at det er mye spekulasjoner i diverse tråder så tror vi trenger denne tråden. Kom med din beste formasjon og fyll den med en mulig startoppstilling

Jeg tror vi fort kan få en 4-1-3-2 formasjon nå som Mos er tilbake

Lars
        Solli - Muri - Gonzales - Thomassen
        Ogude
        Bojan - Grindheim - DFH
        Mos - Børven
        ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Jeg tror at vi vet om en uke

Comment

Trur ikke vi skal bry oss så alt for mye om tallkombinasjoner. Går ant å spille med to spisser der den ene spissen er litt mere defensiv og møter litt lengere ned i banen mens en ligger å vaker på offsidelinja og kan stikke i bakrom.

Comment

Jeg tror vi fint kan spille 4-2-3-1 fortsatt, selv med Mos. Men at det som så fint har blitt kalt 10er rollen da blir omgjort til hengende spiss rolle. En av spissa liggende litt bak den andre spissen. Eller at en av spissa får mer defensive roller når vi ikke har ballen. Altså at hele resten av laget har samme arbeidsoppgaver som vanlig, men at den rollen som Fellah vanligvis har hatt, blir isteden omgjort til en hengende spiss rolle med litt mer defensive oppgaver enn en vanlig spiss.

Comment

Working...
              X