Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Adidas sin hundreårsfilm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Adidas sin hundreårsfilm

http://www.vif-fotball.no/news/article/14507ngnsymq41iqni0xd20t87/title/adidas-lagde-film-til-valerenga

Dette var da lekre saker? Takk for den.

Veldig lekker!

Håper den skal spilles av på storskjerm pre-match/i pausen på hjemmekampene.

Comment

Både drakta og filmen er rett så stilige.

Topp jobb av Adidas, savnet av Kappa er ikke spesielt stort merker jeg.

Comment

Frysninger!

Comment

Originally posted by Lego View Post

Topp jobb av Adidas, savnet av Kappa er ikke spesielt stort merker jeg.
          Kappa var jo en historie for seg selv. Skikkelig halvhjerta leverandør.
          Adidas har vært mye bedre, men Nike var VELDIG bra.

Jeg tror tiden er inne for å finne en ny leverandør som kanskje vil inn på det skandinaviske markedet.
          Under Armour som Tottenham bruker er et slikt. De lager også materiell for amerikansk fotball, basket og innebandy spesielt. Det de har levert til Tottenham og et par andre klubber i Europa er det høy klasse over og materialet er prima. Tror tiden er inne for å skape litt konkurranse for de tradisjonelle europeiske og amerikanske leverandørene etterhvert og pengene sitter ikke mindre løst hos de.

Filmen er helt fantastisk og Adidas har gjort en god jobb med drakta også etter å ha sett den i Sjappa i går. Synes dog den er litt for Flashy og stripa i midten er litt for stor. Filmen bør brukes når enhver anledning byr seg. Den fikk jeg frysninger av:-)
          Man må delta for å vinne

Comment

Originally posted by Lego View Post
            Så enig, så enig! Hadde drakta sett slik ut, hadde jeg ikke nølt med å kjøpe den. Dessverre trekker DNB og Atea-logoene helhetsinntrykket ned.

Forhåpentligvis vil det være mulig å få fatt i drakter uten sponsorer, for på denne videoen så drakta rett og slett vakker ut!

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
              http://www.vif-fotball.no/news/article/14507ngnsymq41iqni0xd20t87/title/adidas-lagde-film-til-valerenga

Dette var da lekre saker? Takk for den.
              Den var veldig bra! Merker at jeg savner "nøkkelraslinga" fra tribuna. Er det helt slutt på dette? Eller har ikke jeg fulgt med i det siste?
              +++

Comment

Litt mye kristenkors føler jeg, selv om jeg skjønner poenget med at Vålerenga er "rellion" og kjerka brant osv. Alt i alt en veldig fin video, det er åpenbart at Adidas har en langt langt mer profesjonell og velfungerende PR-avdeling enn Kappa, som tydeligvis ikke har noen.

Comment

Synes det er kult at de tør å lage en video for fansen, og ikke en promo video for "alle". Du skal kjenne din VIF historie relativt godt for å få med deg alle referansene og symbolikken, og det kan godt være jeg gikk glipp av noen selv. Fullt mulig de hadde fått langt flere visninger om de hadde gjort den mer tilgjengelig, men her har de siktet seg inn på de som virkelig er opptatt av klubben, og det står det respekt av.
                  Stolt eier av "sjefskommentaren" 1 april 08. RIP Maya.

Comment

Originally posted by thorstein View Post
                    Kappa var jo en historie for seg selv. Skikkelig halvhjerta leverandør.
                    Adidas har vært mye bedre, men Nike var VELDIG bra.

Jeg tror tiden er inne for å finne en ny leverandør som kanskje vil inn på det skandinaviske markedet.
                    Under Armour som Tottenham bruker er et slikt. De lager også materiell for amerikansk fotball, basket og innebandy spesielt. Det de har levert til Tottenham og et par andre klubber i Europa er det høy klasse over og materialet er prima. Tror tiden er inne for å skape litt konkurranse for de tradisjonelle europeiske og amerikanske leverandørene etterhvert og pengene sitter ikke mindre løst hos de.

Filmen er helt fantastisk og Adidas har gjort en god jobb med drakta også etter å ha sett den i Sjappa i går. Synes dog den er litt for Flashy og stripa i midten er litt for stor. Filmen bør brukes når enhver anledning byr seg. Den fikk jeg frysninger av:-)
                    Alt du sier her, ble sagt om Kappa i sin tid også. I tillegg til at de var uslåelige på pris og at det at de gikk vekk fra "ett lag i hver liga"-policyen sin for oss var et kompliment til vålerenga.
                    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Originally posted by Galroth View Post
                      Synes det er kult at de tør å lage en video for fansen, og ikke en promo video for "alle". Du skal kjenne din VIF historie relativt godt for å få med deg alle referansene og symbolikken, og det kan godt være jeg gikk glipp av noen selv. Fullt mulig de hadde fått langt flere visninger om de hadde gjort den mer tilgjengelig, men her har de siktet seg inn på de som virkelig er opptatt av klubben, og det står det respekt av.
                      Adidas har gått noen runder med Historielaget, Klanen, Klubben og andre, og tanken var at dette skulle se bra ut for de som kjenner Vålerenga overfladisk, ha noe mer for de som kjenner klubben bedre, og inneholde noen virkelige godbiter for de som kjenner mange detaljer fra historien.

Det å se denne et par ganger, lese Viggo Johansens 30 år gamle Vålerenga-bok, og så se den igjen, så kan man merke at de har klart det de prøvde på. Respekt!

Comment

Originally posted by KjellH View Post
                        Adidas har gått noen runder med Historielaget, Klanen, Klubben og andre, og tanken var at dette skulle se bra ut for de som kjenner Vålerenga overfladisk, ha noe mer for de som kjenner klubben bedre, og inneholde noen virkelige godbiter for de som kjenner mange detaljer fra historien.

Det å se denne et par ganger, lese Viggo Johansens 30 år gamle Vålerenga-bok, og så se den igjen, så kan man merke at de har klart det de prøvde på. Respekt!
                        De har jo skjønt noe ikke så veldig mange andre har skjønt. Hvor mange ganger har ikke vi fotballfans sett på markedsføringstiltak og bare tenkt "Tar dem oss for å være komplette idioter?". De har skjønt at her må man inn i kulturen og bruke mytene og symbolikken.

Det er vel ingen av oss som tenker at "oi de elsker enga like mye som oss!" men respekt for at de faktisk har gjort en grundig jobb fortjener de.

Comment

Working...
                        X