Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ny kaptein i år

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Saken på vif-fotball.no er oppdatert med noen kommentarer fra Kristofer Hæstad etter kapteinsvalget.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...rlig-ledertype

Comment

Tøft valg!
      Ingen tvil om at Grindheim vil bli en god kaptein, og så er jo dette et soleklart signal både om at Rekdal ønsker Grindheim med videre, og forhåpentlig også et tegn på at Grindheim er lysten på å fortsette etter sommeren

Comment

Misforstå meg rett, jeg digger Grindheim, men synes det blir helt feil ovenfor de som har fast kontrakt at en spiller på lån blir kaptein. Ingen sikkerhet for at han blir i Vålerenga ,og at Reka vil bygge laget rundt han betyr ikke noe mer enn at han vil ha han fast, men det er jo ikke sikkert det vil skje. Dette er pr i dag en kaptein på lån, som gir dårlig tillitsignal til de andre faste. ....men dette er Reka på godt og vondt.

Comment

Originally posted by nico70 View Post
          Misforstå meg rett, jeg digger Grindheim, men synes det blir helt feil ovenfor de som har fast kontrakt at en spiller på lån blir kaptein. Ingen sikkerhet for at han blir i Vålerenga ,og at Reka vil bygge laget rundt han betyr ikke noe mer enn at han vil ha han fast, men det er jo ikke sikkert det vil skje. Dette er pr i dag en kaptein på lån, som gir dårlig tillitsignal til de andre faste. ....men dette er Reka på godt og vondt.
          Jeg tolker dette valget som et tegn på at det er så og si klart at Grindheim skriver under kontrakt her etter låneavtalen. Kan ikke skjønne annet. Og da mener jeg valget er helt korrekt.

Comment

Working...
          X