Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Diego Calvo klar for Vålerenga!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Diego Calvo klar for Vålerenga!

Kantspilleren Diego Calvo fra Costa Rica har signert en kontrakt med Vålerenga ut 2016-sesongen. Les mer på vif-fotball.no om noen minutter.

Originally posted by oPsL View Post
    Kantspilleren Diego Calvo fra Costa Rica har signert en kontrakt med Vålerenga ut 2016-sesongen. Les mer på vif-fotball.no om noen minutter.
    Link: http://www.vif-fotball.no/news/artic...vo-har-signert

Da er han i boks! Blir ikke spilleklar til Sogndal hjemme sier DJ SteinH.
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

Gode nyheter!!! :-) Endelig får vi en ny kantspiller. Vår achilleshel!

Comment

så på de videone som var postet på forsiden, den gutten har fart
        Har signer en kontrakt på 3 år, så dette er nok en spiller de har hatt i kikkerten en stund,
        dette tror jeg blir bra, men hvilken side skal han spille på, er det Anene som må vike plassen?
        enga4ever

Comment

Originally posted by DonNasty View Post
          Har signer en kontrakt på 3 år, så dette er nok en spiller de har hatt i kikkerten en stund,
          dette tror jeg blir bra, men hvilken side skal han spille på, er det Anene som må vike plassen?
          Anene er det svakeste leddet på kant pdd. Calvo kan spille på begge sider

Comment

Originally posted by DonNasty View Post
            Han signerer på en kontrakt på 4 år. 2013,2014,2015 og 2016. Tror dette blir veldig bra.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
              Han signerer på en kontrakt på 4 år. 2013,2014,2015 og 2016. Tror dette blir veldig bra.
              Bienvenido a Vålerenga Diego!

Fett at dette endelig gikk i boks, men litt malurt i begeret er det at vi ikke får se ham i første hjemmekamp.
              Og dette fordi UDI har stengt i påska... Norge ass...

Uansett, håper dette blir en suksess på linje med Gamboa i rbk, barrantes i aafk og bolaños i fck.
              Det virker som at spillerne fra costa rica er relativt trygge investeringer.
              Gleder meg til å se ham i aksjon om en drøy måned eller så.

Comment

Eneste jeg reagerer på angående Calvo, er at han hovedsaklig har spilt venstrekant, har lissom ikke følt at det er en side vi har hatt akutt behov for å styrke. Personlig så synes jeg at høyrekanten så helt jævlig ut mot brann (dato stemplinga på berre har desverre gått ut)
                "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Originally posted by Loke View Post
                  Eneste jeg reagerer på angående Calvo, er at han hovedsaklig har spilt venstrekant, har lissom ikke følt at det er en side vi har hatt akutt behov for å styrke. Personlig så synes jeg at høyrekanten så helt jævlig ut mot brann (dato stemplinga på berre har desverre gått ut)
                  Er rimelig sikker på at han vil spille venstrekant. Rekdal ønsker å fore Børven med innlegg og da er naturlig å ha Calvo på høyrekant. Utifra klippene på youtube, så har Calvo søkt inn på skuddhold, men det blir vel ikke så mye av det hos oss.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                    Er rimelig sikker på at han vil spille venstrekant. Rekdal ønsker å fore Børven med innlegg og da er naturlig å ha Calvo på høyrekant. Utifra klippene på youtube, så har Calvo søkt inn på skuddhold, men det blir vel ikke så mye av det hos oss.
                    Ut i fra hva jeg så mot Brann, (så riktignok bare 1. omgang) så kombinerte Fredheim Holm. Noen ganger trakk han seg innover og andre ganger trakk han seg ut mot kanten. Om Calvo får samme friheten, får vi nok se Calvo fra skuddhold.

Comment

Originally posted by Loke View Post
                      Eneste jeg reagerer på angående Calvo, er at han hovedsaklig har spilt venstrekant, har lissom ikke følt at det er en side vi har hatt akutt behov for å styrke.
                      Han er høyrebeint så tviler på at det er en veldig stor omstilling å spille høyrekant hos oss.

Comment

Høyrekant mener jeg.. vanskelig å skille mellom høyre- og venstrekant for meg for tiden! :-) DFH er sikkert bankers på venstrekanten.

Comment

Vi trenger ikke noen høyrekant til å prikke innlegg nå som vi har en høyreback som slår strøkne innlegg gang på gang. Men han vil forhåpentligvis gjøre det bra på høyre likevel, utfordre en mot en, gå ned til dødlinja og slå "45-ut" eller spille seg gjennom sentralt. Blir spennende uansett.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                            Han er høyrebeint så tviler på at det er en veldig stor omstilling å spille høyrekant hos oss.
                            I alle de fire kampa jeg har sett ham på Costa Rica U21, så spilte han høyreving. Han hadde assist også i alle kampa jeg så, men bare ett mål. Jeg har dog ikke sett ham spille på Alajuelense.

Personlig er jeg helt overbevist om at han blir en kjempesuksess i tippeligaen og denne signeringa gjør Vålerenga til en soleklar gullfavoritt i mine øyne.
                            in Absinthia

Comment

Velkommen til vålenga - håper du blør for drakta i tillegg til talentet ditt
                              ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Working...
                              X