Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Odd-Vålerenga 2-0, fredag 5. april 2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Odd-Vålerenga 2-0, fredag 5. april 2013

0-2 tap. Jeg lurer virkelig på hva de egentlig trener på hele dagen lang.
    mvh

Ogni M

2 tidlige mål avgjør,samtidig som odd viser en mye større innsats i duellene.
    Calvo er god,resten er middels og det holder ikke til poeng i Tippeligaen.

Cred til alle våre tilreisende på tribunen som leverer varene, selv om vi ikke har medgang på banen.

Neste kamp er hjemme mot Godset.
    På Ullevaal vinner vi alt.
    Sann mine ord.
    EVIG VIF

Comment

Innsats og vilje!! Det skal ligge i bånn! Når de faen meg ikke klarer det en gang, blir det for dumt å snakke om medaljekandidat! Trille pasninger langt nede på egen banehalvdel når man ligger under 2-0 borte mot ODD!!
      Nå må gutta faen meg skjerpe seg og få ut fingern, for den sitter nemlig laangt inni ræva!
      Tramp, tramp, tramp på en kanarifugl!!

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
        0-2 tap. Jeg lurer virkelig på hva de egentlig trener på hele dagen lang.

To av fire i forsvaret har knapt trent med ENGA.
        www.tsbudbil.no

Comment

Her mangler veldig mye.TREN

Comment

Er bare skuffa. Så mange i utgangspunktet gode ballspillere som bare surrer rundt. Dette er siste gang jeg gidder å se på gode tendenser i treningskamper. Jeg innrømmer at jeg fikk forhåpninger.

Calvo er vår beste spiller etter å ha nettopp kommet. Guts! Det skal jo ikke være sånn?

Comment

Imponerende at vi klarer å gjøre en så dårlig kamp mot odd. Selv om vi har noen nye fjes burde vi fått til MYE mere. Finnes ingen bortforklaringer etter et slikt tap

Comment

Originally posted by Thomas S View Post
                To av fire i forsvaret har knapt trent med ENGA.
                Så hvorfor starta dem da?

Comment

Oslo-ess sier i kamptråden at folk her er en gjeng med sutrehuer.

Jeg sier: hvis det ikke er grunn til å sutre i dag så er du bare desillusjonert.
                  Kampen i dag var en gedigen nedtur på absolutt alle måter.
                  Calvo var lovende, Zahid prøvde, men bortsett fra det var alt, hver eneste fase av spillet fullstendig elendig!
                  Det finnes ingenting å ta med seg fra denne kampen.
                  Vi må bare glemme hele greia og komme oss videre så fort som mulig.

Godset neste... Jeg kan ikke si jeg akkurat gleder meg, om de to siste kampene er representativt for nivået vi holder per nå.

Comment

Calvo viste mye bra, og Zahid og Thomassen var god i annen omgang - det er vel fasiten for det positive.
                    Kongshavn må ut som flere andre sier, han har ikke den autoriteten og roen som vår suverene canadier har. Dette smitter fort over på forsvaret vårt, og med sprintsterke, plasseringseksemplariske, duellmurbrekker og pasningskongen Muri i midten, blir det for spedt. Muri er vårt svakeste ledd, og jeg håper Larsen kan få prøve seg som stopper neste kamp.
                    Anene spilte sin beste kamp, men var allikevel dårlig - nothing new there.
                    Stakkars tsjekker, som gjorde sin livs verste kamp, og han burde aldri spilt - minus til Rekdal der. Thomassen viste kritikerne her inne på forumet at han faktisk er en bra spiller.
                    Samuel burde aldri vært tatt av banen, og Mos burde aldri kommet inn.
                    Grindheim og Ogude spiller på det jevne, ikke noe mer.
                    Solli var under middels, og Børven fikk for lite baller å jobbe med.

Visse folk mener det allerede er krise, javel? La nå disse dusta få roe ned sinnet sitt, og forsøke igjen imorra. Vi er 3 serierunder inni årets sesong, og med så mange nye spillere, vil dette ta tid - noe Rekdal også har sagt.
                    Er rimelig sikker på at vi når topp 4 uansett, så får andre værra pessimistiske så mye de vil i starten av sesongen.
                    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Mitt inntrykk:

Startoppstilling
                      Kongshavn: Ok
                      Solli: Under pari
                      Muri: Under pari
                      Gonzales: Ok
                      Jan: Katastrofal
                      Grindheim: Under pari
                      Ogude: Under pari
                      Calvo: God
                      Samuel: Ok
                      Børven: Langt under pari

Bytter
                      Thomassen: Ok
                      Chuma: Under pari
                      Mos: Usynlig

Trener
                      Rekdal: Under pari

Supportere
                      Klanen: God
                      Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

Enda et svar til oslo ess:

Jeg gir alt jeg også! Derfor jeg ( og sikkert andre) blir så jævla forbanna når gutta ikke gjør det.
                        Tro meg, jeg gir alt når jeg er på kamp, er fortsatt hes etter søndag.
                        Men når man er frustrert sier man ifra, jeg som mange andre sier ifra på forumet.
                        Beklager

Comment

Det komiske oppi det hele, er at visse folk som elska Martin til han daua, 5 år til helvete, "hater" Rekdal etter 3 måneder.
                          Er smått fantastisk.
                          Folk bør stikke fingern i jorda og innse at det tar litt lenger tid å rette opp dritten Martin "bygde".
                          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Ikke rakk ned på Grindheim. Han er fortsatt den som viser internasjonalt snitt ved ro og oversikt. Ikke hans beste kamp, men han er den som har overblikket. Ikke lett når laget ikke fungerer, og alternativene er få offensivt.

Comment

Hvilket belegg har Reka for å starte med en som knapt nok har landa i Norge, og såvidt gjennomført en trening med laget? Det bør besvares!

Comment

Working...
                              X