Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Årets Tippeligatropp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Årets Tippeligatropp

http://www.vif-fotball.no/news/article/y4n4f0kvaswf1bixc8ye4a8m1/title/dette-er-arets-tippeligatropp

Hvem er Nima Danai? Eller ser jeg at Jibril Bojang ikke er med her. Ellers, så har vi en bra tropp må jeg si. :-)

Heller ikke Kamer Qaka er med i troppen, heller ikke B-listet. 23 ordinære spillere + 5 på blå liste.
    +++

Comment

I følge denne siden:

http://www.vif-fotball.no/latest-new...r-byttet-klubb

har 12 spillere forlatt klubben i dette vinduet, mens bare 3 har kommet inn. I tillegg har vi lånt ut Suleiman til sommeren, og tre spillere er på lån fra andre klubber (Grindheim, Mos og Lecjaks). Vi hadde en ganske stor tropp ved slutten av forrige sesong
      +++

Comment

Vi savner sårt en midtstopper som er en bedre dirigent enn det Muri er.
        Savner også enkelhet i spillet vårt. Rbk spiller også 433, tilnærmet likt oss, men de er enklere i spillet sitt og kompliserer lite.

Syns den store svakheten vår er forsvaret, og når vi havner under, så er det vanskelig å komme tilbake. Vi er kjempesårbare på kontringer, og skaper usikkerhet gjennom hele laget.

Vi vil aldri være noe topplag med mindre vi får skikk på forsvaret. Akkurat nå føler jeg bare at det er litt kladdet sammen. Litt her og litt der. Og fy til meg, men jeg savner en Dorsin-type i forsvaret, som er god fremover og bakover.
        Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
          Hvem er Nima Danai?
          Keeper, født 1996.

Comment

Originally posted by wanderer View Post
            Vi vil aldri være noe topplag med mindre vi får skikk på forsvaret. Akkurat nå føler jeg bare at det er litt kladdet sammen. Litt her og litt der. Og fy til meg, men jeg savner en Dorsin-type i forsvaret, som er god fremover og bakover.
            Det er det Jan Lecjaks rolle vil bli, han skal være god fremover.
            enga4ever

Comment

Working...
            X