Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Start - Vålerenga, fredag 19. april kl 19.00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamptråd: Start - Vålerenga, fredag 19. april kl 19.00

Da er det klart for 5. serierunde og vår 3. bortekamp. Denne gangen besøker vi Sørlandets stolthet, nyopprykkede Start.

Tabellen
    7. Start......... 3 1-2-0 6-5 5 poeng
    15. Vålerenga. 4 1-0-3 2-8 3 poeng

Kort om Start:
    Siste kamper:
    Vigør-Start: 0-2
    RBK-Start: 1-1
    Start-Tromsø: 2-2
    Start-Hønefoss: 3-2

I cupen hvilte Start flere sentrale spillere, og kontrollerte inn til seier. I serien er de fortsatt ubeseiret, til tross for at de har møtt både Tromsø og RBK. I følge forumet til Start kan vi forvente oss at Start stiller med de 11 som de gjorde mot Rosenborg:

Opdal
    Nouri - Mathisen -Acosta -Vikstøl
    Hoff - Kristjansson - Owello - Børufsen
    Vilhjalmsson - Castro

Kort om Enga:
    Vi har hatt en elendig start på sesongen med tre tap og kun en seier mot Sogndal i serien og til tider horribelt spill. Forhåpentligvis har 6-1 seieren over Frigg bidratt til selvtillitt og optimisme, og forhåpentligvis vil Fellah være tilbake fra start (mot Start) og sørge for at Enga har mer å stille opp med offensivt. Så lenge vi klarer å holde nullen de første 20 minuttene, så har jeg tro på seier.

Gleder meg stort til denne matchen! Blir en slags hjemme-bortekamp for oss som studerer i Krsand

Comment

Vil ha følgende lag:

Gudmund
      Larsen Muri Gonzalez Jan
      Grindheim Zajic
      Berre Fellah Calvo
      -----Mos-----

Jeg vil se et taklende,inspirerende,løpende og effektivt VIF-lag som gir alt.
      Da skal jeg være fornøyd uansett.
      EVIG VIF

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
        Vil ha følgende lag:

Gudmund
        Larsen Muri Gonzalez Jan
        Grindheim Zajic
        Berre Fellah Calvo
        -----Mos-----

Jeg sier ikke at forslaget ditt er feil. Men hvorfor vil du ha Mos? Og hvorfor vil du ikke ha Samuel på banen?

Jeg tror forøvrig at det er litt tidlig for Fellah å starte en kamp.
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by madsruud View Post
          Gleder meg stort til denne matchen! Blir en slags hjemme-bortekamp for oss som studerer i Krsand
          Da er vi 2! Skal du på up town fra 16:00?

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
            Vil ha følgende lag:

Gudmund
            Larsen Muri Gonzalez Jan
            Grindheim Zajic
            Berre Fellah Calvo
            -----Mos-----

Berre var helt elendig i andreomgang mot Frigg. Han gjorde noen kloke valg i første, men ikke nok til å overbevise meg om at han bør starte mot Start.
            Enig i at Mos gjorde det greit, men jeg mener fortsatt Børven er bedre...dessuten har jeg tippa Børven som første målscorer i tippekonkurransen..
            In the beginning the Universe was created.
            This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
            - Douglas Adams

Comment

Vil ha følgende lag:

Lars
              Larsen Muri Gonzalez Jan
              Grindheim Hæstad
              Aaron Fellah Calvo
              -----Børven-----

Comment

Håper på dette laget:

----------Hirschfeld
                Solli - Larsen - Gonzalez - Lecjaks
                Grindheim - Hæstad
                Calvo - Fellah - (Holm) Hvis klar
                -------Børven

Er egentlig tilhenger av 4-4-2.
                Skulle gjerne sett dette laget i aksjon:

Hirschfeld
                Solli - Larsen - Gonzalez - Lecjaks
                Calvo - Grindheim - Fellah - (Holm) Hvis klar
                -----Børven-----Samuel
                Last edited by 1/2VorseN; 17.04.2013, 20:23.

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                  Jeg sier ikke at forslaget ditt er feil. Men hvorfor vil du ha Mos? Og hvorfor vil du ikke ha Samuel på banen?

Jeg tror forøvrig at det er litt tidlig for Fellah å starte en kamp.
                  Jeg vil ha Mos som spiss av to grunner:

- Børven har ikke vært bra nok i de to siste kampene mot Odd og Godset.
                  - Mos har stigning i formen og er en bedre 1.forsvarer og minst like god i avslutningene.

Samuel har vært ganske god,men jeg vil ha rutinen og defensive styrken til Berre på den ene kanten.
                  Så kan heller Samuel komme inn med friske bein i 2.omgang.
                  EVIG VIF

Comment

Jeg ønsker dette laget:

Lars

Larsen, Muri, Gonzales, Thomassen

Grindheim, Hæstad

Calvo, Fellah, DFH

Samuel

Begrunnelse: Lars er en bedre keeper over tid enn Kongshavn. Forsvarsfireren kjenner hverandre og backene har defensive egenskaper. Samuel er mer allsidig enn Børven, som stort sett bare pirker inn mål og lite annet. Når han ikke en gang gjør det, så kan vi like godt sette inn Samuel. Fellah og DFH er bedre enn alternativene, selv om de mangler litt matchtrening.

Comment

Espen Berntsen fra Vang på Hamar dømmer kampen. Vi har tre strake seiere mot Start, vi trenger sårt nummer fire.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...r-start-kampen

Comment

Nå høres jeg sikkert ut som en skikkelig surpomp, men jeg klarer bare ikke mønstre noen entusiasme til denne matchen.
                        Har absolutt ingen tro på poeng med hjem fra kristiansand. Ihvertfall ikke tre.
                        Grunnen til det er ganske enkelt at vi i de siste kampene ikke har vist noe som skulle tilsi at dette ikke blir et nytt tap.

Mitt halmstrå er at start er ubeseiret, og at deres første tap kommer nermere og nermere. Måtte det komme mot oss.

Mine forventninger til matchen er heller et håp om at vi ser forbedring i absolutt alle spillets faser.
                        Jeg vil at vi "møter opp" til avspark. Jeg vil se en forsvarsrekke som ikke ser ut som en gjeng demente kyllinger.
                        Jeg vil se langt mer glød og tro på at vi kan.bedre. Jeg vil se at gutta stormer i angrep når muligheten byr seg, ikke daffer etter med en eller to mann.
                        Midtbanen, og resten av laget forsåvidt, må jobbe, presse og spille SAMMEN som et lag, ikke en og en, hver for seg.

Klarer vi dette kan vi kanskje karre til oss ett poeng. Klarer vi ikke dette denne gangen heller, ja da blir det tap igjen da...

Fotball er et lagspill, det hadde vært fint å se at gutta viste prov på at de forstod dette.

Kom igjen Enga!

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
                          Mine forventninger til matchen er heller et håp om at vi ser forbedring i absolutt alle spillets faser.
                          Jeg vil at vi "møter opp" til avspark. Jeg vil se en forsvarsrekke som ikke ser ut som en gjeng demente kyllinger.
                          Jeg vil se langt mer glød og tro på at vi kan.bedre. Jeg vil se at gutta stormer i angrep når muligheten byr seg, ikke daffer etter med en eller to mann.
                          Midtbanen, og resten av laget forsåvidt, må jobbe, presse og spille SAMMEN som et lag, ikke en og en, hver for seg.
                          !
                          Det er mine forventninger også. Og ser vi det, så kan man som supporter ikke klage. Jeg krever ikke seier, men jeg krever at det i alle fall ser ut som de forsøker. Og det inkluderer at man er til stede både fysisk og psykisk fra kampstart.

Kanskje vi simpelthen burde starte oppvarming 20 minutter før vi pleier og heller stå kampklare og i formasjon de 20 siste minuttene før avspark? Faren med det er vel at de tar pause etter 25 minutter.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                            Det er mine forventninger også. Og ser vi det, så kan man som supporter ikke klage. Jeg krever ikke seier, men jeg krever at det i alle fall ser ut som de forsøker. Og det inkluderer at man er til stede både fysisk og psykisk fra kampstart.

Kanskje vi simpelthen burde starte oppvarming 20 minutter før vi pleier og heller stå kampklare og i formasjon de 20 siste minuttene før avspark? Faren med det er vel at de tar pause etter 25 minutter.
                            ja, ufattelig tarvelige starter på alle (-sogndal) kampene i år. Litt for ofte for å være tilfeldig. Håper I har funnet ut hva det skyldes, eller hvertfall klarer å fikse det asap.

Dum som jeg er begynner håpet om at vi skal gjøre en bra kamp snikende.

Laget: De som er våkene når kampen starter.

Jeg vil hvertfall ha en kamp der alt håp ikke er ute før sluttminuttene (men helst bedre enn det da)

Comment

Ærlig talt, jeg forventer seier hver eneste kamp, jeg. Og det bor mer enn nok i dette laget til å vinne 7-1, spørsmålet er bare om vi får det ut snart.

Comment

Working...
                              X