Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Start - Vålerenga 1-0, 19. april 2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Start - Vålerenga 1-0, 19. april 2013

Nok en elendig kamp. Ser ut som at det er null kommunikasjon i alle ledd, og ingen som klarer å putte.

Det mest imponerende i denne kampen er Rolf Daniel Vikstøl, en mann som klarer å ha langt hår og måne samtidig.

Reaksjoner: Start - Vålerenga 1-0, 19. april 2013

Sist på tabellen i morgen, når Molde slår Odd.
    1/6 av serien spilt.
    Gratulerer med dagen.
    mvh

Ogni M

Comment

I år rykker vi ned, dette er det verste jeg har sett. Og vi må innrømme at dette er faktisk verre enn under Andresen. Jeg er helt sjokkert!!!!!!!
      Det er ikke at vi taper kamper bare, men måten vi taper dem på......
      I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Jan er en offensiv back og er ikke en defensiv bauta, men alt virker planløst. Vi spiller langballer opp på Børven som blir knust i lufta av Jesper Mathisen i førsteomgang, men i andre omgang så klarer vi å komme høyere i banen, noe vi skulle gjort i første omgang. Jeg mener Rekdal må overbevise til de grader, og ikke komme som en hjemvendt konge og frelser, han ble jo sparket Aafk. Takk skal dere ha kjære investorer og "the headhunter".

Comment

Det var en tippeligaklubb som hadde 100-års jubileum i fjor - og vi så jo hvor det bar...

Comment

Start litt bedre i første, men helt jevnt i andre fram til dem scorer. Etter det har vi like mye ryggrad som Donati-brødrene.

Typisk at det er Lecjaks som feiler, en jeg synes var blant våre bedre i dag.

Muri har ennå ikke gått i én duell denne sesongen.
            Larsen har ennå ikke hatt en klarering som går lengre enn 30 meter.
            Solli har ennå ikke hatt en god kamp.

Bojan elendig i første, men god fram til målet i andre.
            Fellah brukbar i første, men borte i andre halvdel av andre. Hvorfor stopper du opp hele tida når du går på løp??
            Calvo virker helt ute av det.
            Fredheim var dårlig i første, bedre i andre.

Børven er helt ute av form, mista alt av selvtillit.
            Samuel gjør en god jobb fram til målet.

Kongshavn vår beste. Sjanseløs på målet, ett dårlig utspill, ellers god. Forsvarte i alle fall plassen.

Comment

Triste greier

Ikke stort mer å si akkurat nå...
              \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Kansje alkoholen som snakker, men. Rekdal hva faen har du gjort godt i enga? Ha deg vekk

Comment

Send lecjaks ut nå!

Jeg er frista til å be dem slenge ut trener'n òg... Men det får vente til vi har tapt de neste fem òg.

Herregud så ræva vi er.
                  Nedrykk i jubileumssesongen ville jo vært helt i tråd med hva vi har lært å forvente.

Hvor mye mer tåler vi egentlig?

Comment

Ja, ja... Da får vi her i gården bedre tid til andre ting resten av denne sesongen....

Comment

Tja, det var i hvert fall fremgang fra Godest-kampen. Da spilte vi som et dårlig 2.divisjonslag. I dag vi vi mer på nivå med middelmådige lag i addeccoligaen.

Comment

Jeg bare teller ned til Rekdal blir såpass frustrert at han begynner å kritisere spillere offentlig i media, slik at han hadde for vane å gjøre tidligere.

Jeg tror på Aafk-spillerne som mener at det er vanskelig å være god rundt Rekdal!
                        For så mange gode spillere, og så rævva resultater tror jeg er unikt innen fotballen.

6 kamper spilt, og jeg gleder meg ikke lenger til neste fotballkamp. Denne følelsen hadde jeg ikke engang under Martin.
                        Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

Originally posted by oPsL View Post
                          Kansje alkoholen som snakker, men. Rekdal hva faen har du gjort godt i enga? Ha deg vekk
                          Ditto. Fem kamper. Du ga Rekdal seks kamper. Sorry, men det sier mer om deg enn om Rekdal.

Comment

Nå får det faen meg være nok!!!!!!

Jeg driter i om det er tidlig i sesongen og bla bla bla! Dette går ikke. Klubben dreit på draget så det sang med Reka. Ikke i hælvete om vi hadde sugd så jævlig, selv med MA fortatt ved roret. Gutta ser jo ut som i de skal drite shortsen full så fort ballen kommer innefor 10 meter. Og jeg tror virkelig det er noe med lederstilen til han der "I". Spesielt når det går i mot. FAEN FAEN FAEN!!!!

Dette kan utmerket ende med nedrykk. Vi har ingen bak som er trygge, vi har ingen som scorer mål, ei heller noen som skaer noe som helst. Vi får brudd på brudd mot oss! Noen som kjenner igjen det fra i fjor ell? Eneste spillern som kan ha hodet hevet er Samuel og Gjermunn, resten kan brenne!

Kall meg gjerne medgangssuppirter, men dette gidder jeg faktisk ikke lenger. Jeg har bedre ting å ta meg til enn å se på et lag som hverken gidder eller evner å spille fotball.
                            Det er greit at fuckings Reka må bygge sitt eget lag, men herregud a! Greit at det ikke var Barca han fikk servert når han kom, men det var faen ikke Modum heller!

Satan

Comment

Enig i det meste du skriver, meeeeen...
                              Originally posted by FrankO View Post
                              Typisk at det er Lecjaks som feiler, en jeg synes var blant våre bedre i dag.
                              Så du ikke de horrible feilpasningene (bl.a. tversover!), helt upresset? Dette mener jeg var IKKE en bra kamp av Lecjaks. Han har faktisk fremstått som så dårlig for Vålerenga at kan trene seg litt opp i andrelaget. Nei, MYE og LENGE. Fy faen, han er dårlig, og da mener jeg ikke en gang matchloser-aksjonen hans.

Originally posted by FrankO View Post
                              Larsen har ennå ikke hatt en klarering som går lengre enn 30 meter.
                              Simon Larsen derimot mener jeg er vår beste, etter Kongshavn. Du kan selvfølgelig ha rett i at klareringene ikke var godkjente, men tapte han én duell? Han reddet oss flere ganger i kveld.
                              mvh

Ogni M

Comment

Working...
                              X