Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Start - Vålerenga 1-0, 19. april 2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by McCabre View Post
    Denne diskusjonen i form av å være langt i fra reglemengentet: Hold kjeft eller hold deg unna. Så enkelt er det. Er det greit?

Det kan godt være enig i, i sak, men denne måten å være uenig på er ikke grei.
    Er litt usikker på hva du mener her, men greit: Point taken!

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

• Originally posted by LameDuck View Post
      Er litt usikker på hva du mener her, men greit: Point taken!

LD.
      Er ærlig talt litt usikker på hva jeg mente her sjøl.
      Alkolås på tastaturet er herved bestilt

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
        Glem det folkens. FrankO har talt. Som alltid. Alle tar feil, kun FrankO har rett.

Piss lei av å lese FrankOs innlegg. Det er som vassgraut å regne. Alt er.nøye overveid, han sitter med alle fakta, FrankO veit best.

Vi andre får bare bøye oss i støvet for denne allvitende halvguden, sønn av odin. Han tar aldri tar feil. FrankO er alltid avbalansert og ser saken fra alle sider med sine multifasseterte øyne og hans meninger kan og skal således ikke betviles.

Gjøk!

Leckjacks var langt fra en av våre beste i dag. Han var ikke eselræv kampen igjennom, men han blir fort en rundingsbøye og han gjør noen katastrofale feil. Ikke bare i dag.

Reka er ikke gud. Hva består spillet vårt av nå? Måking og mæling. Akkurat som sist han var her.
        Jeg tror vi under martin hadde det høyeste scoringssnittet på lang, lang tid. (gadd ikke regne på det akkurat nå, men jeg tror ikke jeg tar skammelig feil skulle det ikke stemme helt)
        Under rekas regime(r) tror jeg vi sjelden har scora mer enn to i en match.
        (ja jeg skal regne på det seinere, nå skal jeg drikke øl)

Trade-offen med å signe Reka var jo nettopp at mange mente det betød kortsiktig suksess, men akkurat nå ser det mer ut som umiddelbar fiasko.

Jeg syns nok vi kan vente litt til med å tuppe fyren ut døra, men hvor lenge kan vi fortsette som nå? Ti runder? Femten? Tjue? Helt ned i adecco?

Fem runder er spilt og vi har en heldig seier mot sogndal. Treneren vi vraka leder serien med klubben vår trener fikk sparken fra.

Heldigvis er det BARE spilt fem kamper. Det er masse poeng å plukke fremdeles.
        Dessverre ser det ikke ut til at akkurat vi kommer til å ta så mange av dem...
        Det neste blir vell å hente inn Tom Nordli for en redningsaksjon for å berge plassen i TL
        Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

• Originally posted by McCabre View Post
          Er ærlig talt litt usikker på hva jeg mente her sjøl.
          Alkolås på tastaturet er herved bestilt
          Kan bestille til meg også, så får vi kvantumsrabatt!

LD.
          Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

• Originally posted by Daniel37 View Post
            Det er rart å tenke: Enga kunne fått Hamren, "penga" ønsker M.A. Vi kunne fått Høgmo, "penga" ønsket I.

Kanskje påtide å si til "penga". Enten støtter dere oss, men lar de med fotballkompetanse få styre det fotballfaglige, eller så kan dere ryke og reise med "penga".
            Her er vi inne på ett vesentlig punkt i det å drive en klubb på best mulig sportslig måte.
            Hamrèn var vell nokså klar for oss,men pengemakta skulle ha inn Vålerengakjære Martin A. Høgmo var vell for usikker på sin egen fremtid og ønsket å fullføre sin doktorgrad,men de i klubben som ønsket den beste treneren måtte vike for pengemakta som "skulle" ha Rekdal!!
            Flere ønsket Janne Jønsson men Reka skulle være vår Messias............... Enn så lenge har pengemakta tatt feil igjen!!
            Veit at sesongen akkurat har startet men den har ikke startet som alle ønsket,men dette kan snu og vi KAN OPPLEVE nok en køppfinale!! Ære Være og skal selvfølgelig på Ullevaal
            Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

• Det der kalles å omskrive historien.

Høgmo sa, gjentatte ganger høsten 2012, at han ikke var kandidat. Uten at det virket som Skjerfet ga seg med det. Det endte opp med at Høgmo BLE tilbudt jobben og HADDE VÆRT vår trener i dag DERSOM han sa ja.

Som vi vet så sa han NEI.

Man kan mene mye rart om måten klubben drives på, men hadde ikke det dere kaller "pengemakta" vært der og plukket opp regningen hadde vi vel vært i samme divisjon som Lyn i dag. Da kan man, i anstendighetens navn, også gi dem litt inflytelse.

Men akkurat i dette tilfellet så er det altså helt feil. Den såkalte "pengemakta" lot klubben kjøre dette selv, anført av styreformann og sjefsrekruterer "Skjerfet". Det resulterte i et jobbtilbud til den personen den såkalte "pengemakta" da angivelig ikke ønsket, hvis vi skal tro på disse historiene. Rekdal fikk jobben ETTER at Høgmo takket nei.

Har dere virkelig glemt det alt?

Comment

• Sorry Nils men det virker ikke som du har fulgt helt med. Høgmo ble tilbudt jobben og det har vært tydlig lenge at han har vært interessert. Men han hadde to støttespillere han hadde lyst til å ta med seg, hvorfor det ikke ble noen ornings på dette vet vi ikke, men det er ikke unaturlig å tro at penger var en del av faktoren for hvorfor Høgmo ikke i dag er trener for Vålerenga.

Det var penger å midler tilgjengelig hvis vi gikk for Reka, men ikke hvis vi gikk for Høgmo. Det er grunnen slik jeg ser det at vi i dag ikke sitter med Høgmo som trener.

I ettertid har det også kommet fram at investorer har vært villig til å spytte inn mye penger for en kandidat men ikke for andre.

Jeg mener og har alltid ment at enkelte av de valgene, som har blitt tatt på bakgrunn av nettopp det at investorer velger å støtte opp rundt ett alternativ og ikke ett annet, gjør at vi ikke får de alternativene som passer best for klubben.

Når folk spurte om de trodde reka kom til å bli ansatt etter at han fikk sparken i Aalesund så var jeg 100% sikker på at det aldri kom til å skje. Nye fordi vi hadde lagd en trenerprofil vi ønsket oss og Rekdal ikke passet kriteriene godt nok for å bli en real kandidat.

Comment

• Originally posted by 1/2VorseN View Post
                  Det var penger å midler tilgjengelig hvis vi gikk for Reka, men ikke hvis vi gikk for Høgmo. Det er grunnen slik jeg ser det at vi i dag ikke sitter med Høgmo som trener. I ettertid har det også kommet fram at investorer har vært villig til å spytte inn mye penger for en kandidat men ikke for andre.
                  Det stemmer at dette ble sagt, men likevel så tilbød vi Høgmo jobben. Et godt eksempel på at ikke vi er investorstyrt.

Comment

• Originally posted by FrankO View Post
                    Det stemmer at dette ble sagt, men likevel så tilbød vi Høgmo jobben. Et godt eksempel på at ikke vi er investorstyrt.
                    Nei det er vi ikke, men på en annen side så kan vi si at hvis investorene ville ha Høgmo så hadde han blitt trener i klubben. I så måte kan investorene ha stor innflytelse på hvilke trener vi ender opp med.

Jeg må si at jeg var utrolig skuffet når vi først ente opp med Rekdal, men i ettertid så har jeg innsett at jeg kanskje hadde ett litt feil inntrykk av Rekdal. Hadde fortsatt ønsket meg Høgmo som trener vs Rekdal, men jeg er mye mer komfortabel med Rekdal nå enn tidligere. Jeg synes blant annet at mange av de grepene han har tatt har vært nødvendige, så får vi håpe spillet kommer til å sitte mer nå fremover.

Men nå begynner vi vel å gå offtopic.

Comment

• Høgmo krevde vel trenerteamet til Hønefoss for å komme. Min tolkning av det er at han kun ville ta jobben dersom den lot seg kombinere med studier.

Som vel egentlig bare er et signal om at vi var andreprioritet?

Lurer på hva vi hadde sagt om en stjernespiller som var intrressert i å komme dersom han kunne kombinere med andre ting, f eks jobbe frem en kolleksjon håndvesker.

Uansett er det, som FrankO sier, en indikasjon på at vi ikke er investorstyrt. Som jeg ikke en gang er sikker på om er en bra ting eller ikke.

Comment

Working...
                      X