Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

I med og motgang.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• I med og motgang.

Folk har lov til å føle seg frustrerte etter å tapt kamper og spillerne må tåle enkelte utbrudd der vi forteller dem at det er "blø for Enga" som gjelder.

Men jeg håper alle Vålengapatrioter klarer å være like støttende i motgang som vi er når laget vinner hver kamp.
    Gjennom humor og sang skal vi klare å snu dette

Klanen er historisk sett kjent for å være best i motgang.
    Kanskje ikke så rart siden vi fra 1986 til 2003 stort sett hadde motgang.
    La oss ta de tidene tilbake.

Det trur jeg faktisk vil styrke laget noe voldsomt,da gutta selvfølgelig vet at serieåpninga ikke holder mål.

"Vi står sammen og kjemper og vinner tilslutt"
    EVIG VIF

Jeg skal ihvertfall slutte å gå innom dette forumet før kamp. Disse pessimistene som liker å kalle seg selv for realister (Dere er faktisk pessimister) ødelegger stemninga. Før hver kamp så har jeg trua på 3 poeng, men det folk skriver på dette forumet gjør at jeg begynner å håpe på uavgjort. Dette stedet er straight up toxic.

Comment

Mye følelser inni bildet her, men til syvende og sist drar man uansett på kamp og støtter sitt lag man har i sitt hjerte. ....men har nettopp sett på at rævbk tapte mot fkh og må si at det tempoet på banen der ,ligger 15 hakk høyere enn det Vålenga driver med om dagen og det er skremmende . Er livredd vi blir nedløpt av de offensive innkjøpene Ålesund har i dag. Redd det fort kan bli stygge siffere på hjemmebane . .men støtter Enga i mitt hjerte uansett

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
        Folk har lov til å føle seg frustrerte etter å tapt kamper og spillerne må tåle enkelte utbrudd der vi forteller dem at det er "blø for Enga" som gjelder.

Men jeg håper alle Vålengapatrioter klarer å være like støttende i motgang som vi er når laget vinner hver kamp.
        Gjennom humor og sang skal vi klare å snu dette

Klanen er historisk sett kjent for å være best i motgang.
        Kanskje ikke så rart siden vi fra 1986 til 2003 stort sett hadde motgang.
        La oss ta de tidene tilbake.

Det trur jeg faktisk vil styrke laget noe voldsomt,da gutta selvfølgelig vet at serieåpninga ikke holder mål.

"Vi står sammen og kjemper og vinner tilslutt"

Sååå glad noen skriver dette! Folk er jo helt gale, høres jo ut som vi har 3 poeng og det snart er sesong slutt, men folk må åpne øynene; DET ER SESONGSTART. Vi ser jo forbedring fra godset kampen, så tenk hvordan det kan bli om alle tar seg i nakkeskinnet. Jeg trror på opptur hvis vi bare fortsetter å støtte opp og vise at vi er her uansett - i motgang og medgang Vål'enga,

Comment

Originally posted by Kristine Larsen View Post
          Sååå glad noen skriver dette! Folk er jo helt gale, høres jo ut som vi har 3 poeng og det snart er sesong slutt, men folk må åpne øynene; DET ER SESONGSTART. Vi ser jo forbedring fra godset kampen, så tenk hvordan det kan bli om alle tar seg i nakkeskinnet. Jeg trror på opptur hvis vi bare fortsetter å støtte opp og vise at vi er her uansett - i motgang og medgang Vål'enga,
          Amen. Vi var en del hakk bedre i Kristiansand enn i de foregående kampene, en generaltabbe ga oss 1 i trynet og kampbildet endra seg, uten den tabben kunne det sett bedre ut tror jeg, men det har ikke noe å si nå. Jeg tror vendepunktet er nær og vi vinner på lørdag. Snakkas

Comment

Aafk med 4-1-0. Deres første tap kommer nå på Lørdag. Det må det faktisk gjøre.

Comment

Vi var faktisk ganske brukbare i første omgang hos skarrepakket. Men forskjellen er at de satte sjanser, det gjorde ikke vi, og mål påvirker kamper.

Så fikk vi seier mot Sogndal. Totalt sett var den kampen dårlig, men man fikk gjort det viktigste. Så har man Odd og Godset som var helt for jævlig. Og motstanderen var jo jævla effektiv i starten av kampen. Når Odd og Godset omtrent kunne gå opp og score i de første angrepene, så vil det påvirke kampen.

Mot start så fikk man på plass et element, nemlig aggresivitet. Det igjen medførte at motstanderen ikke kom like lett til posisjoner. Uheldigvis så måtte det være Jan som gjorde den blemma, etter at han hadde spilt en god kamp.

Men vi har en stor utfordring, nemlig at Muri som har hatt en nedadgående kurve, dessverre viderefører denne kurven i år. Han skal være forsvarsgeneralen. Han fungerer ikke. Han taper for mange dueller og ikke minst når han "vinner" så er det dårlige klareringer. Det klubben trenger å gjøre er å gå til en trygg og stødig stopper som ikke er redd for å gå i krigen. Jeg forventer ikke noen stjerne her. Ta f.eks en Daniel Arnefjord. Overhodet ikke noen guds gave til fotballen. Men han gjør en jobb som man forventer, og så har han en evne å krangle seg til gode posisjoner på offensive dødballer og dermed scorer endel mål. Jeg tror forøvrig at Larsen kan blomstre ved siden av en forsvarssjef.

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
                Jeg tror forøvrig at Larsen kan blomstre ved siden av en forsvarssjef.
                Ikke uenig, men hvis Larsen er "den nye Bratseth" kan vi ikke håpe eller forvente at han kan fylle den rollen selv? For urutinert foreløpig?

Comment

Jeg var i likhet med mange andre ganske skuffa etter tapet mot start, men vi så forbedring i spillet og ser fremgang. Viktig og ta det til seg og ikke se alt i hel svart.

Det supportere skal og burde gjøre..støtte laget i motgang!

Hvis man ser bort ifra den blemma Jan gjorde. Så gjorde han en solid kamp og er godt å se han kommer seg og spiller bedre å bedre for hver kamp. Muri er den store svakheten på midten der mener jeg..han er rett å slett ikke god nok.

Men hva med Gonzales? Jeg er langt ifra imponert over hva han har vist så langt i år. Jeg synes ikke han fremstår som noen "solid" stopper så langt. Larsen og Jan er de eneste der jeg kan se det er noe i som kan bidra med kvalitet i forsvaret.Solli synes jeg er langt unna å være en solid back også!

Comment

Working...
                  X