Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Aafk Lørdag 27. April 18.00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Aafk Lørdag 27. April 18.00

Dårlig tid og på en vanskelig mobil, men noen må jo få i gang kamptråden. Aafk med 4-1-0 på sine første fem, nå må tapet komme.

Sjefen om kampen (får ikke sett klipp)

http://www.vif-fotball.no/news/article/9u94hnnur91111tkeri46mnsd/title/statusrapport-fra-kjetil-rekdal

Bånn gass på tribunen. Kom igjen Enga!

Originally posted by VIFpatriot View Post
    Dårlig tid og på en vanskelig mobil, men noen må jo få i gang kamptråden. Aafk med 4-1-0 på sine første fem, nå må tapet komme.

Sjefen om kampen (får ikke sett klipp)

http://www.vif-fotball.no/news/artic...-kjetil-rekdal

Bånn gass på tribunen. Kom igjen Enga!
    Første tap med Aafk for Jönsson kommer nå - det føler jeg meg utrolig nok sikker på.
    Rekdal og VIF har mye å revansjere og bevise - mens det bare er et spørsmål om tid før lykkepillen alle de oransje sutter på er borte. Tømmermennene på søndag for Los Tangos blir av en annen verden.

5-1

Comment

Originally posted by donny View Post
      Første tap med Aafk for Jönsson kommer nå - det føler jeg meg utrolig nok sikker på.
      Rekdal og VIF har mye å revansjere og bevise - mens det bare er et spørsmål om tid før lykkepillen alle de oransje sutter på er borte. Tømmermennene på søndag for Los Tangos blir av en annen verden.

5-1
      Ketchup flaske effekten kan godt komme den, og stakkars de som står på andre siden av banen!

Men denne gangen blir det jevnt tror jeg. Virker ikke som spillerene har relasjoner til hverandre. Har blitt litt mye bytting av laget før det får satt seg, kan jo selvfølgelig forklares med innsats og form til enkelte spillere, men håper Reka begynner å se en første 11'er snart. Noen som vet om Grindheim er i trening, hinka vel av banen mot Start, eller var det bare stoltheten som hadde fått seg en smell?
      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Vi må huske på at Jønsson kom til "dekket bord". Rekdal kom til et nærmest "ribbet bord". Tror derfor at Ålesund kommer til å "ri" på denne medgangsbølgen et godt stykke ut i 1. halvdel av sesongen. Mens Rekdal nok trenger mer tid etter det vi har sett til nå. Tror derfor at vi dessverre går på nok et knepent tap. Spesielt med tanke på det forsvaret vi har pdd. Vet at jeg er pessimist nå, men... For seff håpe på at jeg må spise i meg disse ordene.

Comment

Selv om Rekdal kanskje er en god trener, er ikke det det samme som at Janne Jønsson er en dårlig en. Han har også bygget ting fra scratch med suksess tidligere.
          Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Vi vinner 4-1.

Comment

Rekdal kjenner Aafk godt og jeg tror det vil bikke kampen over til vår fordel.
              Nøkkelen er vel å ta ut Barrantes av kampen og kjøre hardt på offensiven.

Mitt ønske er at supporterne maner gutta fram til seier.
              ALLE til Ullevaal.
              EVIG VIF

Comment

Jobber da, så noen må trøkke ekstra å synge for meg, men ønsker alle lykke til! Kom igjen enga!

Comment

Håper alle som har annledning kommer seg på kamp, og tar med seg ett par kompiser. Om ikke vi er best på banen ennå kan vi fortsatt være best på tribunen!!

Comment

Dag Vidar Hafsås dømmer kampen. Jaggu dukker svinet Edvartsen opp, gudskjelov kun som 4. dommer.

Vi har aldri tapt for Aafk på Ullevaal, og den statistikken skal vi fortsette med. Punktum finale.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...nd-pa-ullevaal

Comment

håper inderlig på seier, det trengs, men vi har ikke scoret på 3 kamper noe som er hårreisende dårlig og vi slipper inn altfor mange mål. Er redd vi blir kontra i senk av ålesunds midtbane/angrep som har mer fart og teknikk enn vår midtbane/forsvar. Får inderlig håpe Børven finner scoringsformen igjen, vi trenger det sårt!!
                      Nå er det på tide å blø for drakta!! leste en artikkel i aftenposten av bernås i dag, som skriver mye om enga, og det er en artikkel hele laget burde lese!! Sannhetens ord uten tvil!!
                      http://www.osloby.no/nyheter/Sporsma...l#.UXpYNhU4W70

Comment

Originally posted by nico70 View Post
                        leste en artikkel i aftenposten av bernås i dag, som skriver mye om enga, og det er en artikkel hele laget burde lese!! Sannhetens ord uten tvil!!
                        http://www.osloby.no/nyheter/Sporsma...l#.UXpYNhU4W70
                        Bernhus er bøffel, og akkurat som alle andre bøfler har han hat og misunnelse overfor Enga som sin fremste drivkraft og motivasjon, selv om han tidvis pakker det pent inn. Styr unna.

Comment

Originally posted by Scooby View Post
                          Bernhus er bøffel, og akkurat som alle andre bøfler har han hat og misunnelse overfor Enga som sin fremste drivkraft og motivasjon, selv om han tidvis pakker det pent inn. Styr unna.
                          Nei, styr ikke unna, dette var godt skrevet! En liten tankevekker. Ingen som har kommet langt med å lyve for seg selv.

Comment

Originally posted by Scooby View Post
                            Kan godt hende han er bøffel.

Men dette var godt skrevet og på ingen måte en "pro-LSK" artikkel.

Den er nøytral. I motsetning til alt pølsefingrene til Morten Stokstad er borti.
                            Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Ok, får gi'n en sjanse til da. Kanskje ;-)

Comment

Working...
                              X