Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Liverpool 7. august 2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bengt
    replied
    Showkamp for oss og treningskamp for motstanderen. Det må bli dårlig.

Når man må være anglofil for å ha hørt om flere enn en av motstanderne blir det et langt gjesp. Spesielt å høre de juble for å se oppvarmingen til "stjernespillerne" sine.

Endelig er det over. Jeg gav min skjerv til Vålerengas økonomi.

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Originally posted by Henrikap View Post
    Må forsåvidt si jeg skammer meg litt over hvor får det var på "klans" feltet i dag. Var jo f... meg flere i rødt en blått der.
    Men likevel blir det hvert år ramaskrik fra enkelte om at Klanen ikke får eget felt eller rabatterte billetter på disse showkampene.

Leave a comment:

• Henrikap
    replied
    Må forsåvidt si jeg skammer meg litt over hvor får det var på "klans" feltet i dag. Var jo f... meg flere i rødt en blått der.
    Ganske sikker på at de fleste røde som sto rundt meg der ikke er klansmedlemmer. Kunne ikke navnet på en eneste av spillerne våre.

Leave a comment:

• loco
    replied
    Originally posted by VIFpatriot View Post
    Har forklart mitt problem med de.
    Vi har fått med oss det nå, du trenger ikke gjenta det «ad nauseam».

-jørn-

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Originally posted by Flem View Post
    Hva er problemet med disse kampene? Foreslår at du endrer nicket ditt til "VIFhatern".
    Du har ikke spredd lite negativitet rundt disse showkampene mener jeg.
    Har forklart mitt problem med de. "VIFhatern" ja. Hvor tar du det fra Flem?

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Da håper jeg at vi er ferdig med disse lekekampene for godt. Vi får bli så gode at vi kan møte sånne lag i tellende kamper i Europacup. Først da er det interessant.
    Hva er problemet med disse kampene? Foreslår at du endrer nicket ditt til "VIFhatern".
    Du har ikke spredd lite negativitet rundt disse showkampene mener jeg.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Da håper jeg at vi er ferdig med disse lekekampene for godt. Vi får bli så gode at vi kan møte sånne lag i tellende kamper i Europacup. Først da er det interessant.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Ser ikke ut som Zahid gjør seg bort mot stjernegalleriet fra Liverpool.

Leave a comment:

• nico70
    replied
    Vil både beholde og se mer av gonzales i start 11'r framover, istedenfor Muri .!

Leave a comment:

• Groruddalen
    replied
    Originally posted by donny View Post
    Noen må roe ned Kongshavn, om vi vil ha keeper i høst. Få inn på Lars i andre omgang - driter i om vi taper ;-)
    Virker som det er Øyvind Knutsen som sitter på benken. Han bør vi ikke spille 2.omgang.

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by Daniel View Post
    At dette er mer eller mindre den beste forsvarsrekka vi kan stille gjør meg veldig trist. Tror dessverre ikke det hadde sett mye penere ut med Marcel i stedet for Simon Larsen. Motstanden i denne første omgangen er ikke såå bra.
    Kan det ha noe med organiseringa av forsvaret å gjøre?

Leave a comment:

• donny
    replied
    Hehe, se Liverpool"supporterne" jubler på tribunen. Så like dumt ut som da United"supporterne" jubla sist kamp mot oss.
    De betaler i det minste for moroa, i motsetning til oss. Synd det ikke er flere av dem, så kanskje vi kunne tjent noen penger og.

Leave a comment:

• Daniel
    replied
    At dette er mer eller mindre den beste forsvarsrekka vi kan stille gjør meg veldig trist. Tror dessverre ikke det hadde sett mye penere ut med Marcel i stedet for Simon Larsen. Motstanden i denne første omgangen er ikke såå bra.

Leave a comment:

• donny
    replied
    Noen må roe ned Kongshavn, om vi vil ha keeper i høst. Få inn på Lars i andre omgang - driter i om vi taper ;-)

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Originally posted by Groruddalen View Post
    Simon Larsen er så dårlig at det ikke er mulig å beskrive det med ord
    Kjenner jeg må trekke tilbake den troen jeg hadde på han ja.

Leave a comment:

Working...
X