Showkamp for oss og treningskamp for motstanderen. Det må bli dårlig.
Når man må være anglofil for å ha hørt om flere enn en av motstanderne blir det et langt gjesp. Spesielt å høre de juble for å se oppvarmingen til "stjernespillerne" sine.
Endelig er det over. Jeg gav min skjerv til Vålerengas økonomi.
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Vålerenga - Liverpool 7. august 2013
Collapse
X
-
Originally posted by Henrikap View PostMå forsåvidt si jeg skammer meg litt over hvor får det var på "klans" feltet i dag. Var jo f... meg flere i rødt en blått der.
Leave a comment:
-
Må forsåvidt si jeg skammer meg litt over hvor får det var på "klans" feltet i dag. Var jo f... meg flere i rødt en blått der.
Ganske sikker på at de fleste røde som sto rundt meg der ikke er klansmedlemmer. Kunne ikke navnet på en eneste av spillerne våre.
Leave a comment:
-
Originally posted by Flem View PostHva er problemet med disse kampene? Foreslår at du endrer nicket ditt til "VIFhatern".
Du har ikke spredd lite negativitet rundt disse showkampene mener jeg.
Leave a comment:
-
Originally posted by VIFpatriot View PostDa håper jeg at vi er ferdig med disse lekekampene for godt. Vi får bli så gode at vi kan møte sånne lag i tellende kamper i Europacup. Først da er det interessant.
Du har ikke spredd lite negativitet rundt disse showkampene mener jeg.
Leave a comment:
-
Da håper jeg at vi er ferdig med disse lekekampene for godt. Vi får bli så gode at vi kan møte sånne lag i tellende kamper i Europacup. Først da er det interessant.
Leave a comment:
-
Ser ikke ut som Zahid gjør seg bort mot stjernegalleriet fra Liverpool.
Leave a comment:
-
Vil både beholde og se mer av gonzales i start 11'r framover, istedenfor Muri .!
Leave a comment:
-
Originally posted by donny View PostNoen må roe ned Kongshavn, om vi vil ha keeper i høst. Få inn på Lars i andre omgang - driter i om vi taper ;-)
Leave a comment:
-
Originally posted by Daniel View PostAt dette er mer eller mindre den beste forsvarsrekka vi kan stille gjør meg veldig trist. Tror dessverre ikke det hadde sett mye penere ut med Marcel i stedet for Simon Larsen. Motstanden i denne første omgangen er ikke såå bra.
Leave a comment:
-
Originally posted by VIFpatriot View PostHehe, se Liverpool"supporterne" jubler på tribunen. Så like dumt ut som da United"supporterne" jubla sist kamp mot oss.
Leave a comment:
-
At dette er mer eller mindre den beste forsvarsrekka vi kan stille gjør meg veldig trist. Tror dessverre ikke det hadde sett mye penere ut med Marcel i stedet for Simon Larsen. Motstanden i denne første omgangen er ikke såå bra.
Leave a comment:
-
Noen må roe ned Kongshavn, om vi vil ha keeper i høst. Få inn på Lars i andre omgang - driter i om vi taper ;-)
Leave a comment:
-
Originally posted by Groruddalen View PostSimon Larsen er så dårlig at det ikke er mulig å beskrive det med ord
Leave a comment:
Leave a comment: