Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Liverpool 7. august 2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Noen må roe ned Kongshavn, om vi vil ha keeper i høst. Få inn på Lars i andre omgang - driter i om vi taper ;-)
    Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
    -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

At dette er mer eller mindre den beste forsvarsrekka vi kan stille gjør meg veldig trist. Tror dessverre ikke det hadde sett mye penere ut med Marcel i stedet for Simon Larsen. Motstanden i denne første omgangen er ikke såå bra.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
        Hehe, se Liverpool"supporterne" jubler på tribunen. Så like dumt ut som da United"supporterne" jubla sist kamp mot oss.
        De betaler i det minste for moroa, i motsetning til oss. Synd det ikke er flere av dem, så kanskje vi kunne tjent noen penger og.
        Vålerenga, klubben for alle (også ‘Team Drammen’)
        -‘-‘- Neste år tar vi alt -‘-‘-

Comment

Originally posted by Daniel View Post
          At dette er mer eller mindre den beste forsvarsrekka vi kan stille gjør meg veldig trist. Tror dessverre ikke det hadde sett mye penere ut med Marcel i stedet for Simon Larsen. Motstanden i denne første omgangen er ikke såå bra.
          Kan det ha noe med organiseringa av forsvaret å gjøre?

Comment

Originally posted by donny View Post
            Noen må roe ned Kongshavn, om vi vil ha keeper i høst. Få inn på Lars i andre omgang - driter i om vi taper ;-)
            Virker som det er Øyvind Knutsen som sitter på benken. Han bør vi ikke spille 2.omgang.

Comment

Vil både beholde og se mer av gonzales i start 11'r framover, istedenfor Muri .!

Comment

Ser ikke ut som Zahid gjør seg bort mot stjernegalleriet fra Liverpool.

Comment

Da håper jeg at vi er ferdig med disse lekekampene for godt. Vi får bli så gode at vi kan møte sånne lag i tellende kamper i Europacup. Først da er det interessant.

Comment

Da håper jeg at vi er ferdig med disse lekekampene for godt. Vi får bli så gode at vi kan møte sånne lag i tellende kamper i Europacup. Først da er det interessant.
                    Hva er problemet med disse kampene? Foreslår at du endrer nicket ditt til "VIFhatern".
                    Du har ikke spredd lite negativitet rundt disse showkampene mener jeg.
                    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
                      Hva er problemet med disse kampene? Foreslår at du endrer nicket ditt til "VIFhatern".
                      Du har ikke spredd lite negativitet rundt disse showkampene mener jeg.
                      Har forklart mitt problem med de. "VIFhatern" ja. Hvor tar du det fra Flem?

Comment

Har forklart mitt problem med de.
                        Vi har fått med oss det nå, du trenger ikke gjenta det «ad nauseam».

-jørn-
                        (*´ェ`*)

Comment

Må forsåvidt si jeg skammer meg litt over hvor får det var på "klans" feltet i dag. Var jo f... meg flere i rødt en blått der.
                          Ganske sikker på at de fleste røde som sto rundt meg der ikke er klansmedlemmer. Kunne ikke navnet på en eneste av spillerne våre.

Comment

Originally posted by Henrikap View Post
                            Må forsåvidt si jeg skammer meg litt over hvor får det var på "klans" feltet i dag. Var jo f... meg flere i rødt en blått der.
                            Men likevel blir det hvert år ramaskrik fra enkelte om at Klanen ikke får eget felt eller rabatterte billetter på disse showkampene.

Comment

Showkamp for oss og treningskamp for motstanderen. Det må bli dårlig.

Når man må være anglofil for å ha hørt om flere enn en av motstanderne blir det et langt gjesp. Spesielt å høre de juble for å se oppvarmingen til "stjernespillerne" sine.

Endelig er det over. Jeg gav min skjerv til Vålerengas økonomi.

Comment

Bedre i dag enn mot Barcelona i hvert fall og når vi først skal ha slike matcher, mener jeg Reka disponerte spillerne bedre i dag med en mye bedre start 11er enn mot Barca (burde ha stilt med første 11 er da også i første omgang). Nå er Barca et mye bedre lag enn LfC (You Never Win Again), men hva er det som er tynger forsvaret vårt? Uansett hvilken konstellasjon som spiller, virker det som om de ikke forstår hverandre verken kommunikasjons- eller posisjonsmessig. Dette bekymrer meg og er tydelig i serien også selv om vi redder oss mye fremover i TL. Har vært inne på dette med manglende bevegelse uten ball og i tillegg en som kan holde på ballen i tilfellene det ikke er noen åpenbare pasningsalternativer. Tror det handler mye om manglende struktur og en manglende sjef på midten. Også noen horrible feilpasninger i dagens match type innerside på 20-30 meter og i midtbaneleddet. Må handle om manglende trygghet på egne ferdigheter og medspillerenes bevegelsesmønster...

Dagens beholdning bar naturligvis Kongen i mål som redder oss fra nok et forsmedelig tap i en totalt uviktig kamp, men det handler også om stolthet og viljen til å vinne ALLE kamper som spilles. Og ja - jeg husker at det var 2 dager til seriematch når vi møtte Barca, men de beste hadde faktisk fått lengre restitusjonstid hvis de hadde startet i stedet for å komme inn etter 60 min.

Enga er nok en fin motstander for å bygge selvtillit, men jeg ser ikke helt hva vi sitter igjen med verken fotball- eller økonomisk etter disse matchene (det må jo være et mål med dette og en evaluering i forhold til måloppnåelse i etterkant som kanskje også har interesse utenfor administrasjonen på Valle).

Spent på fortsettelsen i TL nå og Start MÅ ha poeng på søndag - klarer vi å stå i mot bak der da det virkelig gjelder?
                                \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Working...
                                X