Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Liverpool 7. august 2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lokalhelt
    replied
    Originally posted by DonNasty View Post
    I dag var det 12 500 solgte.
    Pål Breen ble spurt om det sviktende salget hadde noe med prisen og gjøre, og dusten sier, NEI... eh..errr. jo Breen, det har noe med prisen og gjøre. Vi har hatt Barcelona på besøk og jubileumskamp, og nå Liverpool, det blir hardt for lommeboka og bla opp 1200+ spenn for denne kampen (må ha med jr) Sviktende salg kombinert med mange kamper og høye priser. Sett ned prisen og sats heller på høy stemning. Høy stemning, bedre PR.
    http://www.nrk.no/ostlandssendingen/...pen-1.11168719
    Faen.

Dette er dårlig deal.

Det som skulle redde underskuddet forsvant. Hvor er alle de anglofile som skulle dekke inn underskuddet vårt?

Dette blir en kamp som går i null økonomisk, men + sportslig. Vi befester vår posisjon som en stor klubb i Norge som skaffer god motstander fra det store utland

Neste år må det bli 1 showkamp, 2 stk er for mye. Det må bli Real Madrid eller United neste år da..

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Synes det har vært lite rundt denne kampen egentlig. Regner med at vi ikke betaler noe i nærheten av hva vi betalte for å få Barcelona hit og at selv med markedsføring på sparebluss og gode tilbud på biletter så blir det greit med penger igjen.

Leave a comment:

• way_
    replied
    I dag er det treningskamp igjen mot en gjeng uengasjerte briter. Som alle vet er dette en kamp Vålerenga arrangerer for Liverpool-supporterne i Norge som gladelig betaler 800,- for å se benken til Liverpool rusle rundt på matta et par timer.

Vel, når vi snakker om å rusle rundt på matta så har jeg Barcelona-kampen friskt i minne og kan skrive under på at vi virkelig vant kampen om å rusle rundt og bli tatt bakfra i 90 minutter. I dag så er jeg faktisk mer optimist. Rekdal uttaler at laget skal toppes fra start til slutt og at spillerne har fått beskjed om å underholde(!). Jeg tipper flere av gutta er sugene på å vaske av seg den pinlige innsatsen i Tromsø samt vise seg frem for potensielle klubber og agenter. Jeg mener å huske at vi spilte ganske greit og 3-3 for noen år siden mot det samme laget. Rett meg om jeg husker feil.

I utgangspunktet er jeg ikke spesielt interessert i slike show-kamper, men det er meldt tålig godt vær og jaggu frister det med noen kalde utepils før kampen. Når det også er opprettet eget klans-felt med billettpriser på snaue 200-lappen så skal jeg jaggu ta turen.

Først og fremst for å støtte laget, men også for å støtte kubben i mitt hjerte som må kutte økonomisk. (For hver solgte billett på klans-feltet så donerer Atea 200,- til klubben) Dessuten gleder jeg meg vilt til å synge ut tusenvis av turister i rødt!

Har du en liten 200-lapp til overs fra feriebudsjettet så oppfordrer jeg deg til å ta turen til Ullevaal i kveld!

God kamp!

Leave a comment:

• DonNasty
    replied
    Originally posted by osse-mon View Post
    Haha hahaha.
    Hva er status solgte billetter?
    I dag var det 12 500 solgte.
    Pål Breen ble spurt om det sviktende salget hadde noe med prisen og gjøre, og dusten sier, NEI... eh..errr. jo Breen, det har noe med prisen og gjøre. Vi har hatt Barcelona på besøk og jubileumskamp, og nå Liverpool, det blir hardt for lommeboka og bla opp 1200+ spenn for denne kampen (må ha med jr) Sviktende salg kombinert med mange kamper og høye priser. Sett ned prisen og sats heller på høy stemning. Høy stemning, bedre PR.
    I kveld møter Vålerenga selveste Liverpool på Ullevål stadion. For to år siden var tribunen fullsatt av røde supportere - men i år går billettsalget langt dårligere.

Leave a comment:

• Gubben
    replied
    Rekdal: Vi topper laget mot Liverpool.

- I kampen mot Barcelona måtte vi først og fremst tenke på Sarpsborg-kampen bare to dager etterpå. Da startet vi med de som vanligvis er innbyttere. Denne gangen blir det ikke slik, selv om alle selvfølgelig skal få litt spilletid, sier Reka.

Da blir det en god treningsøkt. Flere av våre er jo ikke med i planene til Reka, så de bør jo ha grunn til å gi maks og vise seg frem for nye arbeidsgivere. Kan bli gøyal treningsmatch!

Leave a comment:

• bengt
    replied
    Originally posted by san Paolo View Post
    Vi har jo en viktigere kamp Søndagen etter denne showkampen...
    Ingen behøver å spille hele kampen, men hvis noen ikke klarer fint å gi 100% i TL fire dager etter de har ruslet rundt i en treningskamp, står det verre til med kondisen enn jeg har trodd.

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Originally posted by Erlink View Post
    melodi?

(ti tegn)
    Melodi: 'Vi er alle fra Vål'enga'

PS: Så ikke Doorag sitt svar... på tide å køye...

Uansett: 'Dere æ'kke fra Liverpool' hadde skikkelig trøkk da den gikk for noen år siden. Håper dere får til et like bra trøkk i år! Alltid kult når et lite mindretall synger ut en hel stadion!

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Håper Rekdal kjører med 11 bytter i pausa - evt. med første-11'ern i kun de siste 30 minuttene som mot Barcelona. Vi har jo en viktigere kamp Søndagen etter denne showkampen...

Leave a comment:

• way_
    replied
    Noen som har oversikt over antall solgte billetter til nå? Og hvor mange på klansfeltet?

Leave a comment:

• DooRaaG
    replied
    "Vi er alle fra Vål'enga"-melodien. .

Leave a comment:

• Erlink_gammel
    replied
    Originally posted by san Paolo View Post
    Skal ikke på kampen. Men håper dere drar 'Dere æ'kke fra Liverpool!'
    Den funka flott for noen år siden!
    melodi?

(ti tegn)

Leave a comment:

• san Paolo
    replied
    Originally posted by JohnF View Post
    Dette er definitivt alle mann til Ullevaal-priser!
    Hadde jeg vært i byen da hadde jeg lett møtt opp. Det er en egen glede i det å synge ut 10 ganger så mange plastikksupportere..
    Skal ikke på kampen. Men håper dere drar 'Dere æ'kke fra Liverpool!'
    Den funka flott for noen år siden!

Leave a comment:

• Kverna
    replied
    Kjøpte billett på dagen! Sees på Ullevaal!

Leave a comment:

• JohnF
    replied
    Originally posted by bengt View Post
    Dette var veldig bra. Hadde ikke tenkt (eller orket) å dra for å se Ullevaal i rødt, men med denne prisen pluss den økonomiske situasjonen, da blir det tur. Så holder man abstinensen unna og unngår to uker imellom kamp!

Blir vi mange kommer vi til å feie Liverpool tilhengere av banen med synginga!!!
    Dette er definitivt alle mann til Ullevaal-priser!
    Hadde jeg vært i byen da hadde jeg lett møtt opp. Det er en egen glede i det å synge ut 10 ganger så mange plastikksupportere..

Leave a comment:

• bengt
    replied
    Dette var veldig bra. Hadde ikke tenkt (eller orket) å dra for å se Ullevaal i rødt, men med denne prisen pluss den økonomiske situasjonen, da blir det tur. Så holder man abstinensen unna og unngår to uker imellom kamp!

Blir vi mange kommer vi til å feie Liverpool tilhengere av banen med synginga!!!

Leave a comment:

Working...
X