Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Liverpool 7. august 2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Liverpool 7. august 2013

Liverpool kommer også, melder TV 2.

Dato 7. august.

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Mer spennende enn barca :-D

Comment

Unødvendig kamper begge to! La laget konsentrere seg om liga og cup!
      Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Fantastisk!

Godt å se at økonomene og ledelsen hos VIF fortsatt kan business.

God økonomi er en forutsetning for å ha et solid lag.
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by eiks View Post
          Detta blir det dollars av.
          Vi kommer sikkert ikke til å kjøre toppa lag og kjempe med nebb og klør cupfinalestyle..årner seg det her.
          In the beginning the Universe was created.
          This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
          - Douglas Adams

Comment

Skal jeg få se alle mine 3 favorittlag iløpet av noen uker,i Norge,mot hverandre? For godt til å være sant.

Har vi virkelig seriekamp på bursdagen vår? Snakk om å legge hodet på blokka. ;-)

Comment

Vålerenga har spilt denne type kamper mer el mindre regelmessig i mer enn 80 år. Hvorfor stoppe nå?

Comment

Vi fikk en grei sportslig opptur etter kampen mot Man U ifjor. Fikk tilbake litt av selvtillitten og gløden virket det som. Mulig jeg husker feil
                ..

Comment

Originally posted by JohnF View Post
                  Detta blir det dollars av.
                  Vi kommer sikkert ikke til å kjøre toppa lag og kjempe med nebb og klør cupfinalestyle..årner seg det her.
                  Lurer på hva prisen for de billigste billettene blir.

Mot et annet rødkledt bonde-lag fra Nord-England i fjor, kosta det ca. 700 kr for de billigste billetene. Og jeg hadde vært tankeløs nok til å love ungen den kampen...

Comment

Regner med at vi ikke har fått noen Suarez-garanti? Hadde vært moro å se den gærningen i aksjon mot oss. Hvis han fortsatt er i klubben vel og merke.

Comment

Vil se Suarez. Selv om jeg klarer meg lenge med Gerrard! :-D

Comment

Suarez kommer til å spise opp forsvaret vårt.. (See what i did there?)

Comment

Haha hahaha.
                          Hva er status solgte billetter?

Comment

Holder du med Vålerenga, og har lyst til å synge på norsk, kan du nå få sett kampen for 200 kroner. Det blir også gjensyn med Klanstribunen anno 94-96 (VG Nedre).

Da er vel argumentet med at disse showkampene er så forbanna dyre borte?

Sak på klanen.no.

Comment

Dette var veldig bra. Hadde ikke tenkt (eller orket) å dra for å se Ullevaal i rødt, men med denne prisen pluss den økonomiske situasjonen, da blir det tur. Så holder man abstinensen unna og unngår to uker imellom kamp!

Blir vi mange kommer vi til å feie Liverpool tilhengere av banen med synginga!!!

Comment

Working...
                              X