Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ogude: God eller ræva (avlegs fra kamptråden)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ogude: God eller ræva (avlegs fra kamptråden)

Kan vi ikke få en gradering av de ulike skribenter på forumet for hva de mener at Ogude fortjener

Jeg mener at han var den svakeste og gir 1 (fra 1-6)
    54
    1
    3.70%
    2
    2
    5.56%
    3
    3
    14.81%
    8
    4
    12.96%
    7
    5
    18.52%
    10
    6
    24.07%
    13
    7
    16.67%
    9
    8
    1.85%
    1
    9
    0.00%
    0
    10
    1.85%
    1

Originally posted by Daniel37 View Post
    Kan vi ikke få en gradering av de ulike skribenter på forumet for hva de mener at Ogude fortjener

1 er katastrofe, 6 er best i ligaen.

2 (treig, plasseringssvak og offensivt helt på jordet).

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

OK, jeg gir 4 (fra 1-11)

Comment

5 første 60 minuttene.Vant alt av dueller og herjer med midtbanen til Aafk.
        2 siste 30 minuttene.Blir sliten og får trekk for unødvendig straffe.

Derfor ville jeg gitt han en 3+
        EVIG VIF

Comment

Jeg gir han 3+.. Bra førsteomgang der han stort sett eier mellomrommet foran våre stoppere, men sliter når han går tom etter 60 min.(og burde da vært tatt av banen, men det kan han ikke klandres for at han ikke ble). Klønete straffespark og et par grisetacklinger trekker ned.

Comment

Er vel en ide med en egen tråd om Ogude?...

Denne tråden handler om hele kampen mot AaFK.

Men enda en mht. Fegor Ogude: Vi får se nå framover hvor proff han er mht. hva han viser av spill for Vålerenga mens han venter på tilbud fra større ligaer. Det er riktig at han har vært veldig klar på at han vil vekk. Litt om bl.a. det her:
            Aftenposten gir deg ny innsikt og et raskt nyhetsoverblikk. Vi hjelper deg med å forstå hvorfor ting skjer, og hvordan verden henger sammen.

Men om han ikke viser fortsatt framgang for VIF, blir jeg skuffa, for da er han bare uproff.... Men time will show...
            Men at han ville videre etterhvert, har vi vel vist hele tida.

Er ellers enig med dem som mener Jan Letjacs var en av våre beste i dag. Og Marcel var ikke veldig langt bak han heller. Flott med to såpass gode sidebacker!

Comment

Originally posted by hengern View Post
              Jeg gir han 3+.. Bra førsteomgang der han stort sett eier mellomrommet foran våre stoppere, men sliter når han går tom etter 60 min.(og burde da vært tatt av banen, men det kan han ikke klandres for at han ikke ble). Klønete straffespark og et par grisetacklinger trekker ned.
              Syns du det ikke sier sitt når han "går tom" ved 60 minutter etter at han kunne "leke" seg på banen i 45. Mos derimot som løp og var bevegelig går tom ved 80 minutter.

Ogude hadde omtrent kaffepause i første omgang. Ehver middelmådig 3.div spiller kunne gjort det Ogude gjorde i 1.omgang.

Comment

Gir Ogude 2 på børsen. Han løper for lite. Alt for lite. Bidrar minimalt fremover. Muri er hans foretrukne pasningsalternativ. Han dekker opp alt for dårlig i returrommet foran midtstopperne våre. Håper vi kan starte uten han i neste kamp. Trenger ikke en spiller som ikke gidder å blø for drakta.

Comment

I såfall regner jeg med at du "hater" Fellah også?
                  Jeg ble også irritert når fyren ikke kom til avtalt tid etter ferien, og i tilegg med kondis som en drosjesjåfør. Og jeg har også sagt at vi fortsatt ikke har spilt en kollektivt god kamp med Ogude på midten, men jeg skal gi han cred og tyn når han fortjener det.
                  At fyren har ambisjoner om å spille for større klubber er da fair enough. Slik han har vært denne sesongen frem til i dag bør han vel ha Jerry Maguire som agent for å komme seg noe annet sted enn skotsk tredje divisjon.

Men nå er iallefall jeg ferdig med å prate om Ogude. Grattis med årets første tre-poenger.. (Det føles iallefall slik, Sogndalkampen var bare trist..)

Comment

Please, skriv ett innlegg til om Ogude da, ellers får jeg ikke sove.

Comment

Originally posted by Alex Malager View Post
                      Please, skriv ett innlegg til om Ogude da, ellers får jeg ikke sove.
                      Jeg mener Ogude har så grunnleggende gode ferdigheter at det i bunn og grunn handler om å få fysikken opp og gå igjen, så har vi en knall midtbanespiller tebars att.
                      Spørs om noen store klubber er villige til å kjøpe han ut fra det han har vist så langt i år, og det skjønner han sikkert sjæl og. Detta årner seg.

Sånn. God natt Alex!

3 poeng og godspill...konge! ..mulig Fellah inn har en del å si på totalen...?
                      Håper dette er den positive opplevelsen som kan styre skuta inn på rett kurs.
                      In the beginning the Universe was created.
                      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                      - Douglas Adams

Comment

Så vi samme kamp eller så alle dere som er negative kampen på tv??
                        Igår fikk vi se en Ogude som irriterte og satte ut Aafk spillerne til de grader. Barrantes, Morrison etc skjønte ikke hva som skjedde når Ogude satt igang brytekamp mot Aafk gutta på corner og frispark. Det gjør meg glad og se motstanderlagets spillere så sinna og frustrerte. Bryting med Ogude taper dem uansett.

Han vant masse dueller, masse andreballer, eide midtbanen fram til litt uti andre omgang når han blei sliten.
                        Grisetaklinger telte jeg vel bare 1 eller 2, samt det klønete straffesparke. Men da burde han vært tatt av for lenge siden...

Comment

Ogude gjorde en manns jobb med å avbryte å ødelegge rytmen i AAFK's angrepsspill, men han er langt ifra god nok når han har ballen i bena

Comment

Mulig kommentatoren på cmore var negativ til Ogude og det blendet dem som så den på TV.

På stadion så var folk hvertfall stort sett fornøyd med Ogude.
                            Han vant stort sett alle dueller både på bakken og i lufta i 60 minutter med fysikk og pondus.
                            Etter det ble han sliten og selvfølgelig trekk for straffesituasjonen.
                            EVIG VIF

Comment

Ogude får 2 av meg - greit å være fysisk sterk og inngi frykt, men han er en risiko for laget (10 mann) slik han bruker fysikken for å kompensere for fotballferdighetene. Ikke hans verste kamp i går, men straffesituasjonen trekker ned veldig mye for meg (fra en svak 4 til 2 isolert sett). Nei, han har bevist at holdningene ikke er gode nok og at drømmen om en annen liga forblir en drøm. Dilemmaet er jo at han sikkert har den høyeste fastlønna og dermed en utfordring også i den dimensjonen. Ikke noen enkel problemstilling akkurat...
                              \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Working...
                              X