Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ogude: God eller ræva (avlegs fra kamptråden)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by 1/2VorseN View Post
    At gutten pådrar seg mange frispark og kort har med spillestilen hans å gjøre. Kontant, uredd og ingen hensyn til egen smerte eller smerte han pådrar motstander. Han trøkker til 100% i den tro at han kommer til å ta ball.
    Sånn spilte Paul Scholes i sine yngre dager. Nå får han gult kort i hver kamp fordi han er på etterskudd i hver takling. Ogude får kort fordi han er for treig. Han er for treig fordi han ikke trener godt nok.

Hadde Ogude vært profesjonell, hadde han virkelig satsa på fotballen, ville han spilt i Bundesliga eller Premier League nå. Men når man lever av å være fotballspiller må man faktisk trene i off season også. Det gjør ikke Ogude og derfor er han hos oss og plukker gule kort.

Vi får håpe han skjønner tegninga, jeg har i alle fall tiltro til at Rekdal er den mannen i Oslo som kan få han til å snu (som han gjorde med Samuel tidligere i vinter). Dessverre er det også noen håpløse tilfeller (les: Suleiman) som selv ikke Rekdal kan hjelpe. Så får vi bare håpe at Ogude tar en Samuel og ikke en Suleiman.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
      Sånn spilte Paul Scholes i sine yngre dager. Nå får han gult kort i hver kamp fordi han er på etterskudd i hver takling. Ogude får kort fordi han er for tr

klipp

det også noen håpløse tilfeller (les: Suleiman) som selv ikke Rekdal kan hjelpe. Så får vi bare håpe at Ogude tar en Samuel og ikke en Suleiman.
      Du kan jo si at enkelte av de situasjonene der han får gult kort er fordi han er i overkant ivrig ikke nødvendig vis fordi han kommer for tregt inn. Det er klart at han er en tøff spiller og uansett om han kommer i bedre fysisk form så han slipper disse situasjonene der han kommer på etterskudd er jeg fortsatt sikker på at han vil balansere på grensen til gult kort.

Jeg snakker jo litt om det i siste del av siste avsnitt, sa bare ikke noe om grunnen til han kom for sent. Men han er nok en mann som kommer til å plukker kort uansett.

Comment

Working...
      X